Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Helsingør-OB den 24. juli
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægJa, vi kan trøste os med at det generelle niveau i superligaen er lavt...
Vi klarer os fint i Europa lige pt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægMidtbanen falder igen idag sammen efter at Izunna skiftes ud. Samtidig kommer der 2 ind som slet ikke har Superliga niveau (Thrane og Welbeck)
Generelt kæmper vi ikke nok efter at vi kommer på 1:0 og det er et problem vi har haft siden slutningen af sølvdagene. Fandens at vi ikke kan få ændret den mentalitet. Men 2:0 sejren skal vi tage med dog skal arbejdsindsatsen være markant højere.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg er ikke enig i at det ændre noget med den udskiftning og det kan godt være at det bare er mig, men jeg synes ikke at Izu bringer noget. Men Thrane og Nana bringer heller ikke noget.
Generelt kæmper vi ikke nok efter at vi kommer på 1:0 og det er et problem vi har haft siden slutningen af sølvdagene. Fandens at vi ikke kan få ændret den mentalitet. Men 2:0 sejren skal vi tage med dog skal arbejdsindsatsen være markant højere.
Comment
-
3 dejlige point vi hentede der. Og fint at se at der er til mindst ét hold i superligaen som har større problemer end vi at skabe noget offensivt. Havde forventet at det bliver langt sværer for os. Men vi kunne bringe det hjemme
ja helt let med lidt solid forsvarsarbejde i anden halvleg. Hvis det var alt Helsingør havde at tilbyde i deres første hjemmekamp så ligner de en ret sikker nedrykker. Den rigtige modstander for os i den aktuelle situation. Men vi skal helt sikker steppe op lørdag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Kent Nielsen: "Jeg råber meget. Når vi taber, er det fordi jeg er frustreret. Når vi vinder, er det fordi jeg er engageret".
Ja, KN, men så bliver det altså bare kommunikation uden gearskifte. En ensartet hyletone uden ledelsesmæssig effekt.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKent Nielsen: "Jeg råber meget. Når vi taber, er det fordi jeg er frustreret. Når vi vinder, er det fordi jeg er engageret".
Ja, KN, men så bliver det altså bare kommunikation uden gearskifte. En ensartet hyletone uden ledelsesmæssig effekt.
MvT"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKent Nielsen: "Jeg råber meget. Når vi taber, er det fordi jeg er frustreret. Når vi vinder, er det fordi jeg er engageret".
MvT
Var Kent lidt undskyldende...Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment