Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stribede Legender

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stribede Legender

    'Stribede Legender' er et nyt tiltag på OBstruktion, som vi har glædet os meget til at tage hul på.

    Vi vil snakke med nogen af dem, som har gjort en forskel for OB gennem tiden, og den første vi har sat i stævne, er vores tidligere målmand, Mogens Therkildsen, der har spillet 265 kampe for klubben, og var med til at blive dansk mester i 1977.

    Det er måske de lidt ældre læsere, der får mest ud af at læse det, men vi håber selvfølgelig også, at de yngre vil læse med :)

    I den første del af snakken fortæller han bl.a. lidt om, hvordan han kom til OB, og om at spille under trænere som Richard Møller og Jack Johnson.

    Det var en stor fornøjelse at snakke med Therkildsen, og han er garant for nogle rigtig gode historier.

    Del 1 af snakken med Therkildsen kan læses her http://obstruktion.dk/stribede-legen...kildsen-del-1/

    #2
    Fuck, et fedt interview! Kæmpe thumbs up for det; det er meget høj klasse. Det er naturligvis en fortælling fra en helt anden tid, men det er underholdende og giver et billede af amatør-dagene og den kultur, der var omkring fodbold. At Therkildsen lærte landsholdet at synge synes jeg er en ret fynsk ting:-)

    Comment


      #3
      Fantastisk! Mange tak :-)

      Comment


        #4
        Jeg bøjer mig i støvet...

        Comment


          #5
          Tak for de rosende ord :-)

          Uden at sige for meget, så bliver del 2 endnu bedre :-)

          Comment


            #6
            Man kan sige meget om den dårlige periode OB har haft.

            Men at det har fået jer til at blive aktive er der absolut intet dårligt over.

            Jeg sluger jeres artikler råt, og det virker det som om en del andre steder også gør (læs: Tipsbladet osv.)

            Stor ros til jer, vi er mange der nyder og elsker det.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg bøjer mig i støvet...
              Det gør vi begge!
              OBstruktion er bare verdensklasse!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Det er simpelthen det fedeste jeg har læst i rigtig rigtig lang tid. Intet mindre end fremragende arbejde. Kan slet ikke vente til 2. del!

                Comment


                  #9
                  Sidste del af vores snak med Mogens Therkildsen er nu oppe. Han fortæller gode historier fra mesterskabssæsonen i 1977 og om Lars Høgh. Det er helt sikkert værd at læse.

                  http://obstruktion.dk/stribede-legen...kildsen-2-del/

                  Comment


                    #10
                    👌👌👌
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Sidste del af vores snak med Mogens Therkildsen er nu oppe. Han fortæller gode historier fra mesterskabssæsonen i 1977 og om Lars Høgh. Det er helt sikkert værd at læse.

                      http://obstruktion.dk/stribede-legen...kildsen-2-del/

                      Comment


                        #12
                        Suverænt arbejde! Og hold nu kæft altså, 28.000 på Odense Stadion til et lokalopgør, tænk hvis vi bare kunne have noget der mindede om det i dag, så ville det være så meget sjovere at bo og gå til fodbold i Odense generelt.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Suverænt arbejde! Og hold nu kæft altså, 28.000 på Odense Stadion til et lokalopgør, tænk hvis vi bare kunne have noget der mindede om det i dag, så ville det være så meget sjovere at bo og gå til fodbold i Odense generelt.
                          Ja det blev så ødelagt med det FC Fyn projekt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Ja det blev så ødelagt med det FC Fyn projekt.
                            Hvorfor? Ved ikke om det. Kan du sige mere om det?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Sidste del af vores snak med Mogens Therkildsen er nu oppe. Han fortæller gode historier fra mesterskabssæsonen i 1977 og om Lars Høgh. Det er helt sikkert værd at læse.

                              http://obstruktion.dk/stribede-legen...kildsen-2-del/
                              Det trækker mange gode minder frem, jeg husker tydeligt da Erik Berthelsen brækkede benet, og Mogens Therkildsen kom hjem og spillede de sidste kampe. Jeg var sikker på det var den bedste løsning på problemet på målmandsposten dengang. Mogens var måske mit første store OB-idol, og han er for mig indbegrebet af de stolte OB-traditioner på den plads
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X