Målet har tydeligt boostet vores selvtillid, dejligt at se!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SønderjyskE - OB kamptråd
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDer var ikke frispark, og 99 Ida af 100 gange ville det være dårligt sparket. Men dejligt, at vi nu kan spille på kontra.
Comment
-
Synes efter 20-25 minuter lykkedes Det at bide sig i kampen selvom vi var heldige flere gange hvor SJE god kunne have scoret. Vi skabte ja allerede nu langt mere offensivt end mod FCM over hele kampen sidste søndag. Ville være en god moment for. Joan at vågne op nu igen.
Fight den hjemme nu, drenge!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg- argh mon ikke lige det er at stramme den. Fornyet gejst fordi der er en kamptråd inden kampen går i gang - en smule søgt ;)
har ikke selv den store tro på det lykkedes - og slet ikke med thrane på midten - det viser bare hvor smal vores trup er.
men jeg skal da trods alt se kampen.....meeeen kan godt være den ryger over på en "second screen" efter 20 min hvis stilen fra de sidste par runder vare ved
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHvorfor? 😅
Men har kun en dårlig stream ved bet365 med en meget lille opløsning så måske jeg fejler ( Hvis nogen kan hjælpe mig med et link...)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSynes mur var ikke god placeret og bolden gik midten i målet så teor den gik på ham. Men nogen skrev den var afrettet (?)
Men har kun en dårlig stream ved bet365 med en meget lille opløsning så måske jeg fejler ( Hvis nogen kan hjælpe mig med et link...)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJa, den blev rettet meget af. Keeperen var chanceløs
:-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment