Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Iøvrigt en Best of video fra 2012 ;-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Så må du nødvendigvis gå all the way og sige at alle de fejl som vores midterforsvar begår, det er dem, og kun dem. Og så får man aldrig placeret et ansvar.

      MvH ChrisOB
      Mht midterforsvaret kan man med god ret mene, at vi har været for tyndt besat - især til den type bold, som man vidste at Kent ville spille. Her kunne der være hentet nyt blod ind, og det havde været rigtigt at gøre. Hverken Lasse eller Hallgrimur er Kent-spillere, og de er tydeligt ikke komfortable med at skulle spille bolden hurtigt frem, og de ganske enkelt ikke sikre nok mand-mand.
      Mht målmandsposten vover jeg den gratis påstand, at Falkesgaard ikke havde lavet så mange og så store fejl, som vi ser i dag (og forrige kamp imod Sønderjyske). Jeg mener ikke, at Falkesgaard er et vidunder mellem stængerne; men han er en mere kendt type målmand for sit forsvar, virker mere solid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Mht midterforsvaret kan man med god ret mene, at vi har været for tyndt besat - især til den type bold, som man vidste at Kent ville spille. Her kunne der være hentet nyt blod ind, og det havde været rigtigt at gøre. Hverken Lasse eller Hallgrimur er Kent-spillere, og de er tydeligt ikke komfortable med at skulle spille bolden hurtigt frem, og de ganske enkelt ikke sikre nok mand-mand.
        Mht målmandsposten vover jeg den gratis påstand, at Falkesgaard ikke havde lavet så mange og så store fejl, som vi ser i dag (og forrige kamp imod Sønderjyske). Jeg mener ikke, at Falkesgaard er et vidunder mellem stængerne; men han er en mere kendt type målmand for sit forsvar, virker mere solid.
        Hvis du gerne vil klandre JH for det dårlige midterforsvar, så kan du også klandre ham for, at vi, indtil videre, ikke ser ud til, at vi har hentet "guld" på målmandsposten. Man kan sidde og i én uendelighed blive ved med at sige ting som "JH kan da for fanden ikke tage med hænder for ham" eller noget lignende, og det ville stadig, i mine øjne, bare være et nærmest desperat forsøg på at skubbe et ansvar væk, som jeg mener ikke kan skubbes væk. Sådan nærmest kun for "husfredens" skyld. Så horderne ikke skal kaste sig frådende over den stakkels Jesper Hansen.

        Kovals fejl er, groft sagt, også JH's fejl. Ligesom succes'erne er hans succes'er. Når han eller midterforsvaret ikke præsterer, så er det Jesper Hansens ansvar. Ligesom Kent Nielsen har sin. For han arbejder jo med dem til dagligt, og hvis jeg skal være helt ærlig, at så ringe som, jeg stadig mener Jonasson/L. Nielsen er som konstellation, så burde de da i det mindste nu have fundet bare en lille grad af ærligt samarbejde, i stedet for at rende rundt som hovedløse kyllinger, hver gang vores midtbane bliver overspillet. Noget må de da arbejde med til træning?

        De to ting hænger selvfølgelig sammen; Koval bliver gjort dårligere af et dårligt præsterende forsvar. Tag f.eks 2-1 målet. Han får meget på puklen rundt omkring på Stiften; og med rette selvfølgelig, for det var bare dårlig timing; men han bliver også "solgt" af sin midterforsvarer, tilmed sin anfører; der formår at følge med Pukki, indtil han pludselig bare slipper ham, så Koval tvinges til at løbe ud af sit mål.

        Det er fandme ikke nemt at være målmand bag sådan et forsvar med en anfører, der nærmest hver kamp nu, laver en instruktionsvideo i, hvordan man IKKE samler sit forsvar.

        Det er som flere af os sagde i sommer: Den centrale akse er en gigantisk joke. Ikke bare p.g.a dem, der er der; men også dem der IKKE er der. Forstærkningen; bredden. Det værste er jo; at vi jo ikke bare kan smide Jonasson, Lasse Nielsen eller Koval på bænken; for hverken Radza, Magnus Pedersen eller Diarra er jo klar til at spille Superliga fast.

