Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Følgende spillere har kontraktudløb i OB inden for det næste år:


    Maksym Koval - Målmand - 30. 2016 MÅSKE
    Casper Radza - Målmand - 30. juni 2016 MÅSKE
    Michael Tørnes - Målmand - 30. juni 2016 NEJ
    Lasse Nielsen - Forsvar - 30. juni 2016 MÅSKE
    Magnus Pedersen - Forsvar - 30. juni 2016 JA
    Mohammed Diarra - Forsvar - 30. juni 2016 NEJ
    Azer Busuladzic - Midtbane - 30. juni 2016 MÅSKE
    Emil Larsen - Midtbane - 30. juni 2016 NEJ
    Lasse Kryger - Midtbane - 30. juni 2016 NEJ
    Anders Thomsen - Angreb - 30. juni 2016 NEJ
    Rasmus Falk - Angreb - 30. juni 2016 JA
    Stort set enig. Jeg sætter Emil til måske: Hvis han forsætter den gode udvikling under Kent Nielsen og igen har lyst til at spille for OB, så er det svært at finde en bredt kant.
    Men jeg vil gerne undgå en gentagelse af de seneste år for alle parters skyld; derfor kun måske.

    Ah. Og hvis vi mangler rutine på reserveholdet, så generer Kryger mig ikke, men en evt. forlængelse skal afspejle, at det bliver hans funktion: Den rutinerede som de unge på vej op kan læne sig lidt opad.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Stort set enig. Jeg sætter Emil til måske: Hvis han forsætter den gode udvikling under Kent Nielsen og igen har lyst til at spille for OB, så er det svært at finde en bredt kant.
      Men jeg vil gerne undgå en gentagelse af de seneste år for alle parters skyld; derfor kun måske.

      Ah. Og hvis vi mangler rutine på reserveholdet, så generer Kryger mig ikke, men en evt. forlængelse skal afspejle, at det bliver hans funktion: Den rutinerede som de unge på vej op kan læne sig lidt opad.
      Jeg er enig med fmprOB, Emil skal videre, han er ganskevist i en forbedret udgave med Kent som træner, men han viser altså stadig ikke det samme matchwinner niveau og stabilitet som de første 1-1½ sæson i OB, og så er der alle de ting der sket...jeg tror det er bedst for alle hvis han kommer videre et andet sted. Det betyder naturligvis ikke at jeg protesterer hvis Kent mener han er brugbar og de kan blive enige om en forlængelse
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Følgende spillere har kontraktudløb i OB inden for det næste år:


        Maksym Koval - Målmand - 30. 2016 MÅSKE
        Casper Radza - Målmand - 30. juni 2016 MÅSKE
        Michael Tørnes - Målmand - 30. juni 2016 NEJ
        Lasse Nielsen - Forsvar - 30. juni 2016 MÅSKE
        Magnus Pedersen - Forsvar - 30. juni 2016 JA
        Mohammed Diarra - Forsvar - 30. juni 2016 NEJ
        Azer Busuladzic - Midtbane - 30. juni 2016 MÅSKE
        Emil Larsen - Midtbane - 30. juni 2016 NEJ
        Lasse Kryger - Midtbane - 30. juni 2016 NEJ
        Anders Thomsen - Angreb - 30. juni 2016 NEJ
        Rasmus Falk - Angreb - 30. juni 2016 JA
        Personligt ville jeg meget gerne se en forlængelse med Lasse Nielsen, fordi han er ikke kun en fremragende duelspieler, men også et symbol for vilje og fighterevne som aldrig giver op. Dermed kan han føre og holde holdet sammen i vanskelige situationer og er et fantastisk eksempel for de unge hvad kan bringe hele truppen fremad. Men det ville forudsætte, at Kent overvinder sine forbehold om ham og ser ham som en fast del og starter i holdet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Personligt ville jeg meget gerne se en forlængelse med Lasse Nielsen, fordi han er ikke kun en fremragende duelspieler, men også et symbol for vilje og fighterevne som aldrig giver op. Dermed kan han føre og holde holdet sammen i vanskelige situationer og er et fantastisk eksempel for de unge hvad kan bringe hele truppen fremad. Men det ville forudsætte, at Kent overvinder sine forbehold om ham og ser ham som en fast del og starter i holdet.
          Grunden til at Lasse har fået et måske er at han åbenbart ikke er KN's ønskespiller...
          Men Jesper får da travlt til sommer hvis der skal findes en 2-3 erstatninger til midtforsvaret..
          Det er jeg ikke tryk ved..

          Men mon ikke at vi mister Lasse og Diarra og kun henter 1. Vi har jo Magnus P og Oliver Lund som backup

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Grunden til at Lasse har fået et måske er at han åbenbart ikke er KN's ønskespiller...
            Men Jesper får da travlt til sommer hvis der skal findes en 2-3 erstatninger til midtforsvaret..
            Det er jeg ikke tryk ved..

            Men mon ikke at vi mister Lasse og Diarra og kun henter 1. Vi har jo Magnus P og Oliver Lund som backup
            Hold nu op ... Lasse Kryger kan da sikkert også spille i centerforsvaret!
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Hold nu op ... Lasse Kryger kan da sikkert også spille i centerforsvaret!
              det kan han faktisk godt...siges det, men det er usandsynligt at det sker
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Hold nu op ... Lasse Kryger kan da sikkert også spille i centerforsvaret!
                Jo klart!!!! Men han har jo også udløb i 2016

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Hold nu op ... Lasse Kryger kan da sikkert også spille i centerforsvaret!
                  og som hb ... og som vb ... og som målmand ... og som massør ... og som chefkok ... og som skosælger (hvis vi ikke nok hente Al Bundy) ... og så videre ... og så videre ....
                  Manden er det ultimative våben!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    og som hb ... og som vb ... og som målmand ... og som massør ... og som chefkok ... og som skosælger (hvis vi ikke nok hente Al Bundy) ... og så videre ... og så videre ....
                    Manden er det ultimative våben!
                    Den fynske schweizerkniv

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Den fynske schweizerkniv

                      Comment


                        1/3 status fra Jesper Hansen

                        http://www.ob.dk/artikel/positiv-foe...-saesonen.aspx

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Offensiv? Goooood!! El Makrini? Potentielt gooooood! Resten? Not so much. Bundniveau? Latterligt lavt. Muligheder for forbedringer: Selvfølgelig. Muligheder for NOK forbedringer med nuværende setup? Tvivlsomt. Det hele skal modbevises på - OG udenfor banen Jesper Hansen! Sæt i gang.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tynd kop the... Han fylder ellers godt med sukker i, men han skal vel også pynte på det, fair nok, men tynd omgang...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Tynd kop the... Han fylder ellers godt med sukker i, men han skal vel også pynte på det, fair nok, men tynd omgang...
                              jegsynes det er en ok, og ret præcis evaluering af de 11 kampe. Han fortæller det som det er, både for offensiven og defensiven, JH og OB lader til at bevare fokus på opfylde målet om en solid midterpacering, og lur mig så om ikke de gerne snupper 5 pladsen med hvis den er inden for rækkevidde, men uden at der skal satses økonomisk og investeres i spillere som måske ikke kan give en kort- og langsigtet gevinst.

                              Kan du forklare hvor du mener der er "kommet sukker i"
                              Last edited by manner; 16-10-2015, 15:03.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jegsynes det er en ok, og ret præcis evaluering af de 11 kampe. Han fortæller det som det er, både for offensiven og defensiven, JH og OB lader til at bevare fokus på opfylde målet om en solid midterpacering, og lur mig så om ikke de gerne snupper 5 pladsen med hvis den er inden for rækkevidde, men uden at der skal satses økonomisk og investeres i spillere som måske ikke kan give en kort- og langsigtet gevinst.

                                Kan du forklare hvor du mener der er "kommet sukker i"
                                Det der er ikke en evaluering, det er et positivt indspark fra JH... hvilket også er fair nok/fint nok...

                                Havde det været en præcis evaluering, der fortalte det som det var, så ville han jo ikke kun nævne de ting hvor det går frem/er positiv/hvor vi er med i top... Jeg ved heller ikke hvad en solid midterplacering er, kun hvad en midterplacering er, samt at der ikke har været ret meget "solidt" over den her i første 1/3... Jo mon ikke de gerne nuppede en 5 plads hvis det var, hvem ville ikke gøre det...

                                Det er der kommet i mange steder, feks. når han helt undlader at nævne det mindste om vi er det hold der lukker flest mål ind, men at vi samtidig skal juble over en spiller der har lavet 6 assists, ja så er det klart at så er det sukkeret der bærer den kop the...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X