Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Formiddagstræning fredag d. 21 juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Formiddagstræning fredag d. 21 juli

    Vi var forbi Ådalen til dagens træning, og der var ingen spillere, der manglede på Bane 1. Barrett træner dog stadig for sig selv, men han regner med, at han snart er med igen.

    http://obstruktion.dk/formiddagstrae...dag-d-21-juli/

    #2
    Tak for informationen. Og fint når Helenius kommer i gang. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Som altid tak for indsatsen nyder hver en update

      Comment


        #4
        Fantastisk med de her updates! 👍
        Det er godt at høre, hvis Helenius virker skarp. En af nøglerne til at vi løfter os, er jo utvivlsomt at angriberne er skarpe. Angribere kan jo være som dag og nat afhængig af om de kan finde målet. Ikke alene får de scoret, men i alle facetter af spillet bliver de bare bedre når målene følger med.
        Godt med lidt tempo. De seneste træningsupdates har sgu ikke været så opløftende at læse om

        Comment


          #5
          De sidste 2 lørdage hvor jeg har været nede og se dem træne, har der været en med som hedder Mark og har nummer 23, nogle der ved hvem det er.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
            De sidste 2 lørdage hvor jeg har været nede og se dem træne, har der været en med som hedder Mark og har nummer 23, nogle der ved hvem det er.
            Så på et tidspunkt noget med Marc Bredal (vi har farmand ansat i koncernen).

            http://www.bronshojboldklub.dk/var/e...Bredal_Tre.jpg

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Så på et tidspunkt noget med Marc Bredal (vi har farmand ansat i koncernen).

              http://www.bronshojboldklub.dk/var/e...Bredal_Tre.jpg
              Ja det er nok Johns søn Marc som også spillede for os i den reservekamp efter Køge

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja det er nok Johns søn Marc som også spillede for os i den reservekamp efter Køge
                Det er det ja, jeg spurgte Kent i sidste uge :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Tak for svar.

                  Comment


                    #10
                    Ved i så hvorfor han træner med, er det bare fordi han skal spille på reserveholdet eller hvad.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Ved i så hvorfor han træner med, er det bare fordi han skal spille på reserveholdet eller hvad.
                      Han er amatør i Brønshøj tror jeg og hjælper vel bare med til at fylde op til træning i ny og næ.. Virker lidt som en vennetjeneste overfor Bredal Sr da han næppe er en vi kan bruge.. Måske en der er på vej videre og bare får lov til at træne lidt med..

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Ved i så hvorfor han træner med, er det bare fordi han skal spille på reserveholdet eller hvad.
                        Kent sagde "Han har ikke lige noget at lave så han træner lidt med" ...
                        Som jeg husker det.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment

                        Working...
                        X