Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Dommeren udviste fejlagtigt en af vores, men det betyder ikke at han er imod os.
    Du står altså lidt alene med den påstand :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
      Passende tidspunkt for Helinius at stemple ind på målkontoen
      +1
      OBeliever

Comment

Jeg gad sgu godt, at vi prøvede at spille bolden lidt rundt, og faktisk sætte spillet op
        OBeliever

Comment

hmm, at sparke på mål efter dommerens fløjte har også givet advarsel før i tiden, tja...

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg tror mere på de der mails jeg får fra medlemmer af den nigerianske kongefamilie, end jeg tror på den der skrøne om, at CN skulle have et godt spark. Bare fordi man rammer en bold rigtigt én gang for 4 år siden, betyder det ikke, at man er den danske Gerrard.
            Han må være den spiller i SL's historie som bruger flest afslutninger for at score
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Kom nu drenge!
              OBeliever

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                hmm, at sparke på mål efter dommerens fløjte har også givet advarsel før i tiden, tja...
                ... ikke i en gulv trøje...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Hold nu op Joan!
                  OBeliever

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                    Hold nu op Joan!
                    ja hvad fanden skulle det til for?

Comment

Jeg hader simpelthen når Joan opfører sig som en lille kælling.

Comment

brøndbyteaterskole gider werge og friman gerne, men ikke færøsk teaterskole.. Teater og Teater, kontakt var der faktisk, men at Kehlet dømmer mod Brøndby?, næppe..

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Jeg hader simpelthen når Joan opfører sig som en lille kælling.
                          Enig, det er pinligt..
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Fuck hvor bliver man træt af at høre dværgen og lille Per forherlige de pisgule
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              brøndbyteaterskole gider werge og friman gerne, men ikke færøsk teaterskole.. Teater og Teater, kontakt var der faktisk, men at Kehlet dømmer mod Brøndby?, næppe..
                              Hvis man kigger på slow billederne opsøger Rønnow faktisk kontakten, men det er ikke så voldsomt, at han skal falde.

Comment

Tror stadig Brøndby scorer i overtiden 😣😩😭
                                OBeliever

Comment

Working...
                                X