Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Helsingør-OB den 24. juli

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hold kæft hvor spiller vi mange små afleveringer ind i en Helsingør spiller. Vi har sgu ikke meget ro på bolden i anden halvleg.

Comment

plus 4 minutter
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Hmmm ja, det eneste man kan konkludere er vel, at vi trods alt får svært ved at slutte sidst og rykke direkte ned. Det er jo da også positivt. På en eller anden måde.

Comment

De fastholder Greve kom med et opspil til begge mål og er enige om han er banens spiller (by far)

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            "Utroligt mange fejlafleveringer fra OBerne"
            JA, det kender vi.
            Og Skrigende Kent er enig.
            Den skrigeskinke er godt nok ulidelig at høre på .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Slut.

Husk hvor du var i dag - dagen da OB vandt en kamp.

OB - engang var vi gode

Comment

Forsvarer har til gengæld gjort det ganske godt i dag. Den ros skal de da have.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Den skrigeskinke er godt nok ulidelig at høre på .
                  Virker lidt som om spillerne bare har lukket ørene. Det virker langt mere frustreret end konstruktivt.

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Dårlig kamp fra vores side.(som forventet) men 3 point. Videre til næste kamp.

Comment

Midtbanen falder igen idag sammen efter at Izunna skiftes ud. Samtidig kommer der 2 ind som slet ikke har Superliga niveau (Thrane og Welbeck)

Comment

Nogen der kan forklare mig hvad Thrane bidrager med? Jeg kan simpelthen ikke se det.

Comment

Normalt plejer jeg at være ret positiv, men så elendige vi var efter 2-0 målet... Det føles næsten som om vi har tabt. Har ikke rigtigt nogen glæde over sejren.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            De fastholder Greve kom med et opspil til begge mål og er enige om han er banens spiller (by far)
                            Livescore har Ryan

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Nogen der kan forklare mig hvad Thrane bidrager med? Jeg kan simpelthen ikke se det.
                              Du skal nok have fat i Kent, ingen andre forstår det.

Comment

Vi ligner ikke et top 6 hold mere nu, end vi gjorde før kampen. Det bliver mit sure opstød post-match.

Comment

Working...
                                X