Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Toppel redder endnu engang vores røv for en større ydmygelse!

    Comment


      Vi får da øvet forsvar ved dødbolde. Tak til toppel for at forhindre en snitter

      Comment


        Er næsten helt glad for at yousee ikke kan levere andet end grønne stilstående pixels.... så der er ingen kamp at se herfra.. .. men ok.. vil godt se at de vender den her det sidste kvarter.. det erindrer jeg at de har gjort før på besøg hos EFB.. dengang havde vi så angribere der vidste hvor et mål stod

        Comment


          kæft vi er heldige at efb ikke er bedre på hjørne - men hvorfor fanden er det vi giver så mange væk? Forfædelig præstation....

          endnu en flot redning af toppel

          Comment


            Fremragende redning af Toppel.

            Comment


              det går galt igen snart...! Hvor er det dog håbløst...nu ryger Emil ud og Azer kommer ind.

              Comment


                azer ind for emil.....forstår jeg ikke meget af

                - men azer på have overhalet COB

                Comment


                  Jeg overvejede seriøst at køre fra midtjylland til Esbjerg for at se de rigtige striber i kamp, men godt jeg ikke gjorde det. Så havde jeg sgu været nød til at kræve pengene tilbage fordi holdet jeg kom for at se ikke mødte op.

                  Jeg kan godt leve med et nederlag, men jeg kan fandeme ikke leve med så ringe en indsats...hvad sker der for vores hold TB?!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Nope, han sparker glimrende.

                    Den her kamp lugter dog af fyring, INTET virker andet end forsvaret.
                    Nope, han sparker elendigt.
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Det jeg ikke fatter er, at man fandt en formel med spellmann som hængende angriber i efteråret, som troels bech nu har smadret til fordel for en kropumulig angrebsduo og en midtbane der igen ikke fungerer, hvad er der i vejen med den mand ?

                      Comment


                        vores opspil består i at hver gang vi erobre bolden - bare i nærheden af midtercirklen - så skal der losses langt....og bolden ryger retur til efb

                        helt ufatteligt ringe

                        Comment


                          Spændende hvilket mundgøgl, TB har klar efter dagens kamp. Processer, plan b og min bare røv.

                          Comment


                            Pinligt - pinligt pinligt......... er det ikke en bedre teamspirit ham der TB snakker om. Pinligt - pinligt.

                            Comment


                              Troels RAUS. Nu har han haft så lang tid til at vise at han kan rykke os, men vi har ikke rykket os én millimeter. Håbløse indsatser på stribe, vi kan ikke finde ud af at aflevere, ingen gejst overhovedet. Generelt virker det som om der på ingen måde er nogen taktisk game-plan.
                              Lad os nu forhelvede få nyt blod ind. Vi kommer IKKE længere med Troels.

                              Comment


                                Det er dybt bekymrende det OB viser os i dag.

                                Comment

                                Working...
                                X