Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg


    MvH ChrisOB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Endnu engang viser OB's "kommunikationsafdeling", at de ikke ejer situationsfornemmelse eller skyggen af god timing..
      Ganske morsomt, at han slutter af med en sludder om fundamentet på et højhus. Nej, Jesper Hansen, det nytter ikke noget kun at renovere de øverste etager. Derfor vil det også være endnu en fiasko for klubben og dig, hvis du får ansvaret for det næste transfervindue. Du magter simpelthen ikke opgaven. Du har gabt for stort, slået for stort et brød op og fået et job på et niveau, hvor du bare ikke har kvaliteterne til at være med. Erkend dine begrænsninger, sig din stilling op og lad den rigtige mand komme til. Det skylder du klubben efter det makværk, du har lavet i tre år.

      JH er enten fuldstændig blind over for egne mangler, eller også kæmper han en dødskamp for sit job. Jeg tror på det sidste.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kan du forklare? Er ikke helt med
        Efter at have tabt seks kampe i træk og ikke at have scoret i 8 timer. Så går man ud næste formiddag, og fortæller om alt det gode arbejde man laver. Folk der brænder for OB er enten frustreret eller apatiske, så deres mindset er ikke gearet til ”vasken hænder". Man gør virkelig arbejdsbetingelserne svære for sig selv.

        Comment


          FS

          http://www.fyens.dk/sport/OB-direkto...rtikel/3076441

          Comment


            God artikel - jeg går nok imod mange af jer andre debattører, men jeg mener klart at vi skal fortsætte hvad vi har gang i, for det tager tid.
            JH er den rigtige - KN er den rigtige.

            Lad os løfte og støtte i denne hårde tid, vi må som fans indse at det tager tid og at den kommende periode fortsat er hård.
            Det har ødelagt så meget at man aldrig har haft en klar strategi - det betaler vi prisen for nu..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              God artikel - jeg går nok imod mange af jer andre debattører, men jeg mener klart at vi skal fortsætte hvad vi har gang i, for det tager tid.
              JH er den rigtige - KN er den rigtige.

              Lad os løfte og støtte i denne hårde tid, vi må som fans indse at det tager tid og at den kommende periode fortsat er hård.
              Det har ødelagt så meget at man aldrig har haft en klar strategi - det betaler vi prisen for nu..
              Må man uden at skulle starte den vilde diskution spørge om hvad der gør at du syntes JH er den rigtige ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Må man uden at skulle starte den vilde diskution spørge om hvad der gør at du syntes JH er den rigtige ?
                +1

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Må man uden at skulle starte den vilde diskution spørge om hvad der gør at du syntes JH er den rigtige ?
                  Ja det må du selvfølgelig gerne og det er jo min helt egen subjektive mening.

                  JH er den rigtige sportsdirektør pt. Grundet det store arbejde der har været lagt for dagen siden han kom.
                  OB startede for mig som kun superliga holdet, idag ser jeg OB som en hel organisation.
                  Jeg ønsker at OB får en kultur, en vindermentalitet, fynsk arv og solid økonomi.
                  Hvis vi kigger på resten af OB, som ikke er liga holdet, ja så mener jeg at vi ser stor fremgang og går i fremtiden med optimisme.
                  Jeg er ikke tilfreds med de indkøb han har lavet, men igen...
                  De indkøb han har lavet har jo også været på spillernes personlige plan. Arbejdsheste uden stjernenykker. Det skal til for at ændre en kultur - folk som vil arbejde og deres mentalitet skal smitte på andre.
                  Derfor mener jeg egentligt at JH er den rigtige lige nu - når vi så har fået bygget dette op, ja så kan det sagtens være at vi i OB, skal finde en sportsdirektør med store armbevægelser og enorme ambitioner, dog uden at smadre alt det man prøver at etablere.
                  JH og KN kan arbejde sammen og de har gjort det med succes før...
                  Jeg er dog enig i at han ikke har leveret på alle parametre, men jeg er langt fra ligeså kritisk som så mange andre - det kan også godt bide mig i enden til sidst, men jeg vil hellere tage dette lange seje træk, end at sende vores kultur og organisation i frit fald igen...
                  Vi som fans ved så lidt om hvad der foregår på de indre linjer, så jeg synes man skal prøve at se det hele i et lidt større perspektiv, for dette kan godt tage 2 sæsoner mere, før vi begynder at se de nye tiltag forankret i kulturen.
                  Min subjektive mening er klart at vi har det rigtige setup nu, men at det tager tid at implementere - også længere en først antaget..
                  Men hey - vi rykker ikke ned, så giv nu det hele tid, selvom det er så pisse demotiverende, afkræftende, sårene og dybt pinligt at tabe gang på gang.
                  Last edited by Richard; 26-09-2016, 18:08.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Ja det må du selvfølgelig gerne og det er jo min helt egen subjektive mening.

                    JH er den rigtige sportsdirektør pt. Grundet det store arbejde der har været lagt for dagen siden han kom.
                    OB startede for mig som kun superliga holdet, idag ser jeg OB som en hel organisation.
                    Jeg ønsker at OB får en kultur, en vindermentalitet, fynsk arv og solid økonomi.
                    Hvis vi kigger på resten af OB, som ikke er liga holdet, ja så mener jeg at vi ser stor fremgang og går i fremtiden med optimisme.
                    Jeg er ikke tilfreds med de indkøb han har lavet, men igen...
                    De indkøb han har lavet har jo også været på spillernes personlige plan. Arbejdsheste uden stjernenykker. Det skal til for at ændre en kultur - folk som vil arbejde og deres mentalitet skal smitte på andre.
                    Derfor mener jeg egentligt at JH er den rigtige lige nu - når vi så har fået bygget dette op, ja så kan det sagtens være at vi i OB, skal finde en sportsdirektør med store armbevægelser og enorme ambitioner, dog uden at smadre alt det man prøver at etablere.
                    JH og KN kan arbejde sammen og de har gjort det med succes før...
                    Jeg er dog enig i at han ikke har leveret på alle parametre, men jeg er langt fra ligeså kritisk som så mange andre - det kan også godt bide mig i enden til sidst, men jeg vil hellere tage dette lange seje træk, end at sende vores kultur og organisation i frit fald igen...
                    Vi som fans ved så lidt om hvad der foregår på de indre linjer, så jeg synes man skal prøve at se det hele i et lidt større perspektiv, for dette kan godt tage 2 sæsoner mere, før vi begynder at se de nye tiltag forankret i kulturen.
                    Min subjektive mening er klart at vi har det rigtige setup nu, men at det tager tid at implementere - også længere en først antaget..
                    Men hey - vi rykker ikke ned, så giv nu det hele tid, selvom det er så pisse demotiverende, afkræftende, sårene og dybt pinligt at tabe gang på gang.
                    Okay fair nok at have hver sin mening .
                    Der er selvfølgelig mange ting som er godt især med den fokus der er blevet på talentarbejdet , men det nytter ikke at have en mand med fint CV hvis rammerne ikke er der , det skal der også gøres noget ved for det er foreløbig kun blevet ved snakken .
                    Den linje der er lagt med ungdommen kan sagtens videreføres med en ny sportsdirektør , det behøver ikke gå til grunde ved et skifte .
                    Der er stor riciko de bedste talenter søger andre steder hen hvis vi ikke har et spændende superligahold de kan stile efter .
                    En dygtig direktør skal kunne begge dele , det dræber klubben hvis superligaholdet køres i sænk , hvilket også koster indtægter . Så ender vi som Vejle/Lyngby/SIF som nok kan udklægge talenter men ikke har en chance for at holde på dem og ikke får et hold som kan gøre sig gældende .
                    Vores superligahold har været enormt skidt kørende i seks år og tålmodigheden varer ikke ved blandt fans og sponsorere , den tålmodighed er ikke blevet forlænget med de udmeldinger JH gennem de sidste par år er kommet med ift at nu blev det bedre og nu havde vi vendt skuden og havde bedre råd .
                    Last edited by Magge; 26-09-2016, 18:39.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Men hey - vi rykker ikke ned....
                      Hvad får dig til at sige sådan?
                      Nuværende form taget i betragtning er det da lige præcis, hvad vi gør...altså rykker ned.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
                        Hvad får dig til at sige sådan?
                        Nuværende form taget i betragtning er det da lige præcis, hvad vi gør...altså rykker ned.
                        Vi skal bare undgå at blive sidst. Nægter at tro på at vi over 2 kampe kan tabe til nummer 2 eller 3 i 1. Div..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vi skal bare undgå at blive sidst..
                          True! Og det kan blive en stor nok opgave i sig selv.

                          Og så ser jeg absolut ingen grund til at vi ikke kunne tabe samlet over to kampe til et 1. div. hold. Problemet i sådanne kampe vil være, at det er så ufatteligt meget på spil, at 1. divisionsholdet har alt og vinde og kan spille frit, at vi omvendt har ALT at tabe med risiko for at vi bliver forkrampede. Og så skal der i sådanne to kampe ikke meget mere til end et underkendt "on-side mål", et afrettet langskud, et rødt kort, eller bare (for at blive ved noget vi kender rigtig godt) en hjerneblødning i forsvaret for at forskellen mellem 1 division og superligaen udlignes.
                          Har langt fra lige så stor tiltro som dig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
                            True! Og det kan blive en stor nok opgave i sig selv.

                            Og så ser jeg absolut ingen grund til at vi ikke kunne tabe samlet over to kampe til et 1. div. hold. Problemet i sådanne kampe vil være, at det er så ufatteligt meget på spil, at 1. divisionsholdet har alt og vinde og kan spille frit, at vi omvendt har ALT at tabe med risiko for at vi bliver forkrampede. Og så skal der i sådanne to kampe ikke meget mere til end et underkendt "on-side mål", et afrettet langskud, et rødt kort, eller bare (for at blive ved noget vi kender rigtig godt) en hjerneblødning i forsvaret for at forskellen mellem 1 division og superligaen udlignes.
                            Har langt fra lige så stor tiltro som dig.
                            Der vil da altid være en risiko ja.. lad os ikke håbe at det kommer til det

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi skal bare undgå at blive sidst. Nægter at tro på at vi over 2 kampe kan tabe til nummer 2 eller 3 i 1. Div..
                              Altså Fredericia har vi da tabt til flere gange... og vi har da heller ikke endnu vundet over oprykkerne fra 1. div. i den her sæson...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Altså Fredericia har vi da tabt til flere gange... og vi har da heller ikke endnu vundet over oprykkerne fra 1. div. i den her sæson...
                                Men da var truppen ja endnu ikke indspillet. .. ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X