Oprindeligt indsendt af Oelle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - RFC 20/05/2017
Collapse
X
-
Vi skulle spille returkampen med 10 mand.
Det var fantastisk hvordan drengene klarede det!!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet der skal det hjælpe. Lækkert!
Jeg holder fast i min mening, det var en våd klud i ansigtet på Greve. Om du så venter et halvt år med at svare, fordi du lige skal have et mål fra AK med i din argumentation, det er op til dig..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægEr det ikke for nemt/svagt at svare så lang tid efter og være bagklog? Bare sidde og se kampen og vente på, at der ud i fremtiden sker noget, som vil kunne argumentere for ens sag bagudrettet? Hvis AK ikke havde lavet en assist, så havde du jo ikke svaret. Det er sgu lidt for nemt, synes du ikke selv det?
Jeg holder fast i min mening, det var en våd klud i ansigtet på Greve. Om du så venter et halvt år med at svare, fordi du lige skal have et mål fra AK med i din argumentation, det er op til dig..
Men det skal så ikke tage noget fra AK når han endelig laver noget godt - lækker detaljer og godt samspil med jönsson.....vi håber vel alle han på en eller anden måde finder noget af formen fra sidste sæson (omend jeg tvivler meget)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægganske enig - ak har ikke vist meget der berettiger til at han skal have spilletid - modsat greve der har gjort det godt på det sidste.
Men det skal så ikke tage noget fra AK når han endelig laver noget godt - lækker detaljer og godt samspil med jönsson.....vi håber vel alle han på en eller anden måde finder noget af formen fra sidste sæson (omend jeg tvivler meget)
Comment
-
Jeg er totalt paf og målløs over, hvordan KEP satte sit eget behov for at brokke sig over sine medspillere, klubben ja alle os fans. Det er fuldstændig utilgiveligt i så vigtig en kamp. Kent må øjeblikkelig flå det anførerbind af ham.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægJeg er totalt paf og målløs over, hvordan KEP satte sit eget behov for at brokke sig over sine medspillere, klubben ja alle os fans. Det er fuldstændig utilgiveligt i så vigtig en kamp. Kent må øjeblikkelig flå det anførerbind af ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
INGEN KLASSE
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment