Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Andre der har modtaget mail om at nu har du optjent første bonus da man har været til 3 kampe nu ? Der er godt nok meget bøvl med deres system . For jeg mener da bestemt at jeg har været til lidt mere end 3 hjemmekampe i denne sæson

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af yngve Se indlæg
      Andre der har modtaget mail om at nu har du optjent første bonus da man har været til 3 kampe nu ? Der er godt nok meget bøvl med deres system . For jeg mener da bestemt at jeg har været til lidt mere end 3 hjemmekampe i denne sæson
      Det har jeg også. Og det har medlemmer af min familie også. Og vi har alle været til mere end 3 hjemmekampe i denne sæson.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af yngve Se indlæg
        Andre der har modtaget mail om at nu har du optjent første bonus da man har været til 3 kampe nu ? Der er godt nok meget bøvl med deres system . For jeg mener da bestemt at jeg har været til lidt mere end 3 hjemmekampe i denne sæson
        Måske en reminder, hvis man ikke har gjort brug af tilbuddet med fribillet?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Det har jeg også. Og det har medlemmer af min familie også. Og vi har alle været til mere end 3 hjemmekampe i denne sæson.

          MvH ChrisOB
          same same. Jeg tænkte at de måske bare har genstartet deres program eller nowt. Kampen er registreret så jeg tror ikke der er noget problem i det.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Til Club OB profilen:

            Jeg har modtaget en mail hvor der står at man kan hente sin belønning for at have deltaget til 14 hjemmekampe i sæsonen, til den sidste kamp mod Esbjerg.
            Det er desværre sådan, at jeg skal til konfirmation den søndag, og derfor ikke kan komme til kampen. Er det muligt at hente gaven en anden dag, eller få den tilsendt?

            Comment


              #51
              Vi håber, at det bliver muligt at afhente gaven allerede til næste hjemmekamp, men vi tør ikke love det. Måske kan du få en kammerat til at afhente din gave med dit kort som dokumentation til den sidste hjemmekamp?

              Med venlig hilsen
              Odense Boldklub

              Comment


                #52
                Jeg har været til 14 kampe i denne sæson og er registreret for samtlige. Jeg har dog ikke modtaget nogen mail (heller ikke som spam) om gaven, som man modtager efter 14 kampe. Hvad står der konkret i mailen?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                  Jeg har været til 14 kampe i denne sæson og er registreret for samtlige. Jeg har dog ikke modtaget nogen mail (heller ikke som spam) om gaven, som man modtager efter 14 kampe. Hvad står der konkret i mailen?
                  Tillykke med dit unikke merchandise!

                  Først og fremmest vil vi gerne sige tak!
                  Tak fordi du har støttet Odense Boldklub til 14 hjemmekampe i denne sæson – det betyder, at du har fået udløst din næste bonus.
                  Du har været så loyal, at vi gerne vil belønne dig med et stykke unikt OB merchandise. Produktet er lavet kun til Club Carlsberg 1887, og det bliver kun produceret til de medlemmer, der kommer til mindst 14 kampe i sæsonen. Én gang Odense – altid Odense!

                  Du kan afhente dit unikke OB merchandise til sidste hjemmekamp mod Esbjerg fB den 11. maj på TREFOR Park. Du henvender dig blot i OB's Fanshop ved hovedindgangen, hvor du ved fremvisning af dit Club Carlsberg 1887-medlemskort får udleveret din bonus.
                  Du kan følge din bonusstatus her!
                  Tak for støtten – vi ses på stadion til de kommende kampe!
                  Med venlig hilsen
                  Club OB

                  PS: Vi beklager, hvis du efter kampen mod AaB modtog en forkert mail med oplysninger om din bonusstatus.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
                    Vi håber, at det bliver muligt at afhente gaven allerede til næste hjemmekamp, men vi tør ikke love det. Måske kan du få en kammerat til at afhente din gave med dit kort som dokumentation til den sidste hjemmekamp?

                    Med venlig hilsen
                    Odense Boldklub
                    Jeg får en til at hente det :)
                    Hvornår ved I om det er klar til næste hjemmekamp?

                    Comment


                      #55
                      Åh, det er så svært at sige... :-) Vi råber højt så snart, vi ved noget!

                      Comment


                        #56
                        #53 Tusind tak

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
                          Vi håber, at det bliver muligt at afhente gaven allerede til næste hjemmekamp, men vi tør ikke love det. Måske kan du få en kammerat til at afhente din gave med dit kort som dokumentation til den sidste hjemmekamp?

                          Med venlig hilsen
                          Odense Boldklub
                          Er der noget nyt på denne front?

                          Comment


                            #58
                            Meldingen er, at vi først kan give besked om det i morgen.

                            Comment


                              #59
                              Merchandise ankommer fredag, så vi forventer at kunne udlevere det på søndag. :-)

                              Comment


                                #60
                                Dejligt med en sejr i aften selvom det holde hårdt...Er jeg den eneste der ikke er blevet registreret her til aften?

                                Comment

                                Working...
                                X