Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 17/07/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Og de der såkaldte sports journalister har os til top 6. Og sidste år havde de os til bronze. Aner de ikke en skid om fodbold.

    Netop hjemvendt fra stadion. Det var direkte pinligt at se på. Ingen gejst. Ligner ikke man spiller på hjemmebane. Når man er bagud har man ingen plan b
    Under Kent Nielsen har der aldrig været en plan b... man fortsætter bare med det, der for alle andre er tydeligt ikke virker
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Nå men AK lignede i det mindste en fodboldspiller igen.

      Polish that turd.

      Kontinuitet er kun godt, hvis man er udstyret med de rigtige spillere.

      MvH ChrisOB
      Syntes faktisk at RJL spillede en udemærket kamp. Specielt i 2. Halvleg. Imponerende af en der ikke har spillet kamp i 2 år næsten
      Desler lidt det samme og mon ikke man overvejer at fortsætte sådan her for det er ikke her problemet ligger.
      Hvis man skal finde noget positivt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Under Kent Nielsen har der aldrig været en plan b... man fortsætter bare med det, der for alle andre er tydeligt ikke virker
        Jep, siger det højt: Kent Nielsen er en taber i OB.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Under Kent Nielsen har der aldrig været en plan b... man fortsætter bare med det, der for alle andre er tydeligt ikke virker
          Altså til sidst spillede vi med høje bolde op til Tingager. Det er vel en form form Plan B. At den så ikke virker er noget andet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Ja måske de journalister skulle spørge OB fans inden de kommer med de mærkelig udtalelser :-D
            Der er flere af os herinde der jævnligt har haft debatterne på twitter med disse journalister og eksperter... Jeg er egentlig nået der til hvor jeg tror de gør det fordi det giver flere kliks...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              syntes som sådan heller ikke de var imponerende. Første mål er simpelt - en flot lang aflevering og flot afslutning. Det andet snork sover vi - det må aldrig blive til mål. Ud over det, ja de var bedre end os.....især i første men jo på ingen måde noget vi ikke kan slå.....desværre så så vi lige så sløje ud som store dele af sidste år......syntes strudal sagde det meget godt (lettere omformuleret); pænt opspil men når man når sidste 1/3 af banen så sker der nada
              Det med den sidst 1/3 er nærmest en gentagelse af sidste sæson. Selv da vi spillede nedrykningsspillet spil, så var det sku ikke godt efter min mening. Ved godt at andre syntes vi spillede godt/ godkendt i foråret. Jeg syntes der manglede coolnes, vilje og kreativitet samt ikke mindst speed. Dødbolde har vi været dårlige på i flere sæsoner. Hvorfor har vi ikke lange indkast. Primitivt - måske, men det skaber situationer i feltet og billige mål.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Det med den sidst 1/3 er nærmest en gentagelse af sidste sæson. Selv da vi spillede nedrykningsspillet spil, så var det sku ikke godt efter min mening. Ved godt at andre syntes vi spillede godt/ godkendt i foråret. Jeg syntes der manglede coolnes, vilje og kreativitet samt ikke mindst speed. Dødbolde har vi været dårlige på i flere sæsoner. Hvorfor har vi ikke lange indkast. Primitivt - måske, men det skaber situationer i feltet og billige mål.
                Helt enig.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Der er flere af os herinde der jævnligt har haft debatterne på twitter med disse journalister og eksperter... Jeg er egentlig nået der til hvor jeg tror de gør det fordi det giver flere kliks...
                  Ja plejer at læse med når jer herinde fra der også har Twitter. Som prøver at lære de journalister om sandheden og virkeligheden. Men lyder ikke rigtig til de forstår den :p

                  Comment


                    3.sæson under Kent Nielsen med et hold han fuldstændig selv har samlet. Ingen fremgang overhovedet... Jeg vil gå så vidt til at sige vi har ligaens ringeste trænerduo.

                    Comment


                      Referat fra ob.dk

                      http://www.ob.dk/artikel/fcn-vandti-odense.aspx

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        3.sæson under Kent Nielsen med et hold han fuldstændig selv har samlet. Ingen fremgang overhovedet... Jeg vil gå så vidt til at sige vi har ligaens ringeste trænerduo.
                        Du har helt ret, desværre. Det var hårde tider under Troels Bech men Kent Nielsen er den maximale straf. Vi spiller kedelig og succeslløst og mister alt de evner som gjorte OB stor.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Synes Kent skuffer lidt ved kun at være 'ærgerlig' i dag - havde set frem til 'forbandet'..
                          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Synes Kent skuffer lidt ved kun at være 'ærgerlig' i dag - havde set frem til 'forbandet'..
                            Vil det sige der er fremgang ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                              Synes Kent skuffer lidt ved kun at være 'ærgerlig' i dag - havde set frem til 'forbandet'..
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Vil det sige der er fremgang ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Vil det sige der er fremgang ?
                                Efter Helsingør må det blive til forbandet ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X