Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægKryger også. Tore spillede HB i et par kampe når Ruud havde karantæne.
Da Skogseid var i klubben, husker jeg ingen herinde beskrive ham som god. Tværtimod. Det er også ligegyldigt - han er væk fra klubben, og det er godt for alle parter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSpillede Nyren og HHA back??
HHA er jeg sikker på har været noget wingback et eller andet, ved enkelte lejligheder...
-
Edit: Sorry, det var Traoré der der fik back-minutter da Ruud blev smidt ud og indtil Rurik overtog... my bad...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDe har i hvert fald spillet forsvar... mener Nyrén også fik kort tid som back i Skotland mod Motherwell, hvor han ellers sluttede af som midterforsvarer...
HHA er jeg sikker på har været noget wingback et eller andet, ved enkelte lejligheder...
-
Edit: Sorry, det var Traoré der der fik back-minutter da Ruud blev smidt ud og indtil Rurik overtog... my bad...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHaha, Nyrén i forsvaret lød også helt vildt...
(Traoré)Rurik-HHA-Nyrén-Chris
Once in a lifeTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNixchas analyse kommer nu frem til en mere nuanceret konklusion end dette. Pointen er vel, at også sportschefens hitrate, hænger sammen med klubbens øvrige udvikling, kontinuiteten og strategien. Det er et godt argument for, at JH i nogle tilfælde kan undskyldes. Men jeg er nu heller ikke videre imponeret af netværk og scoutingskills hos JH, alt andet ufortalt.
Og så må jeg tage ordene om Sønderjyskes fejlrate i mig for det seneste vindue: navnene Kees Luijxx, Pereira og Okwi sagde mig ikke lige noget; men Pereira er fast VB, Luijx (staveplade) har spillet de sidste to hele kampe og Okwi tror de ret meget på. Det er vel kun Marc Dal Hende, der måske ikke helt har overbevist af deres nye i år. Det er faktisk 13 spillere ind, vi taler om - altså halvdelen af truppen skiftet ud, og de kører i øverste halvdel med ny træner, stadig relativt ny sportschef, 13 nye spillere og det næstmindste budget. Man må bare tage hatten af. Måske kan der læres noget af dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNemlig.
Og så må jeg tage ordene om Sønderjyskes fejlrate i mig for det seneste vindue: navnene Kees Luijxx, Pereira og Okwi sagde mig ikke lige noget; men Pereira er fast VB, Luijx (staveplade) har spillet de sidste to hele kampe og Okwi tror de ret meget på. Det er vel kun Marc Dal Hende, der måske ikke helt har overbevist af deres nye i år. Det er faktisk 13 spillere ind, vi taler om - altså halvdelen af truppen skiftet ud, og de kører i øverste halvdel med ny træner, stadig relativt ny sportschef, 13 nye spillere og det næstmindste budget. Man må bare tage hatten af. Måske kan der læres noget af dem.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSom jeg har skrevet flere gange så kunne det have været et fantastisk vindue med få ændringer .
Det er ingen hemmelighed at jeg anser de 3 målmænd som forfejlet ( Falke ville være en rigtig god 2 keeper ) og at det trækker vildt ned at efterlade os med det forsvar vi har , især set i lyset af at KN som udgangspunkt ikke ville bruge LN .
Jeg vurderer vinduet som lidt ærgerligt når jeg kigger på hvor lidt der skulle til for at det havde set godt ud . Jeg sammenholder det med at der gennem lang til blev lovet bedring fra sommer 2015 , hvilket i høj grad blev indfriet offensivt og på trænerposten . Men at der på trods af salg ikke var midler til at købe bare en enkelt midterforsvarer , når truppen kun indeholdt 1 skolet cb , og den ene var langt nede på listen hos KN , det må jeg sige undrer mig , også fordi der ikke var tale om sidste øjebliks salg .Last edited by manner; 04-12-2015, 05:39.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægLyder det bedre han står frem og erklærer sig tilfreds med sine indkøb og at de passer ind i strategien som hedder at hente profiler udefra som skal støtte vores unge folk ? ( tidligere vinduer )
Lyder det troværdigt at han stiller sig frem ok erklærer fuld tillid til et amputeret forsvar hvor af den ene ( LN ) ikke indgik i KN's overvejelser i starten ?
For mig er troværdighed vigtigt , så derfor flegner jeg over sådanne meldinger der ikke harmonerer med virkeligheden . Så er man imo ikke bedre til at kommunikere end det vi har set med Emil Larsen .
Troværdigheden er et andet spørgsmål, og hermed giver jeg gerne at det ser underligt udi fht. fans (og konkurrenter i SL) at sælge diamanten og samtidig (næsten) sige vi ikke er svækket, men du er som relativt fodboldkyndig godt i stand til at vurdere "den varme luft/spinnet" i sådanne situationer. Personligt ville jeg nødigt arbejde for en (sports)chef der bagtaler, og går i pressen og siger at der ikke tillid til truppens formåen i fht. målsætningen.Last edited by manner; 04-12-2015, 05:53.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment