Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes at det nye OB er meget mere som jeg ønsker det.
    Flere unge talenter, identitet med spillerne, opbygning af faciliteter, mindre lønninger, måske sorte tal på bundlinjen, spillere der vil OB og som bidrager til godt træningsmiljø.. ja generelt en sundere forretning.
    Jeg anerkender dog også at folk er utilfredse med kommunikation kontra handling.
    Jeg hidser mig ikke så meget op over det.
    Vil hellere se de unge blomstre end at se stjerne ødelægge træningskultur.

    Vi ses på stadion.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Allerførst vil jeg gerne anføre, at jeg hverken er i familie med eller ven med JH eller KN.
      Jeg er meget enig i, at OSE og NT`s kapitalindsprøjtninger i fortiden formentlig har reddet OB. Jeg skriver også, at tanken om de 10 mio. og dækningen af "hullet" et andet sted i koncernen helt er mine egne spekulationer. Jeg har selv arbejdet i store selskabers koncernledelse, og det er ganske almindeligt, at et forventeligt skuffende resultat i selskab 1 udlignes ved besparelser = øget indtjening i selskab 2 således, at koncernens bundlinie kommer tættere på det budgetterede resultat. Da OB`s regnskab er konsolideret sammen med de øvrige enkeltselskabers resultater i OCE`s koncernregnskab, har vi ingen mulighed for at se, om jeg har ret i min antagelse. Jeg har bare vanskeligt ved at forstå og acceptere, at et 10 mio. salg af Zohore efter transfervinduets lukning i januar 2016 ikke skulle kompenseres med købet af en stor angriber i sommervinduet 2016. Eller at salget af et andet stort aktiv - Makrini - på næstsidste dag i seneste vindue ikke engang gjorde det muligt at betale en ringe erstatning som Fellah fra FCN. Jeg frygter vi af besparelseshensyn er på vej til at spare os til nedrykning.
      Mvh
      pnl
      Kritikken mod JH er også en kritik af ledelsens prioriteringer. Han bliver jo en spydspids for en retning, der truer med at sende os, i værste fald, graven, i bedste fald ned i et hul, der bliver vanskeligt at komme op fra. Hvis man melder en ambition ud, så skal man også være parat til at følge den op med penge, og det er selvfølgelig et tema man skal tage alvorligt; specielt når man så bruger penge tjent ind på at stoppe huller. Men jeg mener stadig ikke, at dét er en undskyldning for, at man ikke er skarpere på transferfronten. Andre med mindre budgetter synes at skabe hold, der er gode nok til at drive klubben enten fremad - eller direkte imod den samme målsætning, som vi så, med spinken og sparing i bagagen forsøger at halte os frem til - på en bølge af absolut tyrkertro på, at den trup man har sammensat både er for god til at rykke ned og god nok til at bygge videre på.

      For mig er der bare ingen sammenhæng imellem det man siger, og det man gør - og det der rent faktisk sker. Og det er voldsomt naivt at tro på en turnaround i dette forår - hvis man vel at mærke er fan - mens det er direkte skadeligt og amatøragtigt at tro det som sportslig ansvarlig.

      Det kommer ikke til at ske - det hold og den trup bliver aldrig god nok til at vinde flere kampe i træk. Og da slet ikke med den taktik, man har valgt.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Jeg synes at det nye OB er meget mere som jeg ønsker det.
        Flere unge talenter, identitet med spillerne, opbygning af faciliteter, mindre lønninger, måske sorte tal på bundlinjen, spillere der vil OB og som bidrager til godt træningsmiljø.. ja generelt en sundere forretning.
        Jeg anerkender dog også at folk er utilfredse med kommunikation kontra handling.
        Jeg hidser mig ikke så meget op over det.
        Vil hellere se de unge blomstre end at se stjerne ødelægge træningskultur.

        Vi ses på stadion.
        Som skudt ud af den samme vrangforestilling, som vores sportsdirektør forsøger at sælge til omverdenen. Du lever virkelig i La-La land, hva?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Det er vel ikke mere uhyggeligt, end dengang hvor OSE blev brugt til at lukke kæmpe-huller i OB-afdelingen? Hvis ikke det var sket, så kunne det da snildt være gået galt for OB, hvis der så ikke havde været nogen rigmænd, der ville have proppet penge i fodbolden.

          Man kan mene meget om sådan en konstellation - jeg er mere tryg ved at have et stort "firma" i ryggen på fodboldafdelingen, end hvis fodboldafdelingen skulle klare sig selv.
          Jeg syntes nu det er uhyggeligt i vores nuværende situation ikke kan indkøbes forstærkninger, når spillere sælges. Fordi huller skal lukkes andre steder i koncernen.

          Uden at komme med den lange remse om, at faldende tilskuertal tvpenge osv, fører til mindre og mindre økonomisk råderum osv. En negativ spiral