Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: Randers FC - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    1.Falkesgaard
    2.Joan
    3.AK
    4.Greve
    5.Tverskov(på trods af fejl i første, hvor han også befandt sig på en Uriaspost mellem Pereira og Lund. Spillede sig op i anden)
    6. Thomasen
    7. Casper( den sidste fejl skal selvfølgelig tælle kraftigt ned, ellers var han blandt de klart bedre i dag. Skabte en del ravage med driblinger, tog dybdeløbene, som hverken AK eller Fester tog..
    8. Fester
    9.Desler
    10.Pereira
    11. Lund og Jønsson med dumpekarakter big time, Yao slog op i banen på nærmest alt som ikke blev serveret indenfor 5 cm, slet præstation og slet indstilling. Sad og fangede mig i at stene eller småsove da jeg lige skulle beskrive Thranes indhop. Efter et år i klubben må jeg indrømme at jeg fremdeles ikke helt ved hvad det er han kan, men har dog dannet mig et rimeligt godt overblik over hvad han ikke kan.. Hans umiddelbart stærkeste force er et eller andet med at ryste og poser, men heller ikke det har jeg helt afluret endnu.. zzzzzzzz

    rækkefølgen er mere end så til forhandling, for ud over Falke er der ingen andre der spillede op til hvad de tidligere har vist, undtagen at jeg synes at Casper i perioder imponerede, men det skæmmede fuldstændigt hans præstation, at han lavede fadæsen til 2-0:( Joan med et par sublime stikninger, men jeg havde forventet flere udfordringer fra hans fødder..

    Comment


      #17
      På banen Falke, på stadion vores fans.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Falke og fans er købt herfra - enig.

        Comment


          #19
          Klart at Falke var god - selvom han klart gik før tiden på straffet.
          Men Desler var vel også god.

          Og fans lød højere og mere aktive end nogle gange på hjemmebane. Ros, Synd det blev en dårlig kamp.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Falke .

            KN kampens ringeste
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Falke .

              KN kampens ringeste
              Enig i begge ting.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Stemmer på tilhængerne.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  totalt off-topic, men ejer JH kun en jakke og et par mørkeblå jeans??? Jeg sværger at jeg ikke har set ham i andet end den marineblå michelinmandsjakke hele året. Der er godt nok langt i afstand fra f.eks. Guardiola eller Mourinho, og så til JH og KN i den stramme blå hummeldragt, der 'klistrer' mellem balderne..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    totalt off-topic, men ejer JH kun en jakke og et par mørkeblå jeans??? Jeg sværger at jeg ikke har set ham i andet end den marineblå michelinmandsjakke hele året. Der er godt nok langt i afstand fra f.eks. Guardiola eller Mourinho, og så til JH og KN i den stramme blå hummeldragt, der 'klistrer' mellem balderne..
                    Han køber vel tøj som han køber spillere ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Han køber vel tøj som han køber spillere ;-)
                      En genbrugsbutik i Aalborg ?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En genbrugsbutik i Aalborg ?
                        Ha ha ja .. 9/10 fra nederste hylde
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          hvordan indsætter man et billede???

                          fra eget arkiv:)
                          Last edited by makitabel; 29-05-2017, 21:37.

                          Comment


                            #28
                            Uden tvivl Falkesgaard. Tak til Falke for flotte præstationer, da der endelig blev brug for ham👍👏

                            Comment


                              #29
                              Falkesgaard. En virkelig stærk afslutning af ham i de sidste kampe.
                              Var han ikke blevet skadet, så tror jeg vi havde set ham udvikle sig til en rigtig fin målmand for os. Den flyvskhed han havde i sine fire første kampe for os, har været væk, og jeg har følt mig rolig med ham i målet.
                              Alt held og lykke. Jeg håber for ham, at han udvikler sig til en stærk førstekeeper for FCM (og at deres forsvar, midtbane og angreb bryder ud i spontan brænd og sætter ild til resten af klubben).

                              Desler gjorde det ok, det samme Tverskov. Og det synes jeg faktisk også at Joao P. gjorde undervejs. Han kom i vejen for en del og var meget fremme i venstre side.
                              Fin fight fra Casper Nielsen, Festersen og AK uden at det førte til meget.

                              Lund havde en af sine bundniveaukampe. Han får ikke prisen som kampens ringeste af mig, og det kan han takke Jønsson for. Anonym undtagen når han prøvede at spille Randers fri; eksempelvis holder jeg svenskeren ansvarlig for Lunds andet gule kort pga. hans skandaløst ringe aflevering.
                              Yao, Greve og Thrane? De kommer ind i en håbløs kamp. Greve nåede at vise en smule, Yao lidt mindre, og Thrane løb rundt. Et super sympatisk bekendtskab, men hvis hans tilstedeværelse i klubben kræver at han kommer på banen fra tid til anden, så lad os bare sige farvel..

                              Dem på tribunen: Kæmpe, fede tommelfinger op. Edderrøveme god lyd på.

                              Comment


                                #30
                                Virkelig imponeret af udebaneafsnittet igår. Lækker lyd.
                                Det eneste som kunne gøre en stolt som OB'er efter 90 håbløse minutter igår

                                Comment

                                Working...
                                X