Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Endnu en 1. Divisionsspiller hentet. Jeg må indrømme, jeg ikke aner hvad manden står for, da jeg ikke ved hvem det er. Men det ligner en historie vi har set før, hvor sansynligheden for at han flopper, ligger på samme procent som Kryger, Mikkelsen, Kirkeskov. Det nærmer sig en farce det her...
    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
      Endnu en 1. Divisionsspiller hentet. Jeg må indrømme, jeg ikke aner hvad manden står for, da jeg ikke ved hvem det er. Men det ligner en historie vi har set før, hvor sansynligheden for at han flopper, ligger på samme procent som Kryger, Mikkelsen, Kirkeskov. Det nærmer sig en farce det her...
      Han har nu spillet superliga de 2 år han har været i FCV

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg er klar over ironien (håber jeg) men skal vi nu ikke passe på det ikke bliver lidt for paranoidt det hele. Denne signing får vel ikke mange til at springe jublende op af stolen, men mindre kan også gøre det i vores situation. OL er ung og relativt hurtig og er i besiddelse af Superliga erfaring og har fået 2 år. Jeg tror MP har en fair mulighed for at presse sig ind om 1 års tid. Dermed er opbygning i gang, og endnu et talent indsluset på holdet. Vi kommer absolut ikke i top 5 næste sæson, men vi må og skal stabilisere os i midten først. Det kan OL godt hjælpe medogså, når Skogseid kunne
        Jeg er med på at retorikken er skarp her, og det er som sådan heller ikke Oliver Lund jeg er ude efter! Jeg køber dog ikke præmissen om, at han er ung og talentfuld. Han er i sin bedste fodboldalder og bør være på toppen af sin karriere. Nuvel han kan overraske, hvilket jeg da håber, men synes nu blot, at vi har flere bedre alternativer i egne rækker ( Diarra, MP, HJ ) Min kritik er af JH som endnu en gang beviser det jeg hele tiden har frygtet, at manden ikke har de fornødne kompetencer. Jeg har læst flere gange, at det var godt han fik ryddet op i økonomien efter LO/KB, men er økonomien nu blevet så meget bedre? Det er vel ikke et mål i sig selv at have lave lønomk.? Det er muligt at udgifter er skåret ned, men det er indtægterne så sandelig da også! Hvis ikke der investeres i spillertruppen, så forsætter den tendens vel bare?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
          Jeg er med på at retorikken er skarp her, og det er som sådan heller ikke Oliver Lund jeg er ude efter! Jeg køber dog ikke præmissen om, at han er ung og talentfuld. Han er i sin bedste fodboldalder og bør være på toppen af sin karriere. Nuvel han kan overraske, hvilket jeg da håber, men synes nu blot, at vi har flere bedre alternativer i egne rækker ( Diarra, MP, HJ ) Min kritik er af JH som endnu en gang beviser det jeg hele tiden har frygtet, at manden ikke har de fornødne kompetencer. Jeg har læst flere gange, at det var godt han fik ryddet op i økonomien efter LO/KB, men er økonomien nu blevet så meget bedre? Det er vel ikke et mål i sig selv at have lave lønomk.? Det er muligt at udgifter er skåret ned, men det er indtægterne så sandelig da også! Hvis ikke der investeres i spillertruppen, så forsætter den tendens vel bare?
          jeg ved ikke om du misforstår mit indlæg, eller bare ikke har læst det 😉 Jeg skriver netop (fuldt bevidst) ikke at OL er talentfuld, men han har dog brugbar erfaring fra SL de seneste 2 år og det kan vi godt bruge. Han sætter næppe klubben i brand men det er imø et step op i fht. Skogseid. MP kan se lyset i fht. spilletid fremfor at vi havde investeret i en Johan Larsson type. OL er måske det muliges kunst til hb og i særdeles hed i at vi SKAL have en keeper som er klart 1. valg. Projektet med Momo som back tror jeg er dødt og han kan vel kun håbe at KN vil bruge ham hvor han er bedst. Det tvivler jeg dog på bliver tilfældet, men det ville da glæde mig at se ham der.
          Last edited by manner; 22-06-2015, 19:49.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg ved ikke om du misforstår mit indlæg, eller bare ikke har læst det  Jeg skriver netop (fuldt bevidst) ikke at OL er talentfuld, men han har dog brugbar erfaring fra SL de seneste 2 år og det kan vi godt bruge. Han sætter næppe klubben i brand men det er imø et step op i fht. Skogseid. MP kan se lyset i fht. spilletid fremfor at vi havde investeret i en Johan Larsson type.
            Men hvorfor overhovedet købe ham, hvis vi har egne alternativer på samme niveau? Synes Diarra er min. samme niveau!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
              Men hvorfor overhovedet købe ham, hvis vi har egne alternativer på samme niveau? Synes Diarra er min. samme niveau!
              Men det er Momo jo ikke. Han er ok defensiv men kan intet fremad banen som back - Intet. Synes lidt at der bare kritiseres for at kritisere. Det er ikke til dig CCR personligt, eller med andre i mente, men generelt set. Jeg begynder at tvivle på at JH kan hente noget der bare vil fryde halvdelen uden at sprænge banken og den tid er forbi.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Men det er Momo jo ikke. Han er ok defensiv men kan intet fremad banen som back - Intet. Synes lidt at der bare kritiseres for at kritisere. Det er ikke til dig CCR personligt, eller med andre i mente, men generelt set. Jeg begynder at tvivle på at JH kan hente noget der bare vil fryde halvdelen uden at sprænge banken og den tid er forbi.
                Det er tydeligt at høre, at du ikke har set en reserveholdskamp med Diarra på HB, du ville godt nok blive overrasket.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                  Men hvorfor overhovedet købe ham, hvis vi har egne alternativer på samme niveau? Synes Diarra er min. samme niveau!
                  Det vil være tåbeligt at tro MP kan spille fra dag et, han skal have en tilvænningstid til superliganiveau. Momo tror jeg ikke rigtig på mere og slet ikke på en back, og "sletslet" ikke med KN som træner, han foretrækker offensive og hurtige backs. HJ er samme årsag som Momo, han har dog qua sin attitude og hans generelle lederegenskaber bedre chancer end Momo, men han har altså også spillemæssige mangler til den plads og mangler i høj grad fart i fødderne.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Det er tydeligt at høre, at du ikke har set en reserveholdskamp med Diarra på HB, du ville godt nok blive overrasket.
                    Det har jeg og der er markant forskel på reserveholdskampe og Superligaen. Hvis Momo skal have en reel chance for at vise noget må det være på DM ellers er det tog vidst kørt. Jeg under ham det, men tror ikke på det projekt mere.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Min tålmodighed er virkelig = med 0!!

                      Sidste sommer udtale hr. Hansen at vi ville se et andet OB hold fra denne sommer. Det tegner på ingen måde sådan efter min mening. Man starter med at hente en kommende 1.div spiller, som har været indskifter for Vestsjælland. Den her process som der er blevet snakket om de sidste ca. 3 år med unge spillere osv. De unge er på vej og sådan, det er helt fint! Men hvor er de profiler som et hold af OB's kaliber, som OB uden problemer stadig skal kunne tiltrække?
                      Alle de tidligere løn tunge spillere må være væk efterhånden. Men jeg synes stadig det er den samme cirkel og tendens...henter 1.div spillere og lottokupener. Vores unge spillere Greve, Desler osv. de er jo langt bedre end de spillere vi henter. Det er da et problem, man skal have de unge til at skulle trække læsset. Hvor er ambitiøstieten henne?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Men det er Momo jo ikke. Han er ok defensiv men kan intet fremad banen som back - Intet. Synes lidt at der bare kritiseres for at kritisere. Det er ikke til dig CCR personligt, eller med andre i mente, men generelt set. Jeg begynder at tvivle på at JH kan hente noget der bare vil fryde halvdelen uden at sprænge banken og den tid er forbi.
                        Hvis det var kritik med baggrund i en enkeltstående handel, så fair nok med din argumentation, men det er jo oven på en række, i mine øjne, tvivlsomme handler. Det er 3 transfervindue han er i gang med, og jeg har endnu tilgode at se den "gode" handel. Man må jo hver i sær have sin holdning til JH's ageren, jeg er ikke imponeret, heller ikke over det han har præsteret før tiden i OB. Mht. OL så havde jeg håbet på Dalsgaard fra AaB, hvilket jeg nu betragter som usandsynligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                          Min tålmodighed er virkelig = med 0!!

                          Sidste sommer udtale hr. Hansen at vi ville se et andet OB hold fra denne sommer. Det tegner på ingen måde sådan efter min mening. Man starter med at hente en kommende 1.div spiller, som har været indskifter for Vestsjælland. Den her process som der er blevet snakket om de sidste ca. 3 år med unge spillere osv. De unge er på vej og sådan, det er helt fint! Men hvor er de profiler som et hold af OB's kaliber, som OB uden problemer stadig skal kunne tiltrække?
                          Alle de tidligere løn tunge spillere må være væk efterhånden. Men jeg synes stadig det er den samme cirkel og tendens...henter 1.div spillere og lottokupener. Vores unge spillere Greve, Desler osv. de er jo langt bedre end de spillere vi henter. Det er da et problem, man skal have de unge til at skulle trække læsset. Hvor er ambitiøstieten henne?
                          Jeg er helt med dig her. Savner lidt (læs MEGET) at vi får noget bevis for at udtalelserne har lidt substans. Vi mangler ikke bredde. Vi mangler regulær klasse.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Men det er Momo jo ikke. Han er ok defensiv men kan intet fremad banen som back - Intet. Synes lidt at der bare kritiseres for at kritisere. Det er ikke til dig CCR personligt, eller med andre i mente, men generelt set. Jeg begynder at tvivle på at JH kan hente noget der bare vil fryde halvdelen uden at sprænge banken og den tid er forbi.
                            Diarra er vel egentlig en af truppens bedste pasningsspillere og passer langt bedre til Kent end til Ove.

                            At folk kritiserer et indkøb af en spiller, som ikke var fast mand hos en nedrykker ... det er vel ikke HELT ude i hampen :)?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Det har jeg og der er markant forskel på reserveholdskampe og Superligaen. Hvis Momo skal have en reel chance for at vise noget må det være på DM ellers er det tog vidst kørt. Jeg under ham det, men tror ikke på det projekt mere.
                              Jeg er helt enig, i det du siger der. Men det du skrev før; Han er ok defensiv men kan intet fremad banen som back - Intet.- Det synes jeg er lige at stramme den, især når man tænker på dem vi i forvejen har lallende rundt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                                Min tålmodighed er virkelig = med 0!!

                                Sidste sommer udtale hr. Hansen at vi ville se et andet OB hold fra denne sommer. Det tegner på ingen måde sådan efter min mening. Man starter med at hente en kommende 1.div spiller, som har været indskifter for Vestsjælland. Den her process som der er blevet snakket om de sidste ca. 3 år med unge spillere osv. De unge er på vej og sådan, det er helt fint! Men hvor er de profiler som et hold af OB's kaliber, som OB uden problemer stadig skal kunne tiltrække?
                                Alle de tidligere løn tunge spillere må være væk efterhånden. Men jeg synes stadig det er den samme cirkel og tendens...henter 1.div spillere og lottokupener. Vores unge spillere Greve, Desler osv. de er jo langt bedre end de spillere vi henter. Det er da et problem, man skal have de unge til at skulle trække læsset. Hvor er ambitiøstieten henne?
                                Helt enig!!!

                                Comment

                                Working...
                                X