Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningslejr Kiel
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOB har svært ved at spille og lave mål mod lavtstående hold. Dejligt at høre at alt er ved det gamle."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægNemlig Og så var vi uheldige og dommeren var dårlig.
Med Kent Nielsen i hovedrollen i sted af Freddie Frinton som "James". 🤑
https://www.google.de/imgres?imgurl=...act=mrc&uact=8"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Kan man frygte at man spiller uafgjort på mandag og alle tror at man så er igang igen hvorefter man taber træningskampen mod Køge inden premieren ligesom sidst..
Jeg er helt med på at vi ikke skal male fanden på vægen over en træningskamp men jeg frygter virkelig at vi stort set ikke har rykket os og man er blevet lidt for komfertabel efter et okay forår mod lutter bundhold. Man satser næsten udelukkende på kontinuitet og at det lange seje træk nok skal give pote..
Og det skal det måske nok en dag. Men tvivler på at det bliver denne sæson mm at JH & Co åbner op for pungen og henter de 3 kvalitetsspillere der skal til for at vi kommer til at spille med om top 6..
Kontinuitet virker vel kun hvis materialet er godt nok.. Eller hva
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan man frygte at man spiller uafgjort på mandag og alle tror at man så er igang igen hvorefter man taber træningskampen mod Køge inden premieren ligesom sidst..
Jeg er helt med på at vi ikke skal male fanden på vægen over en træningskamp men jeg frygter virkelig at vi stort set ikke har rykket os og man er blevet lidt for komfertabel efter et okay forår mod lutter bundhold. Man satser næsten udelukkende på kontinuitet og at det lange seje træk nok skal give pote..
Og det skal det måske nok en dag. Men tvivler på at det bliver denne sæson mm at JH & Co åbner op for pungen og henter de 3 kvalitetsspillere der skal til for at vi kommer til at spille med om top 6..
Kontinuitet virker vel kun hvis materialet er godt nok.. Eller hvaTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAnal rytter
Det var stavet rigtigt ikkeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan man frygte at man spiller uafgjort på mandag og alle tror at man så er igang igen hvorefter man taber træningskampen mod Køge inden premieren ligesom sidst..
Kontinuitet virker vel kun hvis materialet er godt nok.. Eller hva
Problemet ligger i at vi ikke rigtig kunne spille os frem til chancer, som jeg læser det. Det er der vores største problem er. Det er det der er det foruroligende ved nederlaget. Man (jeg) kan så undre sig over hvorfor dælen vi skal starte med en central midtbane der hedder Thrane/Wellbeck - Hvorfor vælger man at starte med en midtbane som vi kun har prøvet af på reserveholds niveau. Det forstår jeg simpelhen ikke noget af. Jeg mener at man, med så få træningskampe og så tæt på sæsonstarten, bør starte med noget der minder om startopstillingen til kampen mod FCN. Det er ikke fordi at man ikke bør teste andre af, men at lave helt om på det generelle virker forkert.
Nå men der er jo et par uger tilbage inden vi møder FCN så jeg både håber og forventer at vi tager os sammen og kommer op i gear inden da.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægLige som at vi ikke skal falde i svime over en sejr i en træningskamp, så skal vi lige trække vejret stille og roligt et et nederlag i en træningskamp. Men jeg er enig i at det med tidligere erfaringer i mente ikke er så skide fedt med et 0:2 nederlag til et hold der spillede i 3 bedste række i Tyskland i sidste sæson. Overordnet set prøver jeg at sige til mig selv at Brøndby eksempelvis kun slog Næstved 2:1 forleden og de spiller i 3 bedste række i næste sæson. Men det hjælpe ikke rigtig på efterveerne af vores kamp.
Problemet ligger i at vi ikke rigtig kunne spille os frem til chancer, som jeg læser det. Det er der vores største problem er. Det er det der er det foruroligende ved nederlaget. Man (jeg) kan så undre sig over hvorfor dælen vi skal starte med en central midtbane der hedder Thrane/Wellbeck - Hvorfor vælger man at starte med en midtbane som vi kun har prøvet af på reserveholds niveau. Det forstår jeg simpelhen ikke noget af. Jeg mener at man, med så få træningskampe og så tæt på sæsonstarten, bør starte med noget der minder om startopstillingen til kampen mod FCN. Det er ikke fordi at man ikke bør teste andre af, men at lave helt om på det generelle virker forkert.
Nå men der er jo et par uger tilbage inden vi møder FCN så jeg både håber og forventer at vi tager os sammen og kommer op i gear inden da.
Hvis FCN stiller op med alle U21 kanonerne mod os om 14 dage spår jeg åbningskampen til 0-2 med mega meget ærgelighed og forbandelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke vi ser noget lign en startopstilling imorgen med dem der er ledige.. Men med JJ og Tverskov småskadet er vi bare fucked på den midtbane. Mere end vi var i forvejen..
Hvis FCN stiller op med alle U21 kanonerne mod os om 14 dage spår jeg åbningskampen til 0-2 med mega meget ærgelighed og forbandelse.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment