Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spillerkarakterer ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spillerkarakterer ...

    Jeg sidder nu og forsøger at indhente de kampe jeg er efter og smider runde 9-11 op i dag.

    Fremadrettet ville det være fedt om der kunne være 10 faste karaktergivere, da det gør mit job nemmere og jeg bare må erkende at det simpelthen bliver for tidskrævende ellers :D.
    Meld jer endelig på her og så bliver det jer der tæller... med eventuelle afløsere hvis nogen er forhindret i enkelte runder.

    Alle andre kan selvfølgelig også smide karakterer, men det er kun de tilmeldte der tæller :).
    Det fedeste er hvis det kan blive så repræsentativt som muligt, ikke for mange negative eller positive.

    Jeg håber i er med på ideen.
    Last edited by Entusiastens; 15-10-2017, 13:00.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg sidder nu og forsøger at indhente de kampe jeg er efter og smide runde 9-11 op i dag.

    Fremadrettet ville det være fedt om der kunne være 10 faste karaktergivere, da det gør mit job nemmere og jeg bare må erkende at det simpelthen bliver for tidskrævende ellers :D.
    Meld jer endelig på her og så bliver det jer der tæller... med eventuelle afløsere hvis nogen er forhindret i enkelte runder.

    Alle andre kan selvfølgelig også smide karakterer, men det er kun de tilmeldte der tæller :).
    Det fedeste er hvis det kan blive så repræsentativt som muligt, ikke for mange negative eller positive.

    Jeg håber i er med på ideen.
    Jeg er gerne med. Jeg er generelt overvejende positiv i bedømmelser.

    Comment


      #3
      Super :).
      Jeg er lige blevet færdig med runde 9.
      Håber der er flere der vil melde sig, så vi kan komme op på de 10.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Super :).
        Jeg er lige blevet færdig med runde 9.
        Håber der er flere der vil melde sig, så vi kan komme op på de 10.
        melder mig germe . Og jeg er nok at betegne som værende i den negative ende
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Jeg napper også gerne en tørn

          Comment


            #6
            Jeg er ikke så positiv over for JJT som andre. Så må du tænke om du vil have mig med. Men synes, at jeg prøver at være objektiv

            Comment


              #7
              Jeg vil også gerne deltage. Jeg tror, at jeg plejer at ligge midt i mellem de positive og de negative. Men er der ikke en genial måde, vi kan få alle med på? 10 menneskers mening er bare ikke ret meget. Kan godt se, at det er et enormt arbejde. Men kan man ikke lave et google docs med nogle tabeller, som ligesom i XL kan lave automatiske udregninger? Eller kan man uploade et XL ark på en måde, som alle ville kunne rette i? Er der nogen tekniske genier, som kan komme op med en løsning? Fordi jeg mener virkelig, at de her stats kan være værdifulde.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Jeg vil også gerne deltage. Jeg tror, at jeg plejer at ligge midt i mellem de positive og de negative. Men er der ikke en genial måde, vi kan få alle med på? 10 menneskers mening er bare ikke ret meget. Kan godt se, at det er et enormt arbejde. Men kan man ikke lave et google docs med nogle tabeller, som ligesom i XL kan lave automatiske udregninger? Eller kan man uploade et XL ark på en måde, som alle ville kunne rette i? Er der nogen tekniske genier, som kan komme op med en løsning? Fordi jeg mener virkelig, at de her stats kan være værdifulde.
                Jeg tænker også at man må kunne lave et Google Doc der kan gøre det smart.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg vil også gerne deltage. Jeg tror, at jeg plejer at ligge midt i mellem de positive og de negative. Men er der ikke en genial måde, vi kan få alle med på? 10 menneskers mening er bare ikke ret meget. Kan godt se, at det er et enormt arbejde. Men kan man ikke lave et google docs med nogle tabeller, som ligesom i XL kan lave automatiske udregninger? Eller kan man uploade et XL ark på en måde, som alle ville kunne rette i? Er der nogen tekniske genier, som kan komme op med en løsning? Fordi jeg mener virkelig, at de her stats kan være værdifulde.
                  Ja jeg har også tænkt i en fil som alle kan rette i, men gad ikke lige arbejde i det :D.
                  Med 10 faste tippere bliver det dog også langt nemmere, da den første udregning så er lige til.
                  Selv med et regneark skal jeg jo tjekke om jeg har tastet korrekt ind, så det ændrer ikke så meget :).
                  Det største arbejde er dog nok i at holde styr på tallene mellem runderne, men på den her måde kan jeg leve med det.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Jeg vil også gerne deltage. Jeg tror, at jeg plejer at ligge midt i mellem de positive og de negative. Men er der ikke en genial måde, vi kan få alle med på? 10 menneskers mening er bare ikke ret meget. Kan godt se, at det er et enormt arbejde. Men kan man ikke lave et google docs med nogle tabeller, som ligesom i XL kan lave automatiske udregninger? Eller kan man uploade et XL ark på en måde, som alle ville kunne rette i? Er der nogen tekniske genier, som kan komme op med en løsning? Fordi jeg mener virkelig, at de her stats kan være værdifulde.
                    Jeg er helt sikkert åben for det, har jo alle tallene ... vil bare ikke bruge mere tid :D.
                    Skal jeg/vi have et regneark til at funke skal jeg jo også sætte mig ind i det og stadig tjekke om jeg har tastet korrekt ind og de efterfølgende udregninger skal fortsat laves.
                    Det kan helt sikkert gøres smartere, men ja ... det handler meget om at jeg vil bruge mindre tid og forsøge at undgå fejl.
                    Kunne det ikke funke med 10 repræsentative?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg er helt sikkert åben for det, har jo alle tallene ... vil bare ikke bruge mere tid :D.
                      Skal jeg/vi have et regneark til at funke skal jeg jo også sætte mig ind i det og stadig tjekke om jeg har tastet korrekt ind og de efterfølgende udregninger skal fortsat laves.
                      Det kan helt sikkert gøres smartere, men ja ... det handler meget om at jeg vil bruge mindre tid og forsøge at undgå fejl.
                      Kunne det ikke funke med 10 repræsentative?
                      Nu spørg du en, der har læst kvantitativ metode. Så min krop vrider lidt, med kun 10 adspurgte. Men det er jo heller ikke mig, der skal behandle alle de data. Jeg kan godt se, at det er et stort arbejde. Engang, måske stadig, kunne man lave afstemninger her på forum. Kunne man forestille sig, at admins eller andre kunne lave en skabelon til at lave afstemningen?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Nu spørg du en, der har læst kvantitativ metode. Så min krop vrider lidt, med kun 10 adspurgte. Men det er jo heller ikke mig, der skal behandle alle de data. Jeg kan godt se, at det er et stort arbejde. Engang, måske stadig, kunne man lave afstemninger her på forum. Kunne man forestille sig, at admins eller andre kunne lave en skabelon til at lave afstemningen?
                        Jeg er klar over at den ikke ville gå, mængden af evidens, som en bekræftelse af en tendens i videnskaben ... men det er et stort arbejde :D.
                        Jeg tror fortsat man kan lave afstemninger, men ved ikke om de kan være så specifikke med udregninger osv.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment

                        Working...
                        X