        Så der er ingen andre valg. Imens lukker vi 2 mål ind per kamp. Uden at vores målmand ikke deltager i "festen". Det er sgu edermame hårdt og svært at se den slagside, der er. Min eneste trøst er, at vi på gode dage sagtens kan slå de andre hold i ligaen, men det skyldes udelukkende vores gode angreb, mens forsvaret er med som "blind passager". Og præstationer som i dag gør desværre, at mange bare vil skubbe Koval ind i rækken af det, som jeg ville kalde "fejlslagne investeringer". Tålmodighed er ikke en dyd, når vi på lige knap 2 måneder har lukket 24 mål ind. Det ene nærmest nemmere end det andet.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Hvis du gerne vil klandre JH for det dårlige midterforsvar, så kan du også klandre ham for, at vi, indtil videre, ikke ser ud til, at vi har hentet "guld" på målmandsposten. Man kan sidde og i én uendelighed blive ved med at sige ting som "JH kan da for fanden ikke tage med hænder for ham" eller noget lignende, og det ville stadig, i mine øjne, bare være et nærmest desperat forsøg på at skubbe et ansvar væk, som jeg mener ikke kan skubbes væk. Sådan nærmest kun for "husfredens" skyld. Så horderne ikke skal kaste sig frådende over den stakkels Jesper Hansen.

          Kovals fejl er, groft sagt, også JH's fejl. Ligesom succes'erne er hans succes'er. Når han eller midterforsvaret ikke præsterer, så er det Jesper Hansens ansvar. Ligesom Kent Nielsen har sin. For han arbejder jo med dem til dagligt, og hvis jeg skal være helt ærlig, at så ringe som, jeg stadig mener Jonasson/L. Nielsen er som konstellation, så burde de da i det mindste nu have fundet bare en lille grad af ærligt samarbejde, i stedet for at rende rundt som hovedløse kyllinger, hver gang vores midtbane bliver overspillet. Noget må de da arbejde med til træning?

          De to ting hænger selvfølgelig sammen; Koval bliver gjort dårligere af et dårligt præsterende forsvar. Tag f.eks 2-1 målet. Han får meget på puklen rundt omkring på Stiften; og med rette selvfølgelig, for det var bare dårlig timing; men han bliver også "solgt" af sin midterforsvarer, tilmed sin anfører; der formår at følge med Pukki, indtil han pludselig bare slipper ham, så Koval tvinges til at løbe ud af sit mål.

          Det er fandme ikke nemt at være målmand bag sådan et forsvar med en anfører, der nærmest hver kamp nu, laver en instruktionsvideo i, hvordan man IKKE samler sit forsvar.

          Det er som flere af os sagde i sommer: Den centrale akse er en gigantisk joke. Ikke bare p.g.a dem, der er der; men også dem der IKKE er der. Forstærkningen; bredden. Det værste er jo; at vi jo ikke bare kan smide Jonasson, Lasse Nielsen eller Koval på bænken; for hverken Radza, Magnus Pedersen eller Diarra er jo klar til at spille Superliga fast.

          Så der er ingen andre valg. Imens lukker vi 2 mål ind per kamp. Uden at vores målmand ikke deltager i "festen". Det er sgu edermame hårdt og svært at se den slagside, der er. Min eneste trøst er, at vi på gode dage sagtens kan slå de andre hold i ligaen, men det skyldes udelukkende vores gode angreb, mens forsvaret er med som "blind passager". Og præstationer som i dag gør desværre, at mange bare vil skubbe Koval ind i rækken af det, som jeg ville kalde "fejlslagne investeringer". Tålmodighed er ikke en dyd, når vi på lige knap 2 måneder har lukket 24 mål ind. Det ene nærmest nemmere end det andet.

          MvH ChrisOB
          Jeg er meget enig.
          Det er også tydeligt at uden Makrini er der njet på midtbanen. Matti bliver forhåbentlig god nok ellers er det fatalt at købe en midtbanespiller med en så ynkelig centerforsvarsduo - og niveauet var kendt, uden JH gjorde noget/fik lov til at gøre noget. Det er så pinligt. Er det virkelig unuligt for denne latterlige klub at magte at sikre at førsteholdet både har et godt forsvar og angribere og midtbane. Normalt var der ingen til at lave mål. Nu er der ingen til at forhindre mål. Andre klubber magter det, men ikke OBs ledelse. Det er sgu hårdt at være OB-fan (og man får ikke meget glæde fra landsholdet heller).
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Jesper Hansen har fejlet i sommers, ingen tvivl derom.

            Det tangerer dog det useriøse, at give ham skylden for, at vores keeper er så ustabil. Han bliver hentet med mange Dynamo-kampe i bagagen og kampe i CL-gruppespillet. Er det meningen JH skal være synsk og se, at han pludselig ikke kan tage med hænder mere når han begynder at spille Superligabold?

            At defensiven foran Koval er ringe og får Koval til at se værre ud, er sikkert, men selve Koval-handlen er det jo absurd at klandre JH for.
            Man kan selvfølgelig klandre ham der står for at hente spillere, for at de spillere han henter ikke har det forventede niveau, det er indkøberens ansvar ... helt uden tvivl.

            Hvordan du kan mene at det er absurd, well ... det kan jeg faktisk ikke helt afkode :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              JH henter Koval uden at have set ham spille andet end på en "Best of" youtube video. Så kan man vel godt klandre ham ham for handlen ligesom han skal have ros for Fester,AK,Zohore,Makrini osv?
              Selvfølgelig gør han da det. Det er da den eneste logiske konklusion, der kan laves.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Man kan selvfølgelig klandre ham der står for at hente spillere, for at de spillere han henter ikke har det forventede niveau, det er indkøberens ansvar ... helt uden tvivl.

                Hvordan du kan mene at det er absurd, well ... det kan jeg faktisk ikke helt afkode :).
                Det er da absurd at man klandrer ham for at hente en keeper, der har CL gruppespilskampe og mange førsteholdskampe for Dynamo i så ung en alder. Jeg havde satme da også sagt ja tak til at hente sådan en formodet kapacitet til Superligaen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Det er da absurd at man klandrer ham for at hente en keeper, der har CL gruppespilskampe og mange førsteholdskampe for Dynamo i så ung en alder. Jeg havde satme da også sagt ja tak til at hente sådan en formodet kapacitet til Superligaen.
                  Kan ikke se der absurde i at klandre ham for at Hente en målmand der som ungt talent var meget lovende , men siden er røget helt af sporet . Jeg havde set fornuften i at tilbyde Toppel en acceptabel kontrakt og så finde en langtidsholdbar 1.keeper . Det havde lukket den plads og skabt ro . At hente 3 mildest talt middelmådige i et og samme vindue , det kan jeg ærlig talt ikke stemple andet end som værende total forfejlet .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Det er da absurd at man klandrer ham for at hente en keeper, der har CL gruppespilskampe og mange førsteholdskampe for Dynamo i så ung en alder. Jeg havde satme da også sagt ja tak til at hente sådan en formodet kapacitet til Superligaen.
                    Det ændrer ikke på, at han (heller) ikke har slået til, endnu, så du kan ikke klandre folk for (midlertidigt) at smide Koval ned i bunken af missere. Denne gang i bunken af spillere, der på forhånd havde et godt C.V. En meget lille bunke i forhold til den, hvor man på forhånd kunne gætte sig til at vedkommende ville være en misser...

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      JH har underpræsteret over tid og skal derfor bare have 10 kolde tæer i røven pronto...længere er den ikke...RAUS
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        JH har underpræsteret over tid og skal derfor bare have 10 kolde tæer i røven pronto...længere er den ikke...RAUS
                        Tror Ove P. kunne blive en fremragende sportschef når han på et tidspunkt stopper som træner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Selvfølgelig gør han da det. Det er da den eneste logiske konklusion, der kan laves.
                          Det indrømmede han selv på live TV så du kan roligt spare på sarcasmen..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Det er da absurd at man klandrer ham for at hente en keeper, der har CL gruppespilskampe og mange førsteholdskampe for Dynamo i så ung en alder. Jeg havde satme da også sagt ja tak til at hente sådan en formodet kapacitet til Superligaen.
                            Det havde jeg nok også gjort. Men når der kommer spillere ind i truppen der ikke er gode nok falder det altid tilbage på sportsdirektøren i vores tilfælde..
                            Ligesom han skal roses for at have gjort vores angreb fantastisk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Det er da absurd at man klandrer ham for at hente en keeper, der har CL gruppespilskampe og mange førsteholdskampe for Dynamo i så ung en alder. Jeg havde satme da også sagt ja tak til at hente sådan en formodet kapacitet til Superligaen.
                              Det er da absurd, at man ikke kan kalde en handel for dårlig, fordi at spilleren har et flot CV. Han måtte da for min skyld have spillet 3. division i Tjetjenien i 10 år, det er underordnet for mig, det handler om at få en stabil sidste skanse, og her ser det indtil videre ud til, at der igen er fejlet, ergo har scoutingen nok en gang ikke været god nok.

                              Vi har ikke brug for en sportsdirektør der kan gennemskue et godt CV, vi har brug for en sportsdirektør der via sin viden og sit netværk kan finde frem til den rette profil, og her har jeg absolut ingen tiltro til Jesper Hansen. At du "satme også havde sagt ja tak", kan vi da godt nok ikke bruge til en skid, da jeg antager, at du nok ikke har set meget til Koval før OB. Jeg fik allerede en knude i maven på deadline-day, da JH sagde, at de egentlig ikke rigtigt havde set det store til ham, men kun lidt video. HOLD NU KÆFT EN AMATØR! Vi snakker altså ikke en prøvespiller der bliver 19-20. mand i truppen. Vi snakker ham der skal stå mellem stængerne resten af sæsonen. Så har du kraftedeme bare at gøre dit hjemmearbejde ordenligt.

                              Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvorfor en knalddygtig forretningsmand som Niels Thorborg har en mand som Jesper Hansen til at sidde og tage afgørende beslutninger med så relativt mange penge mellem hænderne. Det er desværre bare endnu et symptom på den middelmådighed der hersker i OB og store dele af dansk fodbold, og som vi er nødt til at differentiere os fra, hvis vi vil rykke os. Den totale mangel på innovativitet og nytænkning har gennemsyret OB i så mange år, nu synes jeg godt nok, at det er ved at være tid til at bevæge sig væk fra det konventionelle, og prøve at kigge efter folk helt udenfor den her danske fodboldandedam til at lede den her klub fremadrette, som kommer med en anden tilgang til tingene og river dørkarmen med ind.

                              Eller vi kan jo selvfølgelig også bare gå på udkig efter folk der befinder sig på et lavere plan i den danske fodboldfødekæde end os, eller en som lyder smart på TV. Det er jo gået så skide godt de sidste 4 år med de velkendte løsninger.
                              Last edited by Sheed; 02-11-2015, 10:01.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det er da absurd, at man ikke kan kalde en handel for dårlig, fordi at spilleren har et flot CV. Han måtte da for min skyld have spillet 3. division i Tjetjenien i 10 år, det er underordnet for mig, det handler om at få en stabil sidste skanse, og her ser det indtil videre ud til, at der igen er fejlet, ergo har scoutingen nok en gang ikke været god nok.

                                Vi har ikke brug for en sportsdirektør der kan gennemskue et godt CV, vi har brug for en sportsdirektør der via sin viden og sit netværk kan finde frem til den rette profil, og her har jeg absolut ingen tiltro til Jesper Hansen. At du "satme også havde sagt ja tak", kan vi da godt nok ikke bruge til en skid, da jeg antager, at du nok ikke har set meget til Koval før OB. Jeg fik allerede en knude i maven på deadline-day, da JH sagde, at de egentlig ikke rigtigt havde set det store til ham, men kun lidt video. HOLD NU KÆFT EN AMATØR! Vi snakker altså ikke en prøvespiller der bliver 19-20. mand i truppen. Vi snakker ham der skal stå mellem stængerne resten af sæsonen. Så har du kraftedeme bare at gøre dit hjemmearbejde ordenligt.

                                Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvorfor en knalddygtig forretningsmand som Niels Thorborg har en mand som Jesper Hansen til at sidde og tage afgørende beslutninger med så relativt mange penge mellem hænderne. Det er desværre bare endnu et symptom på den middelmådighed der hersker i OB og store dele af dansk fodbold, og som vi er nødt til at differentiere os fra, hvis vi vil rykke os. Den totale mangel på innovativitet og nytænkning har gennemsyret OB i så mange år, nu synes jeg godt nok, at det er ved at være tid til at bevæge sig væk fra det konventionelle, og prøve at kigge efter folk helt udenfor den her danske fodboldandedam, der kommer med en anden tilgang til tingene og river dørkarmen med ind.

                                Eller vi kan jo selvfølgelig også bare gå på udkig efter folk der befinder sig på et lavere plan i den danske fodboldfødekæde end os, eller en som lyder smart på TV. Det er jo gået så skide godt de sidste 4 år med de velkendte løsninger.

                                Comment

                                Working...
                                X