Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karaktergennemsnit efter OB - FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Karaktergennemsnit efter OB - FCN

    Redigeret med karakterer fra Matti som jeg fik i indbakken*

    Så fik jeg lavet det færdigt, der er en anelse arbejde i det, men det er sjovt nok :).

    Som sæsonen skrider frem vil jeg smide lidt flere stats ind, som f.eks hvem der giver højeste og laveste karakterer til hele holdet og enkelte spillere.
    Jeg kommer nok til at holde indskiftede spilleres ratings adskilt fra de andre, da det ikke er alle der får givet karakterer til indskifterne og det også kan være sværere at vurdere niveauet ... men alt hvad der har fået minimum 45 min tæller som en hel kamp.

    Nå men efter første kamp ser det således ud.

    1. Uzochukwu 5,17
    2. Anders K. 4,78
    3. Tverskov 4,78
    4.
    Desler 4,50
    5. Tingager 4,39

    6. Jønsson 4,22
    7. Ryan 3,72
    8. Grytebust 3,50

    9. Casper N. 3,06
    9. Helenius 3,06
    11. Edmundsson 2,28


    Indskifterne (det skal med at kun ganske få gav karakter til Thrane og Fester)
    1. Festersen
    4,5
    2. Thrane 4,00
    3. Greve 3,71

    Gennemsnitskarakteren for holdet er 3,95
    Middelkarakteren er 5,5 det var der ingen spillere der formåede at ramme.


    Morre var den mest gavmilde med et snit på 5,0
    Ganjaoux den hårdeste med et snit på 2,55

    (Det kan ske at der er smuttet noget, men alt er tjekket efter et par gange, så jeg vil tro at det stemmer)
    Last edited by Entusiastens; 30-07-2017, 01:52.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Fedt fedt

    Comment


      #3
      Enig. Super fedt!

      Comment


        #4
        Nice job. Måske skal du lave en regel om, at indskifter efter 80 minutter ikke tæller med. Svært at bedømme spillere med få minutter på banen

        Comment


          #5
          Godt arbejde!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Nice job. Måske skal du lave en regel om, at indskifter efter 80 minutter ikke tæller med. Svært at bedømme spillere med få minutter på banen
            Jeg skrev egentlig 15 med tillæg ... men har nu bare valgt at dele det op :).
            Til næste omgang smider jeg lige en skabelon/rækkefølge som i meget gerne må bruge.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jeg skrev egentlig 15 med tillæg ... men har nu bare valgt at dele det op :).
              Til næste omgang smider jeg lige en skabelon/rækkefølge som i meget gerne må bruge.
              👍
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment

              Working...
              X