Oprindeligt indsendt af amphibia
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr der tale om en spiller som er fast mand på et andet hold i superligaen , og i så fald er det i en klub fra de øverste 7 eller de nederste 7 ?“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægDet kommer jo helt an på hvem vores kilde er :)
I skal ikke regne med at jeg afslører nogle navne. Som sagt før, jeg har i den grad fået mundkurv på omkring specifikke detaljer. Men jeg har fået tilladelse til at indikere at der sker noget. Også gerne lidt omkring hvilket "niveau" handlen er på. Så kan man tænke sig til hvems interesse det er i ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægSorry Magge, ville ønske jeg kunne sige mere. Men det bliver for mange detaljer. Jeg har jo heller ikke sagt noget om at det er fra superligaen. Det kan godt være fra superligaen, men det kan også godt være fra udlandet.
Du er sgutte nem at fritte oplysninger ud af :-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg vil gerne afslører så meget som at det IKKE er RVDV. Så havde champagnen fået lov til at blive liggende i viktualierummetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg mener da også der blev nævnt at det var en dansk offensivspiller.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror han henviste til manners forslag om RvdV...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment