Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Evaluering af 2016/2017 sæsonen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Her det nok vigtigt at du taler for dig selv og ikke andre :).
    Han taler på vegne af mange. Det er sådan set nok.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Han taler på vegne af mange. Det er sådan set nok.

      MvH ChrisOB
      Haha, javel ... lidt en sjov konklusion.
      "Bare der er andre der mener det samme, må jeg gerne sige at det er sådan alle tænker".
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Haha, javel ... lidt en sjov konklusion.
        "Bare der er andre der mener det samme, må jeg gerne sige at det er sådan alle tænker".
        Jeg skriver "mange", ikke "alle". Så det andet er din egen hjemmestrikkede konklusion.

        At han så ikke skriver "mange", det er så hans problem. Jeg konstaterer, med rette, at der er mange, der har det sådan. Det er ikke det samme som at tale for alle, inklusiv dig selv.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg skriver "mange", ikke "alle". Så det andet er din egen hjemmestrikkede konklusion.

          At han så ikke skriver "mange", det er så hans problem. Jeg konstaterer, med rette, at der er mange, der har det sådan. Det er ikke det samme som at tale for alle, inklusiv dig selv.

          MvH ChrisOB
          Det kan jeg bedre følge ... du lød jo bare som om at du godkendte det han skrev.
          Jeg snakker ikke om mig selv, det var sådan generelt betragtet.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det kan jeg bedre følge ... du lød jo bare som om at du godkendte det han skrev.
            Jeg snakker ikke om mig selv, det var sådan generelt betragtet.
            Skal jeg sige det sådan, at jeg godkendte indholdet, ikke formen. ;-) Han manglede lidt et "mange". Det fyldte jeg så ind.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Jeg er også helt enig. OB er ikke nips og hårnet. OB er hårdt arbejde, fight og syngende tacklinger - og her er det nuværende setup ikke dét som vi (OB-fans) vil have.
              Det kan jeg heller ikke erklære mig enig i. Hvis OB blev en Horsens/Viborg/SønderjyskE (under den nye cheftræner) -klon rent spillestilsmæssigt, ville jeg hurtigere miste interessen.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det kan jeg heller ikke erklære mig enig i. Hvis OB blev en Horsens/Viborg/SønderjyskE (under den nye cheftræner) -klon rent spillestilsmæssigt, ville jeg hurtigere miste interessen.
                Vi skal ikke være klon af nogen af dem - vi skal være OB. Hvor der både er plads til Michael Schjønberg og Tobias Grahn. Til Carsten Dethlefsen og Thomas Lindrup. O.s.v.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Vi slås også med, at vi ikke er hele byens hold. Det er svært lige at skrive kort hvorfor vi ikke er det, men der er noget anti-OB i Odense.

                  Tænker egentlig, at i Aalborg og Århus, der er man rimelig neutral overfor fodboldklubben, hvis man ikke er interesseret i fodbold.
                  Det er simpelhen den gamle historie om OB som 'snobberne og dem der køre alle andre over uden hensyn' i forhold til 9erne og 13 der stadig ikke er død. Måske bruges samme ord ikke i dag. Men der er sgu altid blevet peget fingre af flertallet af Odenses borger i forhold til OB. I hvert fald så længe jeg husker det - og det er ved at være en halv høj tidsramme ;)
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment

                  Working...
                  X