Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spørgsmål vedr børn med på stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spørgsmål vedr børn med på stadion

    Jeg overvejer at tage sønnike på 5 med til fodbold i dag. Jeg er godt nok fan af forfærdelige FCK - men derfor skal sønnen ikke snydes for den fede oplevelse det er, at se fodbold på stadion. Og bliver han fan af OB, skal han naturligvis have lov til dette.

    Hvor bevæger man sig hen med en dreng på 5, der nok skal have en tilvænningsperiode, før han ikke bliver bange for de høje lyde og mange mennesker. Jeg tænker umiddelbart i samme ende som gæstetribunen?

    Er der noget famile/børnetilbud vi skal være opmærksomme på?

    #2
    Oprindeligt indsendt af Stefan N Se indlæg
    Jeg overvejer at tage sønnike på 5 med til fodbold i dag. Jeg er godt nok fan af forfærdelige FCK - men derfor skal sønnen ikke snydes for den fede oplevelse det er, at se fodbold på stadion. Og bliver han fan af OB, skal han naturligvis have lov til dette.

    Hvor bevæger man sig hen med en dreng på 5, der nok skal have en tilvænningsperiode, før han ikke bliver bange for de høje lyde og mange mennesker. Jeg tænker umiddelbart i samme ende som gæstetribunen?

    Er der noget famile/børnetilbud vi skal være opmærksomme på?
    Nordeatribunen (som ganske rigtigt er samme ende som gæstetribunen) er familietribunen. Tror ikke som sådan, at der er specielle tilbud til børnene, men du/I slipper nok for for meget ramasjang (ja, undskyld udtrykket) på.

    Du kan nu efter min bedste overbevisning også sagtens tage ham med på langsiden, hvis han kan tåle at høre et bandeord eller to (uden man kan bede ophavsmanden om at moderere sig), men der jubles nok lidt mere højlydt ved scoringer etc, hvis det er lydniveauet, der bekymrer

    Comment


      #3
      Og lige nøjagtig i dag er nok ikke den værste dag at slæbe ham med på endetribunen, hvor modstanderholdets fans står, hvis du er bekymret for larm og ballade.

      Jeg husker stadig dengang, hvor der var kommet én bil fra Farum til Odense, og ham der blev interviewet ikke kunne huske navnene på alle i bilen. Hold kæft en fadæse. :D

      Comment

      Working...
      X