Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCN Karakterer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hørte det godt. Havde også glædet mig til at høre hvem der fik "automat-brok" nu Oliver Lund er væk, det blev så Joan
    Jeg synes det er pinligt, og et klart tegn på at han ikke passer ind på holdet når han kun går efter spillere der ikke kysser ham i røven og har været i Aab.
    LORTE TRÆNER.

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Synes det er værst når han råber efter spillere der har slået sig. Lagde mærke til det igen mod FcN, hvor CN fik et ordentlig skrub, man kunne virkelig se det gjorde ondt. Mens han kæmpede sig op igen og haltede afsted, så stod KN bare og galede efter ham, på samme måde som når en spiller skuffer i en situation. Det synes jeg sgu ikke kan nytte noget.
    Var det så fordi han var blevet liggende for lige at udnytte det til at få en slapper, eller hvis han råbte et eller andet "kom igen"-ish... så ville jeg kunne forstå det...
    Ja, ud fra hvad jeg har hørt i alle de OB kampe jeg har set, har han på intet tidspunkt råbt noget brugbart til en spiller, det er jo konstant brok han råber.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Indsats og resultat kom fuldstændig bag på Niels Abildtrup som fuldt ud bakkede op om udelukkende kontinuitet indtil igår.. Nu har piben fået en lidt anden lyd

      http://www.fyens.dk/sport/Se-maalene...rtikel/3168077

      Amatørnisse
      Det er sgu som om, at der er nogen, der forsøger at lade som om, at der ikke er faldgrubber ved Kent og Jesper kontinuitetsplan. At der ikke er faldgrubber i brugen af truppen eller opstillinger. "Kontinuitet er godt, så må de jo blive bedre" Øh, hvornår sker det?

      Der er for mange, der bare hopper faldgrubberne over, og tager autoritet for gode varer, uanset om autoriteter i fodbold har og vil tage fejl mange gange både nu og fremadrettet.

      Det er "eksperternes" job at analysere det hele - også de berømte faldgrubber, og hvert år er det som om eksperterne kun ser på navne, og det faktum at vi er OB (og "burde" ligge i toppen), og derefter konkluderer vores niveau ud fra det. Uden at have set kampene - eller komme på de samme ting, som nogen af os forsøger at analysere os frem til.

      Næ nej. Det "kommer bag" på dem, at vi var så dårlige. Ikke mig. Eller dig. Eller ret mange andre, der har set os spille og har råbt vagt i gevær.

      Det er simpelthen dovent "ekspertarbejde".

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Det er sgu som om, at der er nogen, der forsøger at lade som om, at der ikke er faldgrubber ved Kent og Jesper kontinuitetsplan. At der ikke er faldgrubber i brugen af truppen eller opstillinger. "Kontinuitet er godt, så må de jo blive bedre" Øh, hvornår sker det?

        Der er for mange, der bare hopper faldgrubberne over, og tager autoritet for gode varer, uanset om autoriteter i fodbold har og vil tage fejl mange gange både nu og fremadrettet.

        Det er "eksperternes" job at analysere det hele - også de berømte faldgrubber, og hvert år er det som om eksperterne kun ser på navne, og det faktum at vi er OB (og "burde" ligge i toppen), og derefter konkluderer vores niveau ud fra det. Uden at have set kampene - eller komme på de samme ting, som nogen af os forsøger at analysere os frem til.

        Næ nej. Det "kommer bag" på dem, at vi var så dårlige. Ikke mig. Eller dig. Eller ret mange andre, der har set os spille og har råbt vagt i gevær.

        Det er simpelthen dovent "ekspertarbejde".

        MvH ChrisOB
        Jeg er sådan set enig med dig i at eksperterne lidt for ofte tager fejl og har et noget ensidigt syn på tingene. Men at ophøje OB-fansene på forum (jeg går ud fra at det er dem du hentyder til), som de store orakler er sgu også lidt overkill. Fordelen ved at være forum-ekspert er, at man altid kan fremhæve når man fik ret og så glemmer man når man tog fejl. Men vi er enige i at det er lidt trættende at høre på eksperternes manglende kritiske stillingtagen til de ting der foregår - jeg er bare ikke enig i at forum-brugerne over en bred kam skulle være meget bedre.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg er sådan set enig med dig i at eksperterne lidt for ofte tager fejl og har et noget ensidigt syn på tingene. Men at ophøje OB-fansene på forum (jeg går ud fra at det er dem du hentyder til), som de store orakler er sgu også lidt overkill. Fordelen ved at være forum-ekspert er, at man altid kan fremhæve når man fik ret og så glemmer man når man tog fejl. Men vi er enige i at det er lidt trættende at høre på eksperternes manglende kritiske stillingtagen til de ting der foregår - jeg er bare ikke enig i at forum-brugerne over en bred kam skulle være meget bedre.
          Kan du ikke smide dine karakterer også :).
          1-10.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Jeg er sådan set enig med dig i at eksperterne lidt for ofte tager fejl og har et noget ensidigt syn på tingene. Men at ophøje OB-fansene på forum (jeg går ud fra at det er dem du hentyder til), som de store orakler er sgu også lidt overkill. Fordelen ved at være forum-ekspert er, at man altid kan fremhæve når man fik ret og så glemmer man når man tog fejl. Men vi er enige i at det er lidt trættende at høre på eksperternes manglende kritiske stillingtagen til de ting der foregår - jeg er bare ikke enig i at forum-brugerne over en bred kam skulle være meget bedre.
            Orakler? Nej. Men ikke destomindre udpeger vi faldgrubberne. Dem beskæftiger eksperterne sig mindre med.

            For mig virker det jo åndssvagt, at man har OB til nr. 5 på odds-lister over danske mestre, når vi sluttede som nr. 8 i sidste sæson; og at man entydigt peger på, at grunden for det, det er, at holdet er "1 år ældre" (og derfor automatisk bedre)

            Det er muligt at et internetforum ikke er et oraklernes paradis, men ikke destomindre har dem, som har udpeget faldgrubberne haft og fået mere ret end dem, der mener, at "så dårlige er vi heller ikke" og andre elementer, der vurderer OB ud fra mere ønsketænkning end realisme.

            Jeg skal nok sige til, når jeg kan huske, hvornår jeg har taget fejl af truppens beskaffenhed og muligheder...

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Kan du ikke smide dine karakterer også :).
              1-10.
              Hvorfor? Det er der ingen der har beskæftiget sig med de sidste 3 sider af denne debat.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Orakler? Nej. Men ikke destomindre udpeger vi faldgrubberne. Dem beskæftiger eksperterne sig mindre med.

                For mig virker det jo åndssvagt, at man har OB til nr. 5 på odds-lister over danske mestre, når vi sluttede som nr. 8 i sidste sæson; og at man entydigt peger på, at grunden for det, det er, at holdet er "1 år ældre" (og derfor automatisk bedre)

                Det er muligt at et internetforum ikke er et oraklernes paradis, men ikke destomindre har dem, som har udpeget faldgrubberne haft og fået mere ret end dem, der mener, at "så dårlige er vi heller ikke" og andre elementer, der vurderer OB ud fra mere ønsketænkning end realisme.

                Jeg skal nok sige til, når jeg kan huske, hvornår jeg har taget fejl af truppens beskaffenhed og muligheder...

                MvH ChrisOB
                Jeg ved selvfølgelig godt at du aldrig har taget fejl - det var en mere generel betragtning.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Hvorfor? Det er der ingen der har beskæftiget sig med de sidste 3 sider af denne debat.
                  Jo flere jo bedre :).
                  Altså den er jo beregnet til det.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #54
                    Eksperterne tror, at problemet er manglende mål og skarphed hos de 3 angribere. De er heller ikke til top 6, men"kun" medvirkende til manglende mål.Deter især hos Jønne som er klasser under Falk, at vi mangler klasse, samt en god DM og VB, her inde er et håb om at Tverskov og sTingager er til top 6. Det kan de blive, men er det ikke pt. KEP er over the Hill, og endnu en JH fejl uanset om KN har bedt om ham. JHs opgave er at finde fremtidens stjerner og ikke fortidens mætte højtlønnede - jeg er tilfreds med at være med typer. Vi skal have nogle vindere

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jo flere jo bedre :).
                      Altså den er jo beregnet til det.
                      Jeg undrede mig bare over at det lige var mig du henvendte dig til og ikke en af de 8 andre i tråden, der heller ikke har afgivet deres karakterer...?

                      Men here goes (skala 1-10):

                      Grytebust: 3
                      Desler: 5
                      RJL: 5
                      Tverskov: 4
                      Tingager: 4
                      Izunna: 5
                      CN: 3
                      Jønsson: 5
                      Joan: 2
                      AK: 6
                      Helenius: 5

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Jeg undrede mig bare over at det lige var mig du henvendte dig til og ikke en af de 8 andre i tråden, der heller ikke har afgivet deres karakterer...?

                        Men here goes (skala 1-10):

                        Grytebust: 3
                        Desler: 5
                        RJL: 5
                        Tverskov: 4
                        Tingager: 4
                        Izunna: 5
                        CN: 3
                        Jønsson: 5
                        Joan: 2
                        AK: 6
                        Helenius: 5
                        Lidt tungt at skrive til alle og så er det vigtigt at få et bredt spektre med :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Sten Michael Grytebust 4
                          Ryan Laursen 4
                          Frederik Tingager 4
                          Jeppe Tverskov 7
                          Mikkel Desler 4
                          Johan Simun Edmundsson 4
                          Casper Nielsen 02
                          izunna Uzochukwu 7
                          Rasmus Jönsson 4
                          Nicklas Helenius 4
                          Anders K. Jacobsen 7
                          Mathias Greve 4
                          Mathias Thrane (ind: 77 )UB
                          Rasmus Festersen (ind: 77) UB
                          Kan du lokkes til at lave en med 1-10 :)?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Kan du lokkes til at lave en med 1-10 :)?
                            Den klarer jeg:
                            Der er givet points efter 7-trinsskalaen. Der er heldigvis lavet vejledninger i, hvordan man læser 13-talsskalaen, der er en 10-trinsskala, i forhold til den nye karakterskala (https://www.ug.dk/uddannelser/artikl...7-trinsskalaen). Altså må man kunne konvertere på samme måde og få følgende (eneste usikkerhed er at 7 kan blive både 6 og 7. Nedenfor har jeg været positiv):

                            Sten Michael Grytebust 5
                            Ryan Laursen 5
                            Frederik Tingager 5
                            Jeppe Tverskov 7
                            Mikkel Desler 5
                            Johan Simun Edmundsson 5
                            Casper Nielsen 4
                            izunna Uzochukwu 7
                            Rasmus Jönsson 5
                            Nicklas Helenius 5
                            Anders K. Jacobsen 7
                            Mathias Greve 5
                            Mathias Thrane (ind: 77 )UB
                            Rasmus Festersen (ind: 77) UB

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Den klarer jeg:
                              Der er givet points efter 7-trinsskalaen. Der er heldigvis lavet vejledninger i, hvordan man læser 13-talsskalaen, der er en 10-trinsskala, i forhold til den nye karakterskala (https://www.ug.dk/uddannelser/artikl...7-trinsskalaen). Altså må man kunne konvertere på samme måde og få følgende (eneste usikkerhed er at 7 kan blive både 6 og 7. Nedenfor har jeg været positiv):

                              Sten Michael Grytebust 5
                              Ryan Laursen 5
                              Frederik Tingager 5
                              Jeppe Tverskov 7
                              Mikkel Desler 5
                              Johan Simun Edmundsson 5
                              Casper Nielsen 4
                              izunna Uzochukwu 7
                              Rasmus Jönsson 5
                              Nicklas Helenius 5
                              Anders K. Jacobsen 7
                              Mathias Greve 5
                              Mathias Thrane (ind: 77 )UB
                              Rasmus Festersen (ind: 77) UB
                              Ja man kan godt konvertere, men så tænker jeg at det bliver for upræcist.
                              Der mangler trin i den anden skala ... hvilket politikerne så også har fundet ud af nu :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Kan du lokkes til at lave en med 1-10 :)?
                                Sten Michael Grytebust 3
                                Ryan Laursen 4
                                Frederik Tingager 4
                                Jeppe Tverskov 5
                                Mikkel Desler 4
                                Johan Simun Edmundsson 2
                                Casper Nielsen 2
                                izunna Uzochukwu 6
                                Rasmus Jönsson 3
                                Nicklas Helenius 4
                                Anders K. Jacobsen 6
                                Mathias Greve 3
                                Mathias Thrane (ind: 77 )UB
                                Rasmus Festersen (ind: 77) UB

                                Comment

                                Working...
                                X