Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Der har vel de seneste år været skiftende hold, der har leveret rigtig godt i Europa, herunder FCM. Men selvfølgelig primært FCK.
    Tallene slår i hvert fald ret kraftigt ud fra sidste sæson. Uden den, lå vi nogle pladser under.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    "Bedst"? Du mener vel "mindst ringe" af de to alternativer til sejr, right? ;-)

Midtjylland har været ualmindeligt dårlige efter hver europæisk kamp, som de skal spille på torsdag, senest i Helsingør.

Men der skal nok komme en undskyldning med, at vi ikke var klar på Lange Pauls fysik eller på at modstanderen kunne finde på at gå i haserne på os.

Vi øver og bag røv i måneskin.

MvH ChrisOB
    Marco og jeg havde lidt kørende med at jeg tippede uafgjort og han tippede et nederlag. Så derfor blev det til at han var et surt røvhul og jeg var kun var semisur..

Så derfor "vandt" det semisure røvhul idag

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Yes yes.. I dette tilfælde var nu bedst af det semisure røvhul vandt.. Men det semisure røvhul går all in på at være surt røvhul i spådommen mod FCM
    "Bedst"? Du mener vel "mindst ringe" af de to alternativer til sejr, right? ;-)

Midtjylland har været ualmindeligt dårlige efter hver europæisk kamp, som de skal spille på torsdag, senest i Helsingør.

Men der skal nok komme en undskyldning med, at vi ikke var klar på Lange Pauls fysik eller på at modstanderen kunne finde på at gå i haserne på os.

Vi øver og bag røv i måneskin.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    fmprOB ... du vandt. Hvilket er helt i orden med mig.

MvT
    Yes yes.. I dette tilfælde var nu bedst af det semisure røvhul vandt.. Men det semisure røvhul går all in på at være surt røvhul i spådommen mod FCM

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Så får vi se hvem der får ret. Det sure røvhul, eller det semisure røvhul

MvT

fmprOB ... du vandt. Hvilket er helt i orden med mig.

MvT

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Casper Nielsen er vel primært central midtbanespiller. Så vidt jeg ved er det i hvert fald det han har spillet som ungdomsspiller. Det undrer dog også mig. Havde regnet med Izunna var tilbage til denne kamp.

Casper Nielsen har spillet sine bedste kampe på kanten i OB, og synes vi har set han ikke har boldomgangen eller kreativiteten til at være spilstyrer på vores hold med den måde vi gerne vil spille på. Men typemæssigt kan jeg måske godt se ham passe sammen med JJT på længere sigt. Hvor JJT så tager en lidt mere tilbagetrukket playmaker-rolle.

Lige nu er vi dog startet meget skidt. Vildt mange fejlafleveringer fra begge hold. Lavt niveau.
    Jeg tror også, at de har potentiale til at blive en spændende duo i fremtiden. Lige nu og her synes jeg, ligesom dig, at Casper Nielsen mangler lidt for at kunne udgøre en "komplet" central midtbane sammen med JJT. Lad os håbe, at han modbeviser mig i anden halvleg.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Der er kamptråd

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hvorfor må Izunna ikke spille imod AGF? Den beslutning har jeg godt nok svært ved at følge. Hvordan skal man kunne se det som andet end en svækkelse, at man erstatter vores eneste defensive midtbane med en ellers udemærket men stadig middelmådig fløj?
    Casper Nielsen er vel primært central midtbanespiller. Så vidt jeg ved er det i hvert fald det han har spillet som ungdomsspiller. Det undrer dog også mig. Havde regnet med Izunna var tilbage til denne kamp.

Casper Nielsen har spillet sine bedste kampe på kanten i OB, og synes vi har set han ikke har boldomgangen eller kreativiteten til at være spilstyrer på vores hold med den måde vi gerne vil spille på. Men typemæssigt kan jeg måske godt se ham passe sammen med JJT på længere sigt. Hvor JJT så tager en lidt mere tilbagetrukket playmaker-rolle.

Lige nu er vi dog startet meget skidt. Vildt mange fejlafleveringer fra begge hold. Lavt niveau.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Kent Nielsen interviewed! Mjahh, mmnn vi skal komme stille og roligt ud af starthullerne, trille bolden lidt rundt og....

Pis!!!!
    Det var heldigvis en joke. Blev også lidt urolig da jeg hørte det.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    verdensklasse'111111

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
    Måske fordi JJT har brug for en mere aggressiv og løbestærk makker på banen?
    Det er nok kun Thomasen, der kender svaret på det spørgsmål. Jeg TROR, at han vil have mere gavn af en decideret defensiv midtbane, som kan koncentrere sig om det defensive.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Hold nu op hvor har det været et ringe første kvarter

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Ingen kamptråd?

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Svenskerne vil gerne afskaffe han og hunkøn. Jønne- Kønne spiller også som en tøs, så det passer fint.

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Kønne for satan , han kan ikke dække op
    Ja kønt er det ikke😂

Leave a comment:

Working...
X