Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Det kan du så kalde "unuanceret"; men jeg har stadig en klar fornemmelse af, at jeg og andre får ret i den sidste ende. Og i fodboldens verden behøves vi ikke "nuancerne" - hvis bundlinje resultatet er til den negative side. For sådan fungerer fodbold nu en gang. Et faktum som selv Jesper Hansen er fuldstændigt klar over - men som somme tider virker som om preller af på de såkaldt "nuancerede".
SU's forsøg på at male dig som "troll" er ganske rigtigt forfejlet; men at du vælger at kalde det "ynkeligt" viser jo meget godt den "smag af foragt", jeg kom med i mit tidligere indlæg, som du så, meget sigende, ikke har valgt at svare på. Fordi jeg er klar over, at du ikke bryder dig om mig eller mit debatvirke.
Fordi jeg udfordrer de såkaldt "nuancerede" til det punkt, hvor det kan virke skide irriterende og ja, ensidigt. Gør det mig til... troll? Nej. Lige så lidt som du er det, lige så lidt er jeg det.
Men du bliver altså, en gang imellem, væk fra diskussioner, når man udfordrer dig på din logik. Om det sker bevidst, det ved jeg ikke, men du kan altså ikke klandre folk for at have den mistanke. Det er de små ting. Ikke alene har du ikke tænkt dig at klappe hælene sammen; du viser også, fra tid til anden, både sagt og usagt (igennem f.eks at holde dig væk diskussioner og kalde et argumenteret indlæg for "ynkeligt"), at du ikke har meget til overs for de negative. Uanset hvor meget ret nogen af os har haft eller vil få ret.
Troll er du i hvert fald ikke, for hvis SU's definition er rigtig, så er jeg sgu også skyldig i det fra tid til anden. Og jeg er ikke troll; men det skulle man tro, at du tror, når du f.eks hopper let og behændigt over mine indlæg.
Slutteligt - så er det edermame svært at være "optimist" ud fra vores efterår og de sidste 5 år; fordi virkeligheden arbejder stille og roligt imod opfattelsen af, at der er styr på tingene.
Jeg kunne fristes til at skrive det samme til dig, som jeg har skrevet til flere andre; før eller senere kommer du også til at forlange Jesper Hansens hoved på et fad; simpelthen fordi virkeligheden har det med at ramme det mest sandsynlige udfald, uanset hvor optimistisk, man så en gang imellem kan være, men er temmelig sikker på, at du aldrig kommer til at forlange hans hoved på et fad.
MvH ChrisOB
Comment