Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning - 12. juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Det er heller ikke sikkert, vi gør. Men det var de to, der startede på '1. holdet' ved dagens træning, og ud fra de træninger jeg har set, har Helenius i hvert fald ikke spillet sig på holdet.
    Ingen af vores 4 angribere har spillet sig på holdet kan man vel også sige

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Lad mig bare sige det sådan, at de træninger jeg har set, så kan jeg godt forstå, at han starter ude.
      Nå da. Der kan man bare se. Yeah well; så må "kontinuiteten" jo vise sine nosser i første hug.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ingen af vores 4 angribere har spillet sig på holdet kan man vel også sige
        Det har du helt ret i. Det eneste jeg har at gå ud fra, er også bare, at det var Yao og Festersen, der var på 1. holdet til træning i dag.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Det har du helt ret i. Det eneste jeg har at gå ud fra, er også bare, at det var Yao og Festersen, der var på 1. holdet til træning i dag.
          Så det er den MINDST ringe løsning? Det ville da være fint, hvis Yao viser sig at være bedre end både AK og Helenius, men Helenius er ikke hentet ind for at blive overhalet indenom af det, der ret beset er en ungdomsspiller med mere kamptræning.

          Lad os se, hvad der sker. Tror at Helenius er en type, der er bedre til kamp end træning. Uden at have noget som helst at have det i. Han nåede da et pænt antal scoringer for Silkeborg - men startede ikke inde hver gang.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Lad os se, hvad der sker. Tror at Helenius er en type, der er bedre til kamp end træning. Uden at have noget som helst at have det i. Han nåede da et pænt antal scoringer for Silkeborg - men startede ikke inde hver gang.

            MvH ChrisOB
            Han spillede 32 kampe i sidste sæson, 30 fra start, og scorede 8 mål der ikke var på straffe. Fint udbytte for en Silkeborg-spiller, men en angriber der knap kan score i hver 3. kamp, får mig ikke til at løbe fluks ud på lokummet for at file på dillerbobben.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Det har du helt ret i. Det eneste jeg har at gå ud fra, er også bare, at det var Yao og Festersen, der var på 1. holdet til træning i dag.
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Så det er den MINDST ringe løsning? Det ville da være fint, hvis Yao viser sig at være bedre end både AK og Helenius, men Helenius er ikke hentet ind for at blive overhalet indenom af det, der ret beset er en ungdomsspiller med mere kamptræning.

              Lad os se, hvad der sker. Tror at Helenius er en type, der er bedre til kamp end træning. Uden at have noget som helst at have det i. Han nåede da et pænt antal scoringer for Silkeborg - men startede ikke inde hver gang.

              MvH ChrisOB
              Tror stadig at Helenius starter inde. Enten med Fester eller AK

              Comment

              Working...
              X