Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/05/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Ricardo
    replied
    Syntes det røde var helt i orden han skriger jo decideret af dommeren. Hold kæft hvor virker han uprofessionel og dum.

    Hvis vi kan begrænse nederlaget til 1. mål har vi vel stadig en chance i Randers, indtil udvisningen spillede vi en OK kamp.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Den dommer burde aldrig få lov at dømme en kamp over junior niveau igen...

    Jeg er forholdsvist ligeglad om en dommer dømmer hårdt eller tillader meget - så længe han dømmer begge hold ens. Det han laver idag er jo så fucking skævt at han burde sendes så langt væk fra alt sport at han ville få permanent bolig på nordpolen.
    enig - skidt præstation af dommeren.

    Det ændre dog ikke ved at vores fucking anføre - efter at have fået et gult - så lukker man røven og brokker sig ikke til et rødt, bliver ikke mere uproffesionelt. Og han skulle være en af de erfarne.....klovn

    Leave a comment:


  • Vasi
    replied
    Den dommer burde aldrig få lov at dømme en kamp over junior niveau igen...

    Jeg er forholdsvist ligeglad om en dommer dømmer hårdt eller tillader meget - så længe han dømmer begge hold ens. Det han laver idag er jo så fucking skævt at han burde sendes så langt væk fra alt sport at han ville få permanent bolig på nordpolen.

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige.. Det er simpelthen så uprofessionelt af kep. Jeg er rystet. Lorte kamp! Lorte dommer!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Hvis ikke KEP er færdig i klubben eller mindst som anfører efter det her, så ved jeg ikke, hvad der skal til. En parodi på en anfører. Fuck dig, Kenneth Emil. Skrid fra Odense - forevigt.
    Enig. Ham ødelæggede kampen for os.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    JBL er kun måske, det kommer an på hvordan den takseres... men nu har han jo så også en skade... :-(

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Tak for den her sæson. Nu taber vi med 4-5 kasser samlet. Fiaskosæson, fiaskoanfører.
    det vil jeg så mene det har været uanset hvordan de 2 kampe her ender.....spillet i efteråret var forfærdeligt og målet om top 6 glippede - kan ikke ses som andet end en skuffende sæson.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    KEP, Barret og Tingager i karantæne til næste kamp..
    KEP vil jeg ikke savne. Sådan en idiot.

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Hvis ikke KEP er færdig i klubben eller mindst som anfører efter det her, så ved jeg ikke, hvad der skal til. En parodi på en anfører. Fuck dig, Kenneth Emil. Skrid fra Odense - forevigt.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    KN's tåbe af en anfører afgør det for os ..

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Så er det sommerferie for OB.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Tak for den her sæson. Nu taber vi med 4-5 kasser samlet. Fiaskosæson, fiaskoanfører.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Izu ud, Lund ind...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    0-1 - ja så slutter det her.....udebane mål skal undgåes og midterforsvaret næste kamp bliver vel Lund og tverskov....

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Det er en lortedommer. Men KEP? Det er bare idiotisk. Du skader OB!!!

    Leave a comment:

Working...
X