Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr Kiel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Kamp slut - Yao m stor kontrachance, lige hvor kampen var ved at fise helt ud. Vi møder et klart bedre hold og slipper nogenlunde afsted med det. Man skal ikke lægge for meget i træningskampe, og den her er svær at sætte i bås. Shaktar er reelt bedre end FCK; og det er vel god træning i ny og næ at møde de bedste. Synes Shaktar i perioder gav den relativt pænt med gas.

    Comment


      #92
      Jeg så ca de sidste 60 min og jeg må bare sige at der var stor klasseforskel.. Uha uha..
      Vi skal godt nok være glade for Grytebust da de nemt kunne have scoret 3-4 stk mere med lidt mere skarphed.
      Tingager så ikke godt ud i mange tilfælde og kunne nemt have kostet mål.
      Izu og Thrane fik ikke et ben til jorden mm at de lige tog en slapper.. Jeg er meget meget utryg at vi pt står med sådan en duo her kort før sæsonstart og hvis man ikke har det på samme måde i ådalen lever vi ikke på samme planet..
      Venstresiden så heller ikke super ud mens højresiden havde enkelte gode momenter.
      Angriberne fik ikke meget at arbejde med men de gjorde hvad de kunne med fight og presspil

      Alt i alt en klar overmatchning hvor vi tabte fortjent men fik nogle gode minutter i benene.. Selv om det er træningskampe syntes jeg nu stadig at man er presset til en sejr over Køge for ikke at starte helt uden selvtillid og bad vibes.. Vi kan simpelthen ikke starte sæsonen med 3 nederlag i preseason.

      Positivt var at vi scorede 2 mål, Greves indhop og det fact at vi har en klasse målmand.

      Comment


        #93
        Højdepunkter
        https://youtu.be/rBFZ-qsyA_8

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          meget godt billede af kampen. Vi er med i starten men kunne sagtens have fået en ordenlig snitter hvis de havde været lidt mere skarpe og Grytebust ikke havde stået fantastisk igen

          Comment

          Working...
          X