Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 HB Køge - OB, d. 19.08.2017, kl. 12:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Rasmus Borup kommer ind i stedet for Simon Skøtt her til sidst.

    Comment


      #17
      Det slutter 0-0 efter lidt OB pres til sidst.
      En god første halvleg blev erstattet af en rigtig skidt anden. På den baggrund er uafgjort retfærdigt nok, men Køge var tættest på.

      Comment


        #18
        En opsummering via mobilen:
        Første halvleg var de unge gutter bedre til at bevæge sig for boldholderen. Det forsvandt i anden halvleg, og så blev det til håbløse bolde frem.
        Frederik Lund imponerede mig på venstre back i første halvleg.
        Mikkel Michelsen så også rigtig god ud, igen i første halvleg.
        Andreas Søndergaard virkede solid i kassen.
        Det er hvad der umiddelbart stikker ud.

        Comment


          #19
          Mange tak fordi du tager dig tid til at berette om ungdoms holdene

          Comment


            #20
            Mange tak for indsatsen. Det er virkeligt fedt at læse dine beretninger! 👏👏👏
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Tak. Det er fedt med de her ungdoms tråde :)
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Lækkert arbejde jchristo. Som jeg skrev i den store ungdomstråd så er vores nye unge ven fra hvidovre rigtig spændende og jeg glæder mig til at følge ham i denne sæson

                Comment


                  #23
                  Er Skøtt-brødrene ikke fra Svendborg? Lige som træneren?

                  Er Karl Emil Birktoft skadet??
                  Han er andenårs nu, og bragede en flot kasse ind, da han var oppe og spille sammen med reserverne, mod holdet af arbejdsløse afrikanske spillere.
                  Virker underligt hvis han bare er sat af, eller slet ikke er i truppen.

                  Altså, at gå fra at blive kaldt op til reserverne, til at være helt uden for U17-truppen på nogle få uger?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Er Skøtt-brødrene ikke fra Svendborg? Lige som træneren?

                    Er Karl Emil Birktoft skadet??
                    Han er andenårs nu, og bragede en flot kasse ind, da han var oppe og spille sammen med reserverne, mod holdet af arbejdsløse afrikanske spillere.
                    Virker underligt hvis han bare er sat af, eller slet ikke er i truppen.

                    Altså, at gå fra at blive kaldt op til reserverne, til at være helt uden for U17-truppen på nogle få uger?
                    Jo, sådan huskede jeg det faktisk også.
                    Min mobil må have drillet mig; jeg var nemlig inde for at slå det op (jeg kan ikke lige vores ungdomsspilleres tidligere klubber i hovedet, vil jeg gerne indrømme).
                    OBs side er ikke ligefrem mobiloptimeret, så det er formodentlig der, det er gået galt. For de kom ganske rigtigt alle tre fra Svendborg, ikke Næsby.

                    Mht. Birktoft: Pas.

                    Comment

                    Working...
                    X