Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

    Skal dagens "indsats" mod Esbjerg være OB's spillemæssige signatur?

    Nej.

    For 117. gang i sæsonen så vi et uengageret, langsomt tænkende og blodfattigt OB-hold, som INTET - INTET!!! - havde at byde ind med rent offensivt. Konstant med håbløse panik-afleveringer hen over hovedet på en ikke-eksisterende midtbane og ufatteligt mange sløsede og sjuskede alibiforsøg på at lave smarte, geniale afleveringer fremad banen. ALLE tilløb til farlige angreb løb ud i sandet, fordi bolden konsekvent blev smidt hen i fødderne på modstanderen de få, få gange, hvor vi rent faktisk var i boldbesiddelse. Er det godt nok?

    Nej.

    Er der sket nogen som helst spillemæssig udvikling, siden Troels Bech tiltrådte?

    Nej.

    Hvad plejer det at betyde for en træner?

    Fyring.

    Skal OB have ny cheftræner?

    Ja.

    Fodbold er et simpelt spil.

    Punktum.

    #2
    Enig!

    Comment


      #3
      Jeg er for så vidt enig. Troels skal ud - han har ikke rykket os en (halv) meter.

      Dog skal vi tænke os godt om. Vi skal ikke stå med en midlertidig træner, eller lave forhastede beslutninger. Skal Troels fyres, så skal der være et perfekt alternativ klar (her snakker jeg ikke reserveholds-, 1. og 2. divisions-, tv-, og bundtrænere). Vi skal have en som virkeligt kan rykke holdet.

      Desværre trækker Troels gang på gang snakke-kortet med fine gloser og muntre bemærkninger. Men det er bare ikke nok! Jeg kunne klare nederlag, hvis jeg kunne se synlig fremgang; men faktum er bare, at det vi ser nu er et hold der SLET ikke har rykket sig siden Troels kom til.

      Vi har stadig en totalt lad attitude. Ingen gejst og dårlig indstilling. Det virker som om, at vi slet ikke har nogen game-plan, og bare går ind til kampen for at se hvordan den udvikler os. Det betyder, at det er modstanderen der sætter kampen, og ikke os. Vi har usammenhængende spil, og kan ikke ramme hinanden.

      Alt noget, som Troels nu har haft 1,5 år til at vise. Han har ikke været mand for opgaven. Hvor mange år kan man snakke om proces?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
        Jeg er for så vidt enig. Troels skal ud - han har ikke rykket os en (halv) meter.

        Dog skal vi tænke os godt om. Vi skal ikke stå med en midlertidig træner, eller lave forhastede beslutninger. Skal Troels fyres, så skal der være et perfekt alternativ klar (her snakker jeg ikke reserveholds-, 1. og 2. divisions-, tv-, og bundtrænere). Vi skal have en som virkeligt kan rykke holdet.

        Desværre trækker Troels gang på gang snakke-kortet med fine gloser og muntre bemærkninger. Men det er bare ikke nok! Jeg kunne klare nederlag, hvis jeg kunne se synlig fremgang; men faktum er bare, at det vi ser nu er et hold der SLET ikke har rykket sig siden Troels kom til.

        Vi har stadig en totalt lad attitude. Ingen gejst og dårlig indstilling. Det virker som om, at vi slet ikke har nogen game-plan, og bare går ind til kampen for at se hvordan den udvikler os. Det betyder, at det er modstanderen der sætter kampen, og ikke os. Vi har usammenhængende spil, og kan ikke ramme hinanden.

        Alt noget, som Troels nu har haft 1,5 år til at vise. Han har ikke været mand for opgaven. Hvor mange år kan man snakke om proces?
        helt enig - det vil være noget af det værste der kunne ske. Kunne man forestille sig (og måske fromt håbe) at ledelsen allerede nu begynder at kigge på hvem der evt kunne afløse troels til fx sommer, hvis og såfremt han ikke kan fremvise markant fremgang i spillet

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
          Jeg er for så vidt enig. Troels skal ud - han har ikke rykket os en (halv) meter.

          Dog skal vi tænke os godt om. Vi skal ikke stå med en midlertidig træner, eller lave forhastede beslutninger. Skal Troels fyres, så skal der være et perfekt alternativ klar (her snakker jeg ikke reserveholds-, 1. og 2. divisions-, tv-, og bundtrænere). Vi skal have en som virkeligt kan rykke holdet.

          Desværre trækker Troels gang på gang snakke-kortet med fine gloser og muntre bemærkninger. Men det er bare ikke nok! Jeg kunne klare nederlag, hvis jeg kunne se synlig fremgang; men faktum er bare, at det vi ser nu er et hold der SLET ikke har rykket sig siden Troels kom til.

          Vi har stadig en totalt lad attitude. Ingen gejst og dårlig indstilling. Det virker som om, at vi slet ikke har nogen game-plan, og bare går ind til kampen for at se hvordan den udvikler os. Det betyder, at det er modstanderen der sætter kampen, og ikke os. Vi har usammenhængende spil, og kan ikke ramme hinanden.

          Alt noget, som Troels nu har haft 1,5 år til at vise. Han har ikke været mand for opgaven. Hvor mange år kan man snakke om proces?
          Derfor ringer mine alarmklokker, da TB i dag "indrømmer", at det faktisk kun er lykkedes ham at få 2 ud af 11 præstationer op på nogenlunde acceptabelt niveau, og at den intensitet han vægter så højt, ikke var til stede i dag, den gode fysik og form, ej heller...

          I dag passerede vi skiltet "END OF THE ROAD"... Det er på tide vi/TB får vendt bussen!!!
          Last edited by Kaspernon; 02-03-2014, 20:54.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Der er ingen træner der kan gøre vores nuværende trup til tophold.

            Et angreb bestående af Bodul og Skoubo, det er op ad bakke.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Der er ingen træner der kan gøre vores nuværende trup til tophold.

              Et angreb bestående af Bodul og Skoubo, det er op ad bakke.
              hvem snakker om os som tophold? det er jo slet ikke det der er problemet - vi har brug for en træner der kan få truppen til at yde det optimale - og der må altså være mere i dem end det vi så i dag.
              Og så må jesper på banen til sommer og forstærke truppen - hvis ellers der er penge til det

              Comment


                #8
                Det handler ikke om angrebet og om at score mål. Det handler om at yde 110%, og hvis Troels ikke kan sætte holdet op til det, men de i stedet ser totalt ugidelige ud, så må det jo være fordi han ikke er mand nok til at være træner for os. Dét kunne en anden træner højst sandsynligt rette op på, og med gode indsatser kommer også sejre! Et nederlag, hvor holdet har ydet og vist gejst kan accepteres. Men et nederlag, hvor de er ugidelige. NEJ TAK!

                Comment


                  #9
                  Skidt i dag, ja meget, ved bare ikke helt, jeg har selv spillet bold (serie) og man kan hurtigt komme til at se dum ud, selv om man egentlig er mentalt klar.

                  Jeg vil ikke frede Troels, men altså min mavefornemmelse peger ikke på Troels som det svage led. Kan jeg tage fejl - Ja.

                  Comment


                    #10
                    Det er ikke muligt for mig længere at tro på at Troels denne gang er den rigtige træner. Alt for sjældent ser vi det ske som han vil. Og han har det med at bruge de forkerte spillere eller de rigtige spillere på forkerte pladser.
                    Jeg håber Jh er aktiv så Troels kan fyres snart og vi dermed undgår nedrykning.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Har vi råd til at fyre ham..?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Der er ingen træner der kan gøre vores nuværende trup til tophold.

                        Et angreb bestående af Bodul og Skoubo, det er op ad bakke.
                        Det er et angreb så farligt som en våd pakke kiks. Det hjælper heller ikke. Vi skal håbe på at få skrabet så mange points til os, at vi ikke rykker ned, og så skal vi gerne have en fuldstændig udskiftning oppe foran til sommer. Bodul slipper vi nok ikke af med, men hold da op, hvor er han ringe. Han er langsom i løb og boldomgang, fysisk virker han som en serie-spiller - vi må have en ung gut, der lige så godt kan få spilletid som ham.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Der er ingen træner der kan gøre vores nuværende trup til tophold.

                          Et angreb bestående af Bodul og Skoubo, det er op ad bakke.
                          Men en anden træner ville måske sammensætte et andet angreb...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Mener hvertfald helt sikkert at hvis vi ikke hæver niveauet gevaldigt, og som minimum bliver nummer 6 (Som jeg helt klart mener vi har truppen til) så skal han fyres. Han har fået tid nok...
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Men en anden træner ville måske sammensætte et andet angreb...
                              Hvem skulle det være? Mos og Jeppe? Don't make me laugh -samtlige superligaforsvar spiser dem til morgenmad. Med Bashkim ude har vi 0, zilch, nada, ingen, rien, zero trusler oppe foran.
                              Men i det mindste kunne Troels tage konsekvensen og smække Spelmann op som hængende, med Ari + Azer/COB bagved. I det mindste ville det give mere defensiv tyngde, og det får vi brug for.

                              Comment

                              Working...
                              X