Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pinligt.....................pinligt............... ...........pinligt................................

    Comment


      Ud med Troels.

      Comment


        Proces min bare

        Comment


          slut....desværre taber vi helt fortjent.

          dårlig indsats

          Comment


            done...pis og papir. TB, så skal der snakkes intellektuelt, så du kan undgå den berettigede kritik.

            Comment


              94 minutters elendighed er overstaaet. Vi er udklasseret hele kampen igennem og ser igen igen igen ud til at formen er for ringe hos mange af spillerne. Bliver et langt foraar nok engang.

              Comment


                Lort! Hader de der uengagerede alibi-indsatser. Bare en smule vilje ville have pyntet. Det er sgu lidt op af bakke at holde med OB i forårssæsonerne...Men...Forza OB

                Comment


                  Bolden bliver høvlet væk og vi prøver ikke på noget.
                  Bodul præsterede næsten at overgå sig selv i elendighed. Han var slet ikke til stede. Gav konstant bolden væk.
                  Vi begyndte først at ligne et hold til sidst, hvor Mos og Skoubo fandt hinanden oppe foran. Hvis Bodul starter inde i næste kamp, så har jeg officielt opgivet al tro på Troels. Men okay, det tror jeg godt nok heller ikke han gør.

                  Comment


                    Hvis de havde spillet minimum 80 minutter som De gjorde de sidste 10 minutter af ordinær spilletid - kunne jeg til dels acceptere det...
                    Men denne her sørgelige undskyld for en gang "fodbold" fatter jeg simpelthen ikke...
                    Muligvis EfB har haft en fordel mht. at De har spillet 2 Europa Cup kampe imod et Serie A hold, men alligevel...?!

                    Comment


                      Elendig indsats. Bodul skal ikke starte inde, længere er den sådan set ikke. Manden er jo decideret elendig, har aldrig set en mere elendig angriber! Han skal virkelig oppe sig.

                      Forsvaret stod dog rigtig godt i dag, virkelig imponerende forsvars arbejde. AMC, Ruud og Diarra var gode. Toppel med flere klasseredninger!

                      Og desuden, vi forsvarede i dag 1000000 hjørnespark! Det er da fremgang angående dødbolde ;D alt andet var ikke godt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Elendig indsats. Bodul skal ikke starte inde, længere er den sådan set ikke. Manden er jo decideret elendig, har aldrig set en mere elendig angriber! Han skal virkelig oppe sig.

                        Forsvaret stod dog rigtig godt i dag, virkelig imponerende forsvars arbejde. AMC, Ruud og Diarra var gode. Toppel med flere klasseredninger!

                        Og desuden, vi forsvarede i dag 1000000 hjørnespark! Det er da fremgang angående dødbolde ;D alt andet var ikke godt.
                        Og så synes jeg Høegh gjorde et rigtigt fint indhop! Godt at vide, at han står klar.
                        Synes faktisk også Skoubo gør, hvad han skal i dag. Smider godt nok et par rigtigt dårlige stikninger frem i banen, men han vinder altså rigtigt mange hovedstødsdueller i dag, og er også fin til at stå de rigtige steder i opspillet langs jorden. Kunne han for guds skyld nu bare sparke til en bold lidt udefra, så ville det være helt kanon. Ham og Mos/Kadrii resten af foråret på toppen!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                          done...pis og papir. TB, så skal der snakkes intellektuelt, så du kan undgå den berettigede kritik.
                          Hvordan Troels kan præstere som superligatræner at lade en mand som Bodul lalle rundt i ca. 55 minutter fatter jeg simpelthen ikke. Der var mange ringe indsatser på hele holdet i dag ( minus Toppel) men Bodul var VIRKELIG ringe. Vi kan roligt indstille os på at det bliver en ondskabsfuld kamp for at undgå nedrykning i år. Og når vores træner fortsætter med at lave sådanne smuttere, så kan det sagtens blive os der ender med at tage turen i 1. division.

                          Comment


                            Det kan undre at man har trænet i plan B, for at være klar til de dårlige baner. Men den plan virkede ikke. Hvor var viljen gejsten, Bodul kan ingenting, og skal end ikke med i truppen til næste kamp. Der mangler styring på banen, det bliver tilfældigt og baseret på Falk og Emil. Er så træt at den indstilling og det engagement spillerne kommer med. Vi vinder over FCM og der skrives om godt humør og bedre teamspirit i truppen. Hvor var det idag? Tror desværre ikke på en midterplacering , men at vi atter er i spil til bundplacering og måske det der er værre. OB kan ikke vinde to kampe i træk!

                            Comment


                              Så ikke kampen i dag og læste heller ikke med herinde da jeg var på vejen men speakeren på DR3 havde godt nok ikke meget positivt at sige om OB - Det mest positive han kunne sige var at vi kun var bagud med 1-0 ... Det lød ganske enkelt som om spillerne ikke gad i dag og jeg har meget svært ved at forstå hvordan man efter at have slået fører holdet (heldigt) 2-1 med en uges pause ikke formår at slå et konkurrerende midt/bundhold der har spillet i mellemugen - uanset der blev sparet kræfter ..

                              Det virker noget håbløst om end jeg ikke tror vi rykker ned .. Det lader ikke til at holdet har hverken evnerne eller viljen til at ville konkurrere om noget som helst ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Så er vi tilbage i dyndet. Elendigt spil, elendigt resultet. Hvad faen tænker vores træner på, når han stiller op med to angribere, der begge ikke er i stand til at forcere 100 meter på under 17 sekunder. Esbjerg spiller i princippet 11 mod 9 det meste af kampen. Jeg fatter ikke de opstillinger. Nu håber jeg vi får de 11-12 point vi hat brug for, for at blive oppe, men hvis vi ikke får markant flere og spillet ALDRIG kommer til at køre over mere end en halvleg i ny og i næ, er man altså nødt til at kigge på trænerposten. Vi kommer simpelthen ikke videre. En fin indsats mod midtjylland og så kommer dette. Det er SÅ skuffende.
                                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                                Comment

                                Working...
                                X