Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Meget enig flot fight kampen igennem, med så en tidlig udvisning koster det kræfter, vi modstod BIF meget fint hele 1. halvleg, 2 halvleg begyndte at knibe.

Kæmpe flot stået imod.

Superærgeligt vi fik kampen ødelagt, IZU var uheldig i situationen, men hvis ikke han havde forsøgt tacklingen havde Puuha frit løb mod mål.

Håber de gode takter fortsætter i næste kamp.
    snot dumt af Izu , uanset om han kun rammer Pukki lidt så giver han dommeren muligheden for at give rødt kort . Havde Pukki sluppet fri havde han enten brændt eller udlignet og OB kunne have forsat 11 mod 11 og bevaret muligheden for at byde BIF modstand .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      snot dumt af Izu , uanset om han kun rammer Pukki lidt så giver han dommeren muligheden for at give rødt kort . Havde Pukki sluppet fri havde han enten brændt eller udlignet og OB kunne have forsat 11 mod 11 og bevaret muligheden for at byde BIF modstand .
      Enig! Pukki er tit en røv elendig afslutter og Gryte er i storform. Izunna skulle have ladet ham løbe.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Jeg er positivt overrasket over præstationen i dag. Fantastisk fight og målmandsspil i verdensklasse. Men jeg bliver sgu irriteret, når jeg ser Joan nærmest falde død om inde på bane, fordi modstanderen rør ham. Altså det er en kontaktsport, det er nødt til at gå op for Joan. Hans amatør skuespil må finde sted i hans fritid, og skal aldrig ske i en OB-trøje.

Comment

Resultatet er helt o.k. med 80 minutter i undertal. Indsats var helhjertet.
          Gryte og Tingager som holdets bedste i et rigtig hård arbejdende forsvar.
          Sådan et brag er naturlig en kamp for Casper Nielsen og ham fightede også røven ud af buksen. Men ham får en minus fra mig for den aktion med Fisker i feltet. At skubbe modstanderen i sådan en situation er bare dumt og kunne let ødelægge alt.
          Det er naturlig svært for angribere i sådan en kamp hvor man står så dybt. Men er alligevel skuffet om AK. Ham dumpede i flere af de få gode situationer vi skabte i offensiven. Joan var langt aktiver og prøvede mere end ham.

Hvad holdet viste de første minutter med 11 mand har overrasket mig positivt. De spillede aggressiv, hurtig og mere direkt. Det var rigtig godt og beklager at det blev rivet ned med den udvisning. Spørger mig om der måske kommer en omtænkning hos Kent endelig. (Men frygter desværre at vi falder tilbage til den gamle boldskubberi hvis Jønsson skulle blive klar igen.)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Izu kan ikke gøre for kortet ... hælen sidder fast under armen som han givetvis ikke har styr på under glidet ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Edmundsson har fået at vide hvordan tingene hænger sammen før:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...nde-topscorer/

MvT

Comment

Dejlig respons fra Kent!

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Dejlig respons fra Kent!
                  Det er fra april. Åbenbart har Joan ikke så rigtig forstået det dertid eller glemmer ting meget hurtigt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det er fra april. Åbenbart har Joan ikke så rigtig forstået det dertid eller glemmer ting meget hurtigt.
                    Pokkers. Så forstod han tydeligvis ikke budskabet.

Comment

Godkendt indsats i en kamp, som jo bliver helt domineret af det tidlige røde kort. 1 point er klart ok og ikke uheldigt, men god fight. Ærgerligt at vi fik ødelagt en god indledning på kampen, men det kunne jo være blevet til alt muligt, så tager imod det ene point og en god fight med kyshånd.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Enig generelt. men i dagens anledning kan jeg bare IKKE være enig. Falder teatralsk, ja, men kotakt er der, og så kan det fandme ikke hjælpe noget at vi skal agere søndagskoledrenge, når BøF får tildelt sig numerisk overtag på nøjagtigt samme teatralske vis. Pukki prøver endda at filme sig til yderligere, og at han bliver pillet ud af Zorniger hænger utvivlsomt sammen med at tyskeren vurderer at der er overhængende fare for at dommeren på et tidspunkt veksler Pukkis skuespil om til et kort. Kortets farve vil da nok bero meget på dommerens samlede vurdering pukkis teatralske optræden. Det er bestemt set før, at dommeren udligner tingene lidt, hvis han får mulighed for det, såfremt han indser at han har begået en fejl, som giver det ene hold en afgørende fordel. De kunne nemt være sket i Joan/Rønnow tilfældet, og så har jeg ingen skrupler med at Joan faldt teatralsk. Rønnow skubber Joan væk for at sætte spillet hurtigt i gang. Det er ikke lovligt at skubbe en modspiller, længere er den ikk..

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Izu kan ikke gøre for kortet ... hælen sidder fast under armen som han givetvis ikke har styr på under glidet ...
                          Syntes også det var sort uheld det var på ingen måde en alt eller intet forsøg på tackling.

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Enig generelt. men i dagens anledning kan jeg bare IKKE være enig. Falder teatralsk, ja, men kotakt er der, og så kan det fandme ikke hjælpe noget at vi skal agere søndagskoledrenge, når BøF får tildelt sig numerisk overtag på nøjagtigt samme teatralske vis. Pukki prøver endda at filme sig til yderligere, og at han bliver pillet ud af Zorniger hænger utvivlsomt sammen med at tyskeren vurderer at der er overhængende fare for at dommeren på et tidspunkt veksler Pukkis skuespil om til et kort. Kortets farve vil da nok bero meget på dommerens samlede vurdering pukkis teatralske optræden. Det er bestemt set før, at dommeren udligner tingene lidt, hvis han får mulighed for det, såfremt han indser at han har begået en fejl, som giver det ene hold en afgørende fordel. De kunne nemt være sket i Joan/Rønnow tilfældet, og så har jeg ingen skrupler med at Joan faldt teatralsk. Rønnow skubber Joan væk for at sætte spillet hurtigt i gang. Det er ikke lovligt at skubbe en modspiller, længere er den ikk..
                            Du udtaler dig som dedikeret fan af Edmundsson, det er helt okay ...
                            Men sådan helt fakuelt så er Edmundsson fløjtet offside længe inden og har intet at gøre dernede, men fortsætter alligevel sit løb ... Rønnow står bare imod, det er der ikke noget galt i, det er Edmundsson der er hvor han ikke skal være og så vælger han så at filme ... igen.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Er helt enig i hensigt af Pukki. Ham var en meget sympatisk fyr da ham spillede i Schalke. Men det kan ja ændrer sig når man spiller i Brøndby.... ;-)
                              Men helt ærligt: Joans aktion der med Rønnov var lidt latterligt for mig. Ud over at jeg kan ikke lide film så må man vel være en bedre skuespiller end Robert De Niro for at bringe dommeren til at udvise Rønnov i den situation.
                              - Norbert Elgert -

Comment

Jeg er ragende ligeglad med hvad andre hold/spillere gør og hvad dommerne giver dem lov til. De er nogle kællinger.
                                Joan skal holde sig fra det pis. Han skal bare så fast og ikke lade sig kue af Brøndbys babyface. Stram op.

MvT

Comment

Working...
                                X