Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    syntes nu heller ikke jeg har hørt noget om det før - og bare fordi brüchmann skriver det behøver det jo ikke være sandt. Men vil da glæde mig når og hvis det sker. Igen hvis vi tager udgangspunkt i tipsbladets liste og tager den for gode varer - så snakker vi 5-10 mill for at være i top 4 rent budgetmæssigt, lyder ikke helt umuligt.
    Men det siger lidt sig selv, at klubber kommer til at gå transfer-bonanza til sommer, når 10 ud af 14 klubber har ambitioner om top-6. Jeg tror ikke vi er nogen undtagelse. Vi har jo også tjent gode penge på Zohore, Høegh og Kasper Larsen, samtidig med, at der er nogle gratis spillere, som er kommet ind. Jeg tror i hvert fald, at vi minimum henter tre spillere mere til sommer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det vil da helt sikkert glæde os allesammen herinde HVIS der noget i Brückmans ord, om at der lettes på låget til spillerbudgettet. Så går vi en dejlig tid i møde de næste sæsoner. Sammenlagt med de JH statements vi alle har hørt og læst om at der skal tages hul på opgraderingen af de fysiske rammer, måske specielt for talenterne men ikke kun for dem, så tegner der sig et meget flot billede af fremtidens OB som tophold.

      Jeg erindre at i starten af det "crash down" OB lavede, og gennemførte det såkaldte "turn-around" blev der holdt massevis af møder om visioner og strategier osv. så vi var gasblå i hovederne af raseri over at høre om det. Thorborg var bl.a. også på banen med udsagn om han også ville sikre sig at det ikke kun var ham der var interesseret i at holde OB i toppen. Det kan vel sagtens betyde at der også der erlagt en økonomisk plan for udviklingen (udvidelsen) af budgetter fra sponsorsiden
      Jeg håber da der er lagt en plan for hvordan vi får udvidet sponsorbudgettet , vi ligger jo ret godt uden lokal konkurrence og burde kunne være et godt sponsor mål for nogle virksomheder . Men jeg tror det kræver at vi fremstår stabile og fremviser nogle mål og strategier som sponsorerne kan have tiltro til .

      Nogle der iøvrigt ved hvad T-Hansen Bent har af arrangement i OB , og om der er andre økonomisk tunge drenge der ville være gode at få vækket en velvilje hos ?

      Jeg syntes også vi som fans kan yde en indsats for at gøre OB mere attraktiv , for hvis ikke vi støtter op og giver opbakning og viser tro på tingene hvordan faen skulle andre så tro på procjektet ?
      Kunne OB gøre noget her for at genrejse en fankultur vi igen kan være stolte af ? Her mener jeg ikke at de bare kan købe nogle stjernespillere og vinde en helvedes masse kampe , men om de kan yde en indsats i samarbejde med både den officielle og de uofficielle fangrupper ?

      Hvad blev der af ham som blev ansat til at sælge OB udadtil ??
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Men det siger lidt sig selv, at klubber kommer til at gå transfer-bonanza til sommer, når 10 ud af 14 klubber har ambitioner om top-6. Jeg tror ikke vi er nogen undtagelse. Vi har jo også tjent gode penge på Zohore, Høegh og Kasper Larsen, samtidig med, at der er nogle gratis spillere, som er kommet ind. Jeg tror i hvert fald, at vi minimum henter tre spillere mere til sommer.
        det vil jeg da håbe - og ligefrem at kalde det transfer bonanza er nok lidt overdrevet i min bog. Nærmere en nødvendighed - da vi har nogle klare mangler i truppen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det vil jeg da håbe - og ligefrem at kalde det transfer bonanza er nok lidt overdrevet i min bog. Nærmere en nødvendighed - da vi har nogle klare mangler i truppen.
          Det har vi bestemt. Der skal renses ud igen samt hentes mere offensiv kvalitet ind. Gerne 3 stk..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Men det siger lidt sig selv, at klubber kommer til at gå transfer-bonanza til sommer, når 10 ud af 14 klubber har ambitioner om top-6. Jeg tror ikke vi er nogen undtagelse. Vi har jo også tjent gode penge på Zohore, Høegh og Kasper Larsen, samtidig med, at der er nogle gratis spillere, som er kommet ind. Jeg tror i hvert fald, at vi minimum henter tre spillere mere til sommer.
            OK, til at starte med: transferfrie spillere er simpelthen ikke gratis. Det er en fed løgn, og det ved du også udemærket. Om man giver 3 mio i transfer eller 3 mio i sign-on og agent fee eller om spilleren så er hyret til en højere løn: det er jo de samme penge, som skal op ad lommen. Der er vel næppe nogen overraskelse i, at det koster mere i lønkroner at lokke KEP, Perreira og Tverskov til OB, end man har givet Diarra, Kryger m.fl. Derfor er der sandsynligvis allerede skruet lidt op for dampen, og en del af de ekstra penge ER ALLEREDE BRUGT.

            Hvis vi så skal til at starte en hype, der hedder: "hvis jeg ikke får mine 3 top-profiler med international erfaring til sommer, så er JH dåååm", så bliver jeg totalt træt. Vi har forhåbentlig ikke FCMs eller BIF forskruede økonomi, og lad os holde os fra det. Lad os se, hvad der kommer; og så håbe at mere sammenspil og de rigtige nye, godt integreret, kan få os lidt fremad.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              OK, til at starte med: transferfrie spillere er simpelthen ikke gratis. Det er en fed løgn, og det ved du også udemærket. Om man giver 3 mio i transfer eller 3 mio i sign-on og agent fee eller om spilleren så er hyret til en højere løn: det er jo de samme penge, som skal op ad lommen. Der er vel næppe nogen overraskelse i, at det koster mere i lønkroner at lokke KEP, Perreira og Tverskov til OB, end man har givet Diarra, Kryger m.fl. Derfor er der sandsynligvis allerede skruet lidt op for dampen, og en del af de ekstra penge ER ALLEREDE BRUGT.

              Hvis vi så skal til at starte en hype, der hedder: "hvis jeg ikke får mine 3 top-profiler med international erfaring til sommer, så er JH dåååm", så bliver jeg totalt træt. Vi har forhåbentlig ikke FCMs eller BIF forskruede økonomi, og lad os holde os fra det. Lad os se, hvad der kommer; og så håbe at mere sammenspil og de rigtige nye, godt integreret, kan få os lidt fremad.
              Ja, det ved jeg godt, men det er stadigvæk ikke 15 mio.-klassen, som FCK ligger for deres spillere, og man skal jo også huske på, at spillere som man køber fri også skal have en sign-on.

              Jeg er på ingen måde modstander af JH, så hvis vi ikke henter tre spillere, så står jeg ikke og råber på fyring. Jeg siger bare, at jeg tror, mange klubber vil skrue budgettet op, fordi det er markant dårligere at blive nummer syv efter grundspillet, end det er at blive nummer seks.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Ja, det ved jeg godt, men det er stadigvæk ikke 15 mio.-klassen, som FCK ligger for deres spillere, og man skal jo også huske på, at spillere som man køber fri også skal have en sign-on.

                Jeg er på ingen måde modstander af JH, så hvis vi ikke henter tre spillere, så står jeg ikke og råber på fyring. Jeg siger bare, at jeg tror, mange klubber vil skrue budgettet op, fordi det er markant dårligere at blive nummer syv efter grundspillet, end det er at blive nummer seks.
                Det tror jeg heller ikke. Men det med "minimum 3 spillere" har altså en historik med at spinde ud af kontrol på få sider på det her forum. Pludselig er det vistnok noget nogen har lovet; og det er vistnok profiler af en vis klasse, og det er også nødvendigt.... osv. osv.

                Tankeeksempel - mest for at diskutere, hvad vi ville være tilfredse med: Lad os sige, at vi lander Joshua John og Mohammed Fellah (siger jeg kun fordi deres kontrakter er ved at løbe ud) - og signer én mere af vores egne unge (udover Jacob Buus). Så er truppen rent faktisk på 23 spillere, og det er uden Thomas Mikkelsen, som vi måske ikke kan slippe af med + en mulig 3.målmand. Ville du være tilfreds med det resultat?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Det tror jeg heller ikke. Men det med "minimum 3 spillere" har altså en historik med at spinde ud af kontrol på få sider på det her forum. Pludselig er det vistnok noget nogen har lovet; og det er vistnok profiler af en vis klasse, og det er også nødvendigt.... osv. osv.

                  Tankeeksempel - mest for at diskutere, hvad vi ville være tilfredse med: Lad os sige, at vi lander Joshua John og Mohammed Fellah (siger jeg kun fordi deres kontrakter er ved at løbe ud) - og signer én mere af vores egne unge (udover Jacob Buus). Så er truppen rent faktisk på 23 spillere, og det er uden Thomas Mikkelsen, som vi måske ikke kan slippe af med + en mulig 3.målmand. Ville du være tilfreds med det resultat?
                  Jeg vil være allermest tilfreds med at der bliver meldt troværdigt ud , uanset om det er strategi , indkøb , målsætning eller andet .

                  De spillere der skal hentes skal passe ind i truppen og have deres opdragelse på den plads de hentes til og ikke omskoles fordi de vist nok også kan spille den . De skal hentes af gavn og ikke af navn . Til kanten skal det helst være en færdigudviklet spiller som kan gå direkte ind på pladsen .
                  Last edited by Magge; 25-04-2016, 15:15.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg vil være allermest tilfreds med at der bliver meldt troværdigt ud , uanset om det er strategi , indkøb , målsætning eller andet .
                    Syntes jeg også at de har gjort i denne sæson. Det skal han have JH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes jeg også at de har gjort i denne sæson. Det skal han have JH
                      Delvis enig , det ser heldigvis ud til at der er bedring på den front det seneste halve år . Sæsonen startede skidt med målmandsindkøbene og erklæringen om tilfredshed med forsvaret ;-) .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Det tror jeg heller ikke. Men det med "minimum 3 spillere" har altså en historik med at spinde ud af kontrol på få sider på det her forum. Pludselig er det vistnok noget nogen har lovet; og det er vistnok profiler af en vis klasse, og det er også nødvendigt.... osv. osv.

                        Tankeeksempel - mest for at diskutere, hvad vi ville være tilfredse med: Lad os sige, at vi lander Joshua John og Mohammed Fellah (siger jeg kun fordi deres kontrakter er ved at løbe ud) - og signer én mere af vores egne unge (udover Jacob Buus). Så er truppen rent faktisk på 23 spillere, og det er uden Thomas Mikkelsen, som vi måske ikke kan slippe af med + en mulig 3.målmand. Ville du være tilfreds med det resultat?
                        det handler jo også om i hvor høj grad man føler de lever op til det de selv melder ud. Målet næste sæson er top 6 - det står ret klart. Falk smutter og zohore er gledet - ud over de mangler der er i forvejen i truppen. Skal det være bare nogenlunde realistisk med top 6 så skal der bringes noget ind - om det så er et bestemt antal er ikke så vigtigt for mig som den kvalitet der kommer ind.
                        JH har oppet sig - men kom altså også fra et sted med lidt for mange hovsa løsninger. Men håber og tror da han fortsætter den positive udvikling - hjælper nok også at Kent mv er kommet til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Delvis enig , det ser heldigvis ud til at der er bedring på den front det seneste halve år . Sæsonen startede skidt med målmandsindkøbene og erklæringen om tilfredshed med forsvaret ;-) .
                          "Tilfredshed med forsvaret" giver mig stadig kuldegysninger den dag idag. Og vi har endda været forskånet for skader dernede. Puha hvis vi skulle have kørt mange kampe igennem med Diarra..
                          Men jeg har valgt at trække en streg i sandet fra 2015/2016 og bare se fremad. Jeg glæder mig til lysere tider..
                          Forgiven but not forgotten as they say

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            "Tilfredshed med forsvaret" giver mig stadig kuldegysninger den dag idag. Og vi har endda været forskånet for skader dernede. Puha hvis vi skulle have kørt mange kampe igennem med Diarra..
                            Men jeg har valgt at trække en streg i sandet fra 2015/2016 og bare se fremad. Jeg glæder mig til lysere tider..
                            Forgiven but not forgotten as they say
                            Det er glædeligt at det ser ud til at meldingerne harmonerer bedre med virkeligheden . Jeg kan stå fuldstændig af når " salgstalen " mest af alt minder om TV-Shop og det virker som om de tror " kunderne " er mindre bemidlet og æder alt råt .
                            Jeg ser også lysere tider på flere fronter og håber JH holder sig til den sti ham senest har bevæget sig ind på , så vil et enkelt fejlkøb engang imellem også lettere accepteres .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det er glædeligt at det ser ud til at meldingerne harmonerer bedre med virkeligheden . Jeg kan stå fuldstændig af når " salgstalen " mest af alt minder om TV-Shop og det virker som om de tror " kunderne " er mindre bemidlet og æder alt råt .
                              Jeg ser også lysere tider på flere fronter og håber JH holder sig til den sti ham senest har bevæget sig ind på , så vil et enkelt fejlkøb engang imellem også lettere accepteres .
                              Jammen helt enig. Jeg stod også fuldstændig af i dagene efter sidste års sommervindue og følte at han solgte lort i Nutella glas..
                              Men fremtiden er lys og som du skriver så bliver det nemmere at acceptere enkelte fejlkøb hvis den linie der har været lagt siden i vinters bliver fulgt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                "Tilfredshed med forsvaret" giver mig stadig kuldegysninger den dag idag. Og vi har endda været forskånet for skader dernede. Puha hvis vi skulle have kørt mange kampe igennem med Diarra..
                                Men jeg har valgt at trække en streg i sandet fra 2015/2016 og bare se fremad. Jeg glæder mig til lysere tider..
                                Forgiven but not forgotten as they say
                                det synes jeg er god stil...alt for mange hænger fast i "fortidens synder". Jeg er sikker på at JH viser sig fra sin bedste side vokser med opgaven de næste år, og jeg blot konstatere "pudsigheden" i at de gode indkøb kommer nu...efter at den økonomiske hestekur er ved at være tilendebragt.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X