Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/05/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    0-1 - ja så slutter det her.....udebane mål skal undgåes og midterforsvaret næste kamp bliver vel Lund og tverskov....

    Comment


      #62
      Izu ud, Lund ind...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Tak for den her sæson. Nu taber vi med 4-5 kasser samlet. Fiaskosæson, fiaskoanfører.

        Comment


          #64
          Så er det sommerferie for OB.

          Comment


            #65
            KN's tåbe af en anfører afgør det for os ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Hvis ikke KEP er færdig i klubben eller mindst som anfører efter det her, så ved jeg ikke, hvad der skal til. En parodi på en anfører. Fuck dig, Kenneth Emil. Skrid fra Odense - forevigt.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                KEP, Barret og Tingager i karantæne til næste kamp..
                KEP vil jeg ikke savne. Sådan en idiot.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Tak for den her sæson. Nu taber vi med 4-5 kasser samlet. Fiaskosæson, fiaskoanfører.
                  det vil jeg så mene det har været uanset hvordan de 2 kampe her ender.....spillet i efteråret var forfærdeligt og målet om top 6 glippede - kan ikke ses som andet end en skuffende sæson.

                  Comment


                    #69
                    JBL er kun måske, det kommer an på hvordan den takseres... men nu har han jo så også en skade... :-(
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Hvis ikke KEP er færdig i klubben eller mindst som anfører efter det her, så ved jeg ikke, hvad der skal til. En parodi på en anfører. Fuck dig, Kenneth Emil. Skrid fra Odense - forevigt.
                      Enig. Ham ødelæggede kampen for os.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige.. Det er simpelthen så uprofessionelt af kep. Jeg er rystet. Lorte kamp! Lorte dommer!
                        OBeliever

                        Comment


                          #72
                          Den dommer burde aldrig få lov at dømme en kamp over junior niveau igen...

                          Jeg er forholdsvist ligeglad om en dommer dømmer hårdt eller tillader meget - så længe han dømmer begge hold ens. Det han laver idag er jo så fucking skævt at han burde sendes så langt væk fra alt sport at han ville få permanent bolig på nordpolen.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                            Den dommer burde aldrig få lov at dømme en kamp over junior niveau igen...

                            Jeg er forholdsvist ligeglad om en dommer dømmer hårdt eller tillader meget - så længe han dømmer begge hold ens. Det han laver idag er jo så fucking skævt at han burde sendes så langt væk fra alt sport at han ville få permanent bolig på nordpolen.
                            enig - skidt præstation af dommeren.

                            Det ændre dog ikke ved at vores fucking anføre - efter at have fået et gult - så lukker man røven og brokker sig ikke til et rødt, bliver ikke mere uproffesionelt. Og han skulle være en af de erfarne.....klovn

                            Comment


                              #74
                              Syntes det røde var helt i orden han skriger jo decideret af dommeren. Hold kæft hvor virker han uprofessionel og dum.

                              Hvis vi kan begrænse nederlaget til 1. mål har vi vel stadig en chance i Randers, indtil udvisningen spillede vi en OK kamp.

                              Comment


                                #75
                                Hold kæft hvor har den dommer dog også set sig sure på os. Det er alt både tvivlsomme indkast og frispark der går deres vej.
                                Det skal ikke forsvare vores anfører simpelthen er pinlig i sin ageren. Det bind skal af! Han er simpelthen fejlcastet til rollen, da han er over the Hill. Kent udtaler eftersigende at de søger en forsvarsspiller i sommerpausen. Håber i den grad det er en midtstopper med slaw i, så han kan fryses ud, hvis ikke han selv indser at fremtiden er i 1. Div eller derunder! At han med stor sandsynlighed smider alle drømme om Europa ud siger jo alt. Det er pinligt man ikke kan finde en mere kvalificeret leder til en klub som vores!!

                                Comment

                                Working...
                                X