Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Rigtig fed oplevelse som fan i går. Knap så god oplevelse som kunde.

Ærgerligt vi fik det røde kort. Har ikke set den på tv endnu, men vi stod lige ud for hvor der skete, og ingen forstod noget af det kort. En kamp hvor man godt kan være tilfredse med et enkelt point, trods vi var foran.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      Denne fangede jeg ikke lige på stadion, men det lugter lidt af offside
      Trods de dårlige storskærme, så lurede jeg lidt på den i går da det blev gengivet. Den lugter lidt ja(har ikke set videoen)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Trods de dårlige storskærme, så lurede jeg lidt på den i går da det blev gengivet. Den lugter lidt ja(har ikke set videoen)
        Så vidt jeg ved tæller armene ikke med i forhold til offside, og Ryans fod er på linje med Kliment. Så her mener jeg ikke vi kan føle os snydt. Og selv hvis der skulle være 3 cm offside, så er det jo fuldstændig umuligt for linjedommeren at se. Til gengæld bliver Brøndby snydt for et ret tydeligt straffespark på Kasper Fisker, hvor CN dummer sig gevaldigt i en ellers ufarlig situation.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Så vidt jeg ved tæller armene ikke med i forhold til offside, og Ryans fod er på linje med Kliment. Så her mener jeg ikke vi kan føle os snydt. Og selv hvis der skulle være 3 cm offside, så er det jo fuldstændig umuligt for linjedommeren at se. Til gengæld bliver Brøndby snydt for et ret tydeligt straffespark på Kasper Fisker, hvor CN dummer sig gevaldigt i en ellers ufarlig situation.
          Det har du selvfølgelig helt ret i.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Obstruktion sender hvert opslag 3 til 6 gange. Ret irriterende.
            Jeg ved ikke lige, hvad problemet kunne have været. Det er svært at holde øje med, om det hele spiller, når man selv sidder, og opdaterer, men når jeg lige gennemgår opdateringen, så kan jeg kun se hvert opslag en enkelt gang.
            Det var en hurtig indskydelse, at vi ville lave liveopdatering på kampen, og hvis det er noget, folk følger med i, så gør vi det da nok igen en anden gang :-)

Comment

Sad lige ud for, hvor Izunna tacklede bold og Pukki. Og fandt det hårdt dømt; men nok rigtigt. Har lige set det på TV, og synes nu, at det var en dommerfejl. Han rammer klart bolden, og Pukki vælter sig ned over ham. Øv, den dommer ødelagde kampen. Heldigt, at vi trods alt fik 1 point.

Comment

Der var ret god stemning på tribunen i går.
                I min egenskab af fotograf og mangeårig OB-fan, havde jeg sikret mig akkreditering til kampen med kun ét for øje - at lave stemningsbilleder på en fyldt tribune...

Tak for kampen :-)

Lidt af billederne kan ses her:
                https://www.facebook.com/OBforever/p...55199599213227
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Det var en meget emotionel beslutning af Kehlet. Det var som om, at han gerne ville vise konsekvens.

Izunna prikker bolden, og Pukki gør hvad han kan for at falde, som Werge og Frimann bemærkede.

Der skal i øvrigt kun være rødt kort, hvis det er en hensynsløs tackling eller hvis der fratages Pukki en oplagt målchance. Da det foregår helt ude i venstre side af feltet, og Barrett er med inden for midten, synes jeg ikke man kan forsvare at det skulle være rødt - ikke engang hvis man mener der er frispark.

Comment

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...nna-udvisning/

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                      Sad lige ud for, hvor Izunna tacklede bold og Pukki. Og fandt det hårdt dømt; men nok rigtigt. Har lige set det på TV, og synes nu, at det var en dommerfejl. Han rammer klart bolden, og Pukki vælter sig ned over ham. Øv, den dommer ødelagde kampen. Heldigt, at vi trods alt fik 1 point.
                      Tjaa ikke verdens bedste dommerpræstation overså også et straffe til BIF ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Det tror jeg heller ikke de gør. Har heller ikke set den ordentligt, men det fangede lige min opmærksomhed i går... men det er meget lidt, hvis der overhovedet er noget ja, og synes heller ikke det er noget at gøre mere snak ud af. Den med Fisker giver i hvert fald dommeren mulighed for at fløjte, og vi havde vist også en hånd på bolden i feltet på et tidspunkt.

Comment

Det lugtede af en fed dag på stadion. Massere tilskuere, en proppet stiften og spillerne kommer fremragende ud. Saft i duellerne, solidt genpres og gode løb foran boldholder. Noget vi ikke har set mage til hidtil i sæsonen. Så synes jeg også det er et hårdt rødt kort. Pukki opsøger kontakten med alt hvad den kan trække, og det synes jeg ikke han skal præmieres for. Herefter er det jo desværre overlevelse i 80 min. og det er sgu flot at holde bøf på én scoring, når man ved, hvor flittigt scorende de normalt er. Ærgerlig kasse de får synes jeg. Et dårligt skud på mål, som desværre ender lige til en bøffer, man må sige lægger den kvikt af, og så går det stærkt. Den kunne sgu ligeså godt være sejlet langt ud over baglinjen.
                          Meget glad fornemmelse man står tilbage med, når kampen ødelægges efter 10 min. når nu der var tegninger til at vi ramte dagen. Som kampen former sig kan vi kun være tilfredse med det ene point. Det værste er vel at vi endnu engang må have Izunna ude et par kampe, når vi ikke har erstatninger med klasse nok til den position

Comment

Altså et andet superliga hold der hjemme med 14.000 tilskuere i ryggen, fik et rødt kort efter 15. mod BIF klarede det knap så godt som vi gjorde igår. Jeg syntes det siger en del om den mentalitet der trods alt er på holdet. Vi har selvfølgelig også øvet os en del i det, i slutningen af sidste sæson. Det værste er dog at man i min optik, for første gang stillede op med ihvertfald min drømmeopstilling. Hvor har jeg mange kampe håbet på præcis den start 11´er. Nu må vi se hvor længe der går før vi ser den igen. Et godt alternativ, er dog at smide Tverskov ind for Izu. Det var da også pokkers at BIF tog Crone ud igår, ellers havde vi måske endda vundet:-)

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Altså et andet superliga hold der hjemme med 14.000 tilskuere i ryggen, fik et rødt kort efter 15. mod BIF klarede det knap så godt som vi gjorde igår. Jeg syntes det siger en del om den mentalitet der trods alt er på holdet. Vi har selvfølgelig også øvet os en del i det, i slutningen af sidste sæson. Det værste er dog at man i min optik, for første gang stillede op med ihvertfald min drømmeopstilling. Hvor har jeg mange kampe håbet på præcis den start 11´er. Nu må vi se hvor længe der går før vi ser den igen. Et godt alternativ, er dog at smide Tverskov ind for Izu. Det var da også pokkers at BIF tog Crone ud igår, ellers havde vi måske endda vundet:-)
                              Min kæreste sagde til mig efter kampen: "jeg ved godt, at du er sur, men 1 point er vel fint nok mod Brøndby, når man har været i undertal i 80 min". Og det har hun jo for så vidt ret i - men jeg var så pisseirriteret over, at de første 10 min viste tegn på, at vi måske fik sådan en præstation, som vi har sukket sådan efter - med både god indstilling og fint spil - og så fiser det sådan lidt ud i ingenting pga det røde kort, og vi finder aldrig ud af, hvad det kunne være blevet til

Comment

Nu har der været meget snak om potentiale, om det var der eller ej. Jeg synes, det er forfejlet, at snakke potentialet alt for højt op, når man aldrig viser det i glimt, det er utroværdigt. Men kampen mod BIF vil jeg dog betegne som første kamp under Kent i nyere tid, hvor vi så noget potentiale, hvor vi så tingene hang sammen, hvor udtrykket var rigtigt fint og spillet flød før kortet, og spillerne agerede klogt og køligt efter udvisningen. På baggrund af gårsdagens kamp, får jeg da en smule håb for, at der faktisk er potentiale i holdet, og der er et lys at spore, men det er stadig skrøbeligt.

Comment

Working...
                                X