Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingør- OB, karakterer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Nu skal man jo ikke blande sig i andres karakterer. Men det undre mig lidt at flere giver Tingager højere end KEP. De var begge solide, men KEP spillede rent deffensivt måske endda bedre end Tingager. Se bla. Helsingørs første chance, hvor Tingager viser placeringsevner på lilleput niveau. Det giver Riel en stor mulighed.
    Du har ret at de spillede begge solide, men KEP er anfører. Det kræver for at ham bringer holdet på spor og fremad når det løber ikke så god. Denne rolle udfyldede ham ikke, især i anden halvleg. Derfor fik ham ét point mindre end Tingager fra mig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Udregningen Efter runde 2 er på vej og kommer op før kampstart ... jeg vil forsøge at lave den senest torsdag fremadrettet :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Udregningen Efter runde 2 er på vej og kommer op før kampstart ... jeg vil forsøge at lave den senest torsdag fremadrettet :).
        Når det ikke før kampstart, skal på en længere cykeltur til god mad inden længe, men når at lave det meste så beregningerne kan smides op i aften :).
        Hvis andre laver en karaktertråd så lav den venligst med samme rækkefølge af spillere, det gør det meget nemmere for mig ... men jeg smækker en karaktertråd op når jeg kommer hjem, straks efter tråden om runde 2.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #19
          Må erkende at jeg ikke bliver færdig i dag/nat ... men er nået langt og smider 2.runde op i morgen.
          Der er en del arbejde i det men jeg synes det er sjovt, så det kommer til at fortsætte.

          Med tiden/erfaringen går det også stærkere.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Må erkende at jeg ikke bliver færdig i dag/nat ... men er nået langt og smider 2.runde op i morgen.
            Der er en del arbejde i det men jeg synes det er sjovt, så det kommer til at fortsætte.

            Med tiden/erfaringen går det også stærkere.
            Ingen hast :) lad være med at stresse over det

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ingen hast :) lad være med at stresse over det
              Ja, OB stresser os ja allerede nok. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ingen hast :) lad være med at stresse over det
                Det er ikke stressende da jeg synes det er sjovt ... det tager bare tid :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment

                Working...
                X