Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's karantæne situation og hvordan denne bedst løses?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB's karantæne situation og hvordan denne bedst løses?

    Jeg skriver vedrørende OB's igangværende transferforbud, som varer sæsonen ud. Ledelsen har jo meldt en klar målsætning ud, omkring at man gerne vil ende i top 6. Men hvordan kan disse to faktorer harmonere med hinanden? En trup som sidste år lå til nedrykning, som er uændret grundet transfer forbuddet, men som pludseligt kunne ende mange placeringer højere. Har man haft en andet fokus på træningen af spillerne, siden målsætningen er det højere?

    Kan nogen hjælpe mig med lidt indsigt, for nu har jeg bøvlet med dette problem i mange søvnløse nætter.

    #2
    Haha det er ikke sjovt

    Comment


      #3
      Nå nu forventer jeg heller ikke at sove ret meget de kommende nætter - tak for det
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
      JM Barometer 1
      2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
        Jeg skriver vedrørende OB's igangværende transferforbud, som varer sæsonen ud. Ledelsen har jo meldt en klar målsætning ud, omkring at man gerne vil ende i top 6. Men hvordan kan disse to faktorer harmonere med hinanden? En trup som sidste år lå til nedrykning, som er uændret grundet transfer forbuddet, men som pludseligt kunne ende mange placeringer højere. Har man haft en andet fokus på træningen af spillerne, siden målsætningen er det højere?

        Kan nogen hjælpe mig med lidt indsigt, for nu har jeg bøvlet med dette problem i mange søvnløse nætter.
        OB fungerer efter blondinelogik.
        Prøv ikke at forstå. Sov godt. Og håb på det bedste.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Det hjalp mig så ikke synderligt meget med jeres indputs - og slet ikke hr. Tåhylers fremragende indlæg...

          Tag det nu lige lidt seriøst altså....

          Comment


            #6
            Prøv at skrive til Jesper Hansen og spørg ham (seriøst) og så vil jeg gerne høre svaret.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
              Jeg skriver vedrørende OB's igangværende transferforbud, som varer sæsonen ud. Ledelsen har jo meldt en klar målsætning ud, omkring at man gerne vil ende i top 6. Men hvordan kan disse to faktorer harmonere med hinanden? En trup som sidste år lå til nedrykning, som er uændret grundet transfer forbuddet, men som pludseligt kunne ende mange placeringer højere. Har man haft en andet fokus på træningen af spillerne, siden målsætningen er det højere?

              Kan nogen hjælpe mig med lidt indsigt, for nu har jeg bøvlet med dette problem i mange søvnløse nætter.
              Disse spørgsmål har jo været diskutteret til døde i andre tråde så derfor har der nok ikke været det store behov for at gøre det her også.
              Facts er at den sportslige ledelse er tilfreds med truppen og satser på at kontinuiteten gør at resultater og spil bliver bedre end i foråret hvor begge var bedre en efteråret. Man mener at vi havde top 6 spil sidst på sæsonen og man derfor med tilgang med Helenius var godt nok rustet da spillet efterhånden var indøvet nok.

              Vi er så mange der er uenige i dette

              Comment

              Working...
              X