Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Helsingør-OB den 24. juli
Collapse
X
-
Ingen tvivl. Det var Ryans assist til andet mål. Ikke Desler som kommentatorerne blev ved med at sige. Har lige set det på tv.
-
Er det det ... i forhold til hvad?Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægJa, vi kan trøste os med at det generelle niveau i superligaen er lavt...
Vi klarer os fint i Europa lige pt.
Leave a comment:
-
Ja, vi kan trøste os med at det generelle niveau i superligaen er lavt...Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægVi ligner jo et tophold der vinder på en dårlig dag
Leave a comment:
-
Kender da typen fra lægterne, ham der kommer fra bodegaen og står med en fadbamse og råber alt muligt til spillerne. Men han er så heller ikke træner.Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVirker lidt som om spillerne bare har lukket ørene. Det virker langt mere frustreret end konstruktivt.
MvT
Leave a comment:
-
Vi ligner ikke et top 6 hold mere nu, end vi gjorde før kampen. Det bliver mit sure opstød post-match.
Leave a comment:
-
Du skal nok have fat i Kent, ingen andre forstår det.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNogen der kan forklare mig hvad Thrane bidrager med? Jeg kan simpelthen ikke se det.
Leave a comment:
-
Normalt plejer jeg at være ret positiv, men så elendige vi var efter 2-0 målet... Det føles næsten som om vi har tabt. Har ikke rigtigt nogen glæde over sejren.
Leave a comment:
-
Nogen der kan forklare mig hvad Thrane bidrager med? Jeg kan simpelthen ikke se det.
Leave a comment:
-
Midtbanen falder igen idag sammen efter at Izunna skiftes ud. Samtidig kommer der 2 ind som slet ikke har Superliga niveau (Thrane og Welbeck)
Leave a comment:
-
Dårlig kamp fra vores side.(som forventet) men 3 point. Videre til næste kamp.
Leave a comment:
-
Virker lidt som om spillerne bare har lukket ørene. Det virker langt mere frustreret end konstruktivt.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDen skrigeskinke er godt nok ulidelig at høre på .
MvT
Leave a comment:
Leave a comment: