Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mangler: OB klistermærke til bilen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mangler: OB klistermærke til bilen

    Hej, jeg har et problem, og jeg håber at I kan hjælpe.


    Da nedryknings slutspillet startede indgik jeg et væddemål med to af mine kollegaer. Den ene er Esbjerg fan, den anden holder med AGF. Vi aftalte at det hold der sluttede nederst i tabellen (potentielt nedrykker) skulle hele næste år køre med et klistermærke bag på bilen fra det hold der sluttede højst.


    Som vi alle kan glæde os over spiller OB om EL kval, mens de to andre kæmper indbyrdes om at undgå en tur i 1. div. Og her kommer vi så til mit problem. Jeg skal bruge et flot stort OB klistermærke som en af de to kan få bag på deres bil. Men efter intersport overtog fanshoppen er den slags merchandise forsvundet. Jeg kan ikke finde klistermærker med OB logo nogen steder.


    Kan I hjælpe mig med at skaffe et OB klistermærke? eller ved hvor man kan købe dem?
    Med venlig hilsen


    B

    P.S. Jeg ser nu at jeg har lagt det i forkerte gruppe, men ved ikke hvordan jeg flytter det til "Off topics". Beklager ulejligheden.
    Last edited by thebee; 17-05-2017, 12:36.

    #2
    Jeg ved faktisk ikke hvor du kan købe nogle, men du kan ret så nemt producere nogle selv, og selv få dem printet professionelt. Det er ikke så dyrt.

    Comment


      #3
      Hej Matti, det var en god ide, tak for hjælpen. Det vil jeg gøre hvis jeg ikke kan få fat i nogle "originale"

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af thebee Se indlæg
        Hej Matti, det var en god ide, tak for hjælpen. Det vil jeg gøre hvis jeg ikke kan få fat i nogle "originale"
        Det er muligt at købe merchandise ved stadion på kampdage, hvis du har mulighed for at tage til en hjemmekamp? Ved dog ikke om de har klistermærker. De har haft...
        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
          Det er muligt at købe merchandise ved stadion på kampdage, hvis du har mulighed for at tage til en hjemmekamp? Ved dog ikke om de har klistermærker. De har haft...
          Cool, håber på at komme derind lørdag, så må vi se om jeg har heldet med mig :-)

          Comment

          Working...
          X