Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    COB og Azer mangler også
    Det er faktisk nemmere at nævne de nuværende spillere, som JH ikke har skrevet kontrakt med: jeg kan kun finde Diarra, Emil og Falk (ved ikke med Radza?). Resten har JH enten skrevet eller forlænget med. Læg dertil hele træner-teamet, der starter nu her.

    Manden har haft travlt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
      Fair nok at vi ser forskelligt på det! Hvis det kun omhandlede OL, havde jeg valgt en af de mange tråde om ham, men for mig var det endnu et eksempel på JH' s manglende kompetence, derfor i denne tråd. Som skrevet tidligere, har jeg ikke noget imod OL, mener bare ikke det rykker os i den retning jeg havde håbet/forventet, og slet ikke med baggrund i de tidligere udmeldinger om fremgang fra sommeren 2015. Bevares JH kan overraske positivt endnu, vinduet er langt, jeg har bare ikke de store forhåbninger.
      Jeg kan kun få øje på 1 spiller af alle JH's indkøb som har præsteret stabilt på den plads vedkommende rent faktisk er hentet ind for at spille : Lasse Nielsen .
      resten har været flyttet rundt enten til andre positioner , bænken , tribune. , udleje eller endda hurtig ophævelse af kontrakt .

      Så jeg kan let følge din kritik
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg kunne ikke have sagt det bedre Og genialt klip med Lykke, men, nu heller ikke mere ros, kritik er mere spændende.

        Jeg er forøvrigt blevet mig selv igen, efter at have været rasende på Jesper Hansen, bogstavlig talt rasende. Manden har selv snakket om at vores budget stadig er i den øvre del af superligaen, han har sagt noget i stil med at fra sommeren 2015, altså nu, at så var vi noget langt med at være i balance med budgettet, og så ville vi kunne investere igen, og så har vi indtil videre solgt Spelmann og Høegh, vi har sluppet for en masse løn ved spillerafgange, og så lykkedes det forhåbentligt at få skudt Falk af til en rigtig god pris, plus Emil forhåbentligt ryger, gerne sammen med Kirke, Lado og desværre Diarra, som jeg er så ked af, at vi ikke fik noget ud af(kan i teorien nås).
        Han har altså haft lang tid til at forberede sig til det her vindue, alligevel sidder man med en følelse af, at Jesper Hansen starter fuldstændigt fra bunden, og så skyder han vildt omkring sig, i mens han håber på at ramme noget. Stort set alle klubber har allerede være mere aktive end os, plus vi er det eneste hold eller mangel på samme som skal opbygges fra bunden, han virker altså sløv Jesper Hansen, jeg er ked af at sige det...
        Jeg gør det også kort, og siger bare: + 1
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Fair nok. Vi ser forskelligt på det.
          Jep, det gør vi... Må indrømme, jeg ved ikke helt hvad det er folk forventer..? Altså vi er da selvfølgelig ca. på samme måde herinde, som folk er i resten af samfundet, det kan vi jo ikke lave om på... Omvendt kan jeg også se dem der feks. gør Oliver Lund til et scoop, og det kan jeg bare slet ikke tage seriøst, men det er jo fordi der sidder nogen med den mening, det skal de ikke lave om på... Heller ikke dem der altid tror at alting nok skal gå, det ved vi at det gør det ikke, og det har egentlig ikke gang på jord, men derfor skal de da have lov at tro og sige det alligevel...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jep, det gør vi... Må indrømme, jeg ved ikke helt hvad det er folk forventer..? Altså vi er da selvfølgelig ca. på samme måde herinde, som folk er i resten af samfundet, det kan vi jo ikke lave om på... Omvendt kan jeg også se dem der feks. gør Oliver Lund til et scoop, og det kan jeg bare slet ikke tage seriøst, men det er jo fordi der sidder nogen med den mening, det skal de ikke lave om på... Heller ikke dem der altid tror at alting nok skal gå, det ved vi at det gør det ikke, og det har egentlig ikke gang på jord, men derfor skal de da have lov at tro og sige det alligevel...
            OL kan aldrig blive et Scoop køb pt.
            Men han har lov til at udvikle sig til et

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Jep, det gør vi... Må indrømme, jeg ved ikke helt hvad det er folk forventer..? Altså vi er da selvfølgelig ca. på samme måde herinde, som folk er i resten af samfundet, det kan vi jo ikke lave om på... Omvendt kan jeg også se dem der feks. gør Oliver Lund til et scoop, og det kan jeg bare slet ikke tage seriøst, men det er jo fordi der sidder nogen med den mening, det skal de ikke lave om på... Heller ikke dem der altid tror at alting nok skal gå, det ved vi at det gør det ikke, og det har egentlig ikke gang på jord, men derfor skal de da have lov at tro og sige det alligevel...
              Enig han er ikke et scoop. At jeg synes den var oplagt er en anden sag.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Damn det er en trættende debat der er herinde.

                Det er sgu heller ikke lette arbejdsbetingelser JH har. Stram økonomi og vi er en bundklub. Det er åbenbart ikke gået op for mange fans.

                Og det er sjovt som folk er lynhurtigt ude med "luder-kortet", når en spiller skifter os ud med en anden klub pga. økonomisk gevinst, men straks går personligt efter JH når han ikke kan kaste flere penge efter spillere, hvor de måske samtidig ikke vil til OB som er en bundklub, i modsætning til f.eks. BØF, som er en top-5 klub.

                Giv dog manden en chance, og de rygter kan sgu ikke sige noget om hvad der sker internt i OB. Måske har vi ikke engang kigget på de spillere der bliver nævnt, eller også er det bare ikke økonomisk ansvarligt. Vil hellere spille i bunden nogle sæsoner og få økonomien på plads, end at spille i midten (måske helt op omkring 4. pladsen), men til gengæld ligge med det ene millionunderskud efter det andet.

                Og at nærmest svine spillere til før de er kommet til klubben er sgu ikke i orden. Det mindste man kan gøre er at give dem en chance, støtte dem og se dem an de første kampe før man kommer til konklusioner!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af elias.odense
                  Damn det er en trættende debat der er herinde.

                  Det er sgu heller ikke lette arbejdsbetingelser JH har. Stram økonomi og vi er en bundklub. Det er åbenbart ikke gået op for mange fans.

                  Og det er sjovt som folk er lynhurtigt ude med "luder-kortet", når en spiller skifter os ud med en anden klub pga. økonomisk gevinst, men straks går personligt efter JH når han ikke kan kaste flere penge efter spillere, hvor de måske samtidig ikke vil til OB som er en bundklub, i modsætning til f.eks. BØF, som er en top-5 klub.

                  Giv dog manden en chance, og de rygter kan sgu ikke sige noget om hvad der sker internt i OB. Måske har vi ikke engang kigget på de spillere der bliver nævnt, eller også er det bare ikke økonomisk ansvarligt. Vil hellere spille i bunden nogle sæsoner og få økonomien på plads, end at spille i midten (måske helt op omkring 4. pladsen), men til gengæld ligge med det ene millionunderskud efter det andet.

                  Og at nærmest svine spillere til før de er kommet til klubben er sgu ikke i orden. Det mindste man kan gøre er at give dem en chance, støtte dem og se dem an de første kampe før man kommer til konklusioner!
                  Så hvis man ikke har noget positivt at sige så luk røven

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så hvis man ikke har noget positivt at sige så luk røven
                    Det er ikke det han siger.
                    Men der er oftest en negativ tone herinde, og jeg syntes det er rigtigt ærgeligt. Det får i hvert fald mig til at følge mindre med herinde.
                    Der er selvfølgelig en del 'sund kritik' i mellem, men der er også rigtigt megen fnidder i blandt.
                    Og folk må selvfølgelig skrive hvad de vil (stort set), men det har så bare andre konsekvenser (mindre aktivt forum fx).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Det er ikke det han siger.
                      Men der er oftest en negativ tone herinde, og jeg syntes det er rigtigt ærgeligt. Det får i hvert fald mig til at følge mindre med herinde.
                      Der er selvfølgelig en del 'sund kritik' i mellem, men der er også rigtigt megen fnidder i blandt.
                      Og folk må selvfølgelig skrive hvad de vil (stort set), men det har så bare andre konsekvenser (mindre aktivt forum fx).
                      Okay. Fair nok. Den har jeg hørt før fra andre OB fans..
                      Men man er vel nød til at skrive hvad man mener hvis man vil poste herinde.

                      Selvfølgelig kan det blive lidt fnidder/fnadder her inde til tider, men syntes faktisk ikke at der har været meget af det længe..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Damn det er en trættende debat der er herinde.

                        Det er sgu heller ikke lette arbejdsbetingelser JH har. Stram økonomi og vi er en bundklub. Det er åbenbart ikke gået op for mange fans.

                        Og det er sjovt som folk er lynhurtigt ude med "luder-kortet", når en spiller skifter os ud med en anden klub pga. økonomisk gevinst, men straks går personligt efter JH når han ikke kan kaste flere penge efter spillere, hvor de måske samtidig ikke vil til OB som er en bundklub, i modsætning til f.eks. BØF, som er en top-5 klub.

                        Giv dog manden en chance, og de rygter kan sgu ikke sige noget om hvad der sker internt i OB. Måske har vi ikke engang kigget på de spillere der bliver nævnt, eller også er det bare ikke økonomisk ansvarligt. Vil hellere spille i bunden nogle sæsoner og få økonomien på plads, end at spille i midten (måske helt op omkring 4. pladsen), men til gengæld ligge med det ene millionunderskud efter det andet.

                        Og at nærmest svine spillere til før de er kommet til klubben er sgu ikke i orden. Det mindste man kan gøre er at give dem en chance, støtte dem og se dem an de første kampe før man kommer til konklusioner!
                        En sportsdirektør vil nu engang konstant være til debat, og jo da især en der gentagende gange fortæller vi økonomisk er i toppen, samt at vi ser os selv som i den bedste halvdel...

                        Det er sjovt, for jeg synes ikke der er nogen der har kastet luder kortet, hverken ved Kløve, Drachmann, osv... eller da DH skiftede væk... Det sker ja, men det er jo slet ikke den generelle holdning...

                        Hvor mange er det som ikke giver manden en chance..? Kan du finde bare en håndfuld brugere der ikke gør/har gjort det...

                        Enig, men hvad er "nærmest at svine til"..?

                        Jeg lavede 1½ år efter JH kom(efteråret), en tråd til at evaluere hvordan det så ud... Jeg så aldrig dig i den tråd..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          En sportsdirektør vil nu engang konstant være til debat, og jo da især en der gentagende gange fortæller vi økonomisk er i toppen, samt at vi ser os selv som i den bedste halvdel...

                          Det er sjovt, for jeg synes ikke der er nogen der har kastet luder kortet, hverken ved Kløve, Drachmann, osv... eller da DH skiftede væk... Det sker ja, men det er jo slet ikke den generelle holdning...

                          Hvor mange er det som ikke giver manden en chance..? Kan du finde bare en håndfuld brugere der ikke gør/har gjort det...

                          Enig, men hvad er "nærmest at svine til"..?

                          Jeg lavede 1½ år efter JH kom(efteråret), en tråd til at evaluere hvordan det så ud... Jeg så aldrig dig i den tråd..?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Men man er vel nød til at skrive hvad man mener hvis man vil poste herinde.
                            Enig. Men når man for 25. gang har evalueret på Kirkeskov, TM mv, og konstatereret at man syntes JH var et fjols fordi han signede dem, så skulle man måske prøve at vende pladen engang.

                            Og så må der sidde rigtigt mange personer herinde med insider viden, da de åbenbart kender prisen på flere af spillerne. Der må også være enkelte der kender Rønnow og/eller hans agent, da de kan konstatere at hvis JH havde været tidligere ude, så kunne vi have signet Rønnow allerede.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Enig. Men når man for 25. gang har evalueret på Kirkeskov, TM mv, og konstatereret at man syntes JH var et fjols fordi han signede dem, så skulle man måske prøve at vende pladen engang.

                              Og så må der sidde rigtigt mange personer herinde med insider viden, da de åbenbart kender prisen på flere af spillerne. Der må også være enkelte der kender Rønnow og/eller hans agent, da de kan konstatere at hvis JH havde været tidligere ude, så kunne vi have signet Rønnow allerede.
                              Det kan jeg godt følge dig i. Men pladen har kun 2 sider. Side Aog B
                              Og der er åbenbart ikke mange der vil høre Side B...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det kan jeg godt følge dig i. Men pladen har kun 2 sider. Side Aog B
                                Og der er åbenbart ikke mange der vil høre Side B...
                                Touché

                                Comment

                                Working...
                                X