Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dalum - OB --- Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg tror, jeg vælger en anden approach i dag: At Eskesen scorer sejrsmålet er det bedste, der er sket for skabelsen af begejstring i OB i år.

    Go Eske!

    MvH ChrisOB
    That's the spirit:) Men ja, det har været fattigt med lyspunkter på nær at Gryte bare leverer igen og igen, og så synes jeg egentlig heller ikke at man skal glemme KEP! Hvis man kan kritisere, så bør man også kunne rose.., og vi er vist mange der har givet ham læsterlige verbale klø gennem sidste sæson. Han har været fin ankermand for os i denne sæson:)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Var også ude og se denne møgkamp. Hold nu kæft hvor spiller vi dårligt.. AK,Helenius,Nana og Thrane virker helt væk fra noget der minder om klasse
      Desler,Greve,JBL og Mikkelsen gør det udemærket. De kæmper i det mindste men lykkedes desværre ikke med meget..

      Dejligt at se Julius komme ind og give 110% samtidig med at blive matchwinner :). Han var mega glad efter kampen da han kom over og sagde tak til os.
      Buus havde også gode raids og endte jo med en assist. Nok desværre på bekostning af Ryan der fik et skrald efter 40 min og gik småskadet ud ved pausen..

      Men generelt en tam affære. Også fra tilskuer rækkerne
      Vi spiller dårligt, fordi vi simpelthen ikke tror på trænerens koncept - og derfor bliver deres svagheder udstillet. Greve skal bringes i scene ved fight om andenbolde - ikke bygge op eller stå for de smarte offensive pasninger á la Falk. Desler skal spilles i scene og kæmpe.

      Thrane og Welbeck er formodentlig to af de sløjeste alternativer til den centrale midtbane i hele ligaen - nogle gange føles det som om, at de end ikke ville være profiler, hvis de f.eks spillede i Dalum. Måske ikke helt fair - men det føles sgu nogle gange sådan.

      Jeg bliver ikke begejstret af det hold. Not now - not ever. Derfor var jeg heller ikke derude for at se den. Men jeg bliver begejstret af Eskesen - fordi han viste iver - og ind imellem fine tekniske detaljer - kronet med et sejrsmål i sin officielle debut.

      Det er sådanne spillere, der skaber begejstring. Det kunne Greve og Desler også gøre, hvis ikke spillestilen hele tiden udstiller deres manglende evner ud at lave slutprodukt, hvor de selv skal sørge for at skabe situationerne.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        That's the spirit:) Men ja, det har været fattigt med lyspunkter på nær at Gryte bare leverer igen og igen, og så synes jeg egentlig heller ikke at man skal glemme KEP! Hvis man kan kritisere, så bør man også kunne rose.., og vi er vist mange der har givet ham læsterlige verbale klø gennem sidste sæson. Han har været fin ankermand for os i denne sæson:)
        Men det er som om; at når noget bliver godt i OB, så bliver noget tilsvarende dårligt, og så er det jo lidt ligesom at foretage et hop på stedet. I dag vælger jeg så den lidt positive approach - og fokuserer på at en 18-årig debutant fra vores ungdomsafdeling scorede sejrsmålet i en pokalkamp mod et lavere rangeret hold (efter vi er røget ud til sådanne de sidste 3 år i træk)

        Jeg kan også rose KEP - og det har gjort - og ladet det afspejle i karaktergivningen, men det ændrer ikke meget på, at han har et stort bjerg at klatre op ad i forhold til sidste sæson, hvor han fik aldeles fortjente verbale klø.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Kunne desværre ikke se kampen på grund af arbejde.
          Nogen med et link hvor jeg kan se debutmålet af den unge dreng som skaber så meget begejstring her.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg tror, jeg vælger en anden approach i dag: At Eskesen scorer sejrsmålet er det bedste, der er sket for skabelsen af begejstring i OB i år.

            Go Eske!

            MvH ChrisOB
            Denne approach klæder dig også helt godt, Chris. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg kan godt fæstne mig ved de få lyspunkter (på så flot en dag, som det har været i dag - det bliver man sgu lidt "høj" af) ;-)

              Pointen er, at der er ALT for få lyspunkter i og omkring OB - så hatten af for Eskesen - og Buus for oplægget.

              MvH ChrisOB
              En nuanceret ChrisOB - nu står verden ikke længere ;o)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                En nuanceret ChrisOB - nu står verden ikke længere ;o)
                Ja hvis det er "nuanceret" at ignorere al elendigheden for at fokusere på ét godt punkt i et hav af dårlige, ja så er jeg, i dette tilfælde, "nuanceret" as hell. ;-)

                The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist... ;-)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Denne approach klæder dig også helt godt, Chris. :-)
                  Bare vent - efter landskampene taber vi til det hold i hele verden, jeg ikke ønsker at tabe til, ever, and then I'm back, bitches. ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Ja hvis det er "nuanceret" at ignorere al elendigheden for at fokusere på ét godt punkt i et hav af dårlige, ja så er jeg, i dette tilfælde, "nuanceret" as hell. ;-)

                    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist... ;-)

                    MvH ChrisOB
                    Nej. Du ignorerede netop ikke al elendigheden og fremhævede kun det gode - du ignorerede ingen af delene!

                    Comment


                      Er der nogen der har fundet et sted hvor man kan se målet? Jeg missede desværre kampen live.

                      Comment


                        Mon ikke der kommer highlights her inden længe.

                        http://pokaltv.dbu.dk/hojdepunkter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Mon ikke der kommer highlights her inden længe.

                          http://pokaltv.dbu.dk/hojdepunkter
                          Highlights skulle naturligvis ikke have været i flertal. Highlight, my bad.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Mon ikke der kommer highlights her inden længe.

                            http://pokaltv.dbu.dk/hojdepunkter
                            Kan ikke finde noget om højdepunkter fra vores kamp der. Nogen der kan hjælpe?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Kan ikke finde noget om højdepunkter fra vores kamp der. Nogen der kan hjælpe?


                              http://pokaltv.dbu.dk/hojdepunkter-dalum-if-ob

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Mange tak.
                                Men: "This video is not made available in tour location" Det er desværre ofte at jeg ikke kan se danske videos her i Tyskland. :-(
                                Måske det findes ja noget på Youtube senere eller OB har noget på hjemmesiden.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X