Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Det er faktisk en tynd indsats vi har leveret i 1. Halvleg. Rystende når man tænker på det er ugens eneste kamp. Det ligner ikke at folk vil det nok...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
      Jeppe er ikke med
      Doh. Min fejl!

      Comment


        #93
        Det må efterhånden også være gået op for Bech at Bodil ikke kan bidrage med noget i OB. Mange gode alternativer på bænken; Azer, Schoop eller Mos.

        Comment


          #94
          Bodul er fejlcastet til en så direkte spillestil, han kan ikke løbe dybt og er elendig i luftspillet.

          Men at sige at Bodul bare er elendig er noget vrøvl. Han er glimrende til shortpassing som jeg overværede i optakten, men til det her spil duer han ikke.

          Comment


            #95
            Men det store problem er jo at han heller ikke kan finde ud af at placere sig rigtigt, afslutninger er heller ikke hans stærke side, og så har man altså ikke mange styrker tilbage som angriber...

            Comment


              #96
              høegh ind for larsen....bodul stadig på banen?!?!

              Comment


                #97
                Hvad helvede laver Bodul i en superligaklub!!?? Jeg havde flået ham ud efter 10 min. Er trænerstaben fuldstændig hjernedøde?!

                Comment


                  #98
                  Meget uenig. Bodul sparker godt med begge ben, men han kommer ikke til chancer når vi spiller norsk.

                  Comment


                    #99
                    hvad fanden sker der for bodul....har manden ingen fysik overhovedet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Meget uenig. Bodul sparker godt med begge ben, men han kommer ikke til chancer når vi spiller norsk.
                      det var dog noget vrøvl, manden er ikke i nærheden af chancerne, og smider samtidigt boldene væk konstant, når han skal spille 1-2 i fødderne. Manden er elendig

                      Comment


                        Det er jo det jeg siger. Han sparker godt, det kan enhver se til træning. Men han er ikke kommet til mulighederne.

                        Comment


                          Hvilken sportsdirektør hentede Narko Bodil?
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            bodul ud mos ind

                            Comment


                              Så er der sgu serveret noget frelser-MOS ... KOM SÅ STRIWER!
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Det er jo det jeg siger. Han sparker godt, det kan enhver se til træning. Men han er ikke kommet til mulighederne.
                                Det kan da godt være, manden kan skyde til en bold til træning, men han gør det ikke i kampene, og det er absolut hans egen skyld, at han ikke når frem til noget som helst, det har intet med spillestilen at gøre.

                                Comment

                                Working...
                                X