Enig generelt. men i dagens anledning kan jeg bare IKKE være enig. Falder teatralsk, ja, men kotakt er der, og så kan det fandme ikke hjælpe noget at vi skal agere søndagskoledrenge, når BøF får tildelt sig numerisk overtag på nøjagtigt samme teatralske vis. Pukki prøver endda at filme sig til yderligere, og at han bliver pillet ud af Zorniger hænger utvivlsomt sammen med at tyskeren vurderer at der er overhængende fare for at dommeren på et tidspunkt veksler Pukkis skuespil om til et kort. Kortets farve vil da nok bero meget på dommerens samlede vurdering pukkis teatralske optræden. Det er bestemt set før, at dommeren udligner tingene lidt, hvis han får mulighed for det, såfremt han indser at han har begået en fejl, som giver det ene hold en afgørende fordel. De kunne nemt være sket i Joan/Rønnow tilfældet, og så har jeg ingen skrupler med at Joan faldt teatralsk. Rønnow skubber Joan væk for at sætte spillet hurtigt i gang. Det er ikke lovligt at skubbe en modspiller, længere er den ikk..
Kunne du ikke lige smide din karakter til Tingager, fra kampen mod Sønderjyske :).
Du har glemt at give ham et tal.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Du udtaler dig som dedikeret fan af Edmundsson, det er helt okay ...
Men sådan helt fakuelt så er Edmundsson fløjtet offside længe inden og har intet at gøre dernede, men fortsætter alligevel sit løb ... Rønnow står bare imod, det er der ikke noget galt i, det er Edmundsson der er hvor han ikke skal være og så vælger han så at filme ... igen.
om jeg er dedikeret Edmundsson fan eller ej er i dette tilfælde ligegyldigt! I en anden kamp ville jeg være totalt enig, hvilket jeg også var tidligere i år(mener det var i april?) men det er nu engang Brøndby via Pukki, der ophæver gentlemansbegrebet, endda i flere forsøg, hvor det ene bliver kampafgørende. I sådanne tilfælde tilskynder jeg mod normal anskuelse, at man spiller med samme 'kneb' som modstanderen! Om Joan var offside og egentlig ikke har noget at gøre nede ved Rønnow er i præcis dette tilfælde underordnet. Han opsøger en reaktion fra Rønnow og får den! Der er ikke tale om at forhindre en igangsætning, som der var mod slut fra Wilzchek. Rønnow bruger brystet til kontakt uden at det var påkrævet, og der er faktisk en forseelse fra hans side.
Ærgerligt, at vi ikke fik en hel kamp med dagens opstilling. Jeg tror vi kan rykke os, hvis svenskeren får en rolle som indskifter når ham er klar igen. Vi spiller langt hurtigere når han ikke bremser vores opspil. Ryan er bedre end Desler på HB, og vores portogisiske ven er maksimalt reserve på VB. Spændende om Desler er svaret på VK på sigt.
Godt gået af holdet, og endnu engang ærgerligt at Izu giver dommeren muligheden for at give det røde.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det kan man bare ikke være uenig i, selvom jeg synes at Gryte har spillet større kampe end denne, bl.a. mod Randers, hvor Tingager fik det røde kort. Et par tv-redninger blev det dog til, men generelt ukompetente afslutninger fra Brøndby
om jeg er dedikeret Edmundsson fan eller ej er i dette tilfælde ligegyldigt! I en anden kamp ville jeg være totalt enig, hvilket jeg også var tidligere i år(mener det var i april?) men det er nu engang Brøndby via Pukki, der ophæver gentlemansbegrebet, endda i flere forsøg, hvor det ene bliver kampafgørende. I sådanne tilfælde tilskynder jeg mod normal anskuelse, at man spiller med samme 'kneb' som modstanderen! Om Joan var offside og egentlig ikke har noget at gøre nede ved Rønnow er i præcis dette tilfælde underordnet. Han opsøger en reaktion fra Rønnow og får den! Der er ikke tale om at forhindre en igangsætning, som der var mod slut fra Wilzchek. Rønnow bruger brystet til kontakt uden at det var påkrævet, og der er faktisk en forseelse fra hans side.
Det er usmageligt at modstanderens spillere gør det , men det er lige så usmageligt at egne spillere gør det , du skal iøvrigt kun få kampe tilbage for at finde sidste eksempel på at Joan forsøger at filme sig til frispark .
Men hedder reglerne ikke idag. Der findes ikke bagereste mand mere. Men om man frataget en oplagt målchance. Og på videoen er pukki jo på vej lige ud og ikke ind mod mål
Men hedder reglerne ikke idag. Der findes ikke bagereste mand mere. Men om man frataget en oplagt målchance. Og på videoen er pukki jo på vej lige ud og ikke ind mod mål
Har også tænkt tanken - lidt samme situation som med Tingager i sidste sæson
Comment