Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 29/05/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Lund viser desværre nok hvorfor hans kontrakt ikke forlænges. Der er for store udsving i hans præstationer. Jeg kunne ellers godt unde ham at slutte ordentligt af. Håber han finder sine ben og niveauet i løbet af kampen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Fester laver mål idag
      Og falke holder vores rent.. så det jo fint..

      Comment


        #63
        Igen en dårlig back aktion der giver dem en kontra. Kunne let have kostet Tverskov et gult mere i en mand mand duel der.

        Comment


          #64
          Jeg tror kampen er PRÆCIS som Kent gerne vil have det.. Jeg har en god følelse med denne kamp lige nu.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Jeg tror kampen er PRÆCIS som Kent gerne vil have det.. Jeg har en god følelse med denne kamp lige nu.
            Der er jeg lidt uenig med jer begge. Lund og Joao kommer til at koste idag er jeg bange for

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Jeg tror kampen er PRÆCIS som Kent gerne vil have det.. Jeg har en god følelse med denne kamp lige nu.
              Jeg tror ikke han er tilfreds med deres blodtab og Randers kontraerne.
              OBeliever

              Comment


                #67
                35 minutters trillen rundt og en aflevering frem. Sådan ingen mål
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #68
                  Nu må svenskeren også godt snart melde sig ind i kampen..

                  Comment


                    #69
                    Vi skal være mere direkte i anden halvleg

                    Comment


                      #70
                      pis stor chance

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                        Nu må svenskeren også godt snart melde sig ind i kampen..
                        Ja ville klæde både ham og CN
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                          Jeg tror ikke han er tilfreds med deres blodtab og Randers kontraerne.
                          Det tror jeg heller ikke, men mulighederne er der for os, og Randers bliver ikke for alvor farlige trods vores dumme boldtab. Jeg havde forventet langt værre end hvad der sker i kampen lige nu.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                            Lund viser desværre nok hvorfor hans kontrakt ikke forlænges. Der er for store udsving i hans præstationer. Jeg kunne ellers godt unde ham at slutte ordentligt af. Håber han finder sine ben og niveauet i løbet af kampen.
                            Det gør han aldrig. ENTEN er han god eller han er dårlig - hele kampen
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #74
                              ekstremt urytmisk kamp. Lige nu foretrækker jeg sku at vi tager den lidt med ro!

                              Comment


                                #75
                                Hold nu kæft der er kort fest:-(

                                Comment

                                Working...
                                X