TV siger Greve med assist - bold.dk siger Johnson. Så det ikke selv :-(
Kæmpe, kæmpe vigtigt at AK er i gang!!
MvT
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Helsingør-OB den 24. juli
Collapse
X
-
Strudal: Greve har været helt outstanding til at tage dybdeløb (som manglede i pinlig grad mod FCN)
Leave a comment:
-
Var det ikke Ryan med assistOprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg2-0 - AKs skud rettes af. Nu tre mål af ham. Sidste sæson i alt 2.
Assist GREVE THE MANN
Leave a comment:
-
Jajaja, AK er der igen ....
Men jeg ville godt nok blive vred på Gryte, hvis han havde ladet sådan et strømpeskud smutte ind.
Leave a comment:
-
Nu må Greve sgu da snart få nogle flere starter. Rigtig god kamp af ham idag. Og i sidste sæson havde han flere gode indhop
Leave a comment:
-
2-0 - AKs skud rettes af. Nu tre mål af ham. Sidste sæson i alt 2.
Assist GREVE THE MANN
Leave a comment:
-
ak?? :-)Oprindeligt indsendt af magge Se indlægud over gryte hvem har vi så der nogensinde har spillet to gode kampe i streg ?
Leave a comment:
-
Det samme kunne man sige om Jønsson sidste sæson :)Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg tror Greve's helt store problem har været at skulle følge op på hans gode/fantastiske præstationer han har haft med jævne mellemrum. Det er sgu ikke fordi Kent ikke har givet ham chancen, tværtimod - han har fået rigtig mange chancer, men aldrig rigtig grebet den, men jeg håber og tror den vender for ham i denne sæson.
Jeg giver dig kun tildels ret for synes han er blevet sat af i tilfælde han har spillet godt eller alle de gange hvor det har ligget på vippen
Leave a comment:
-
Vi holder sgu ikke fast i meget længere. Taber andenboldene nu også.
Leave a comment:
Leave a comment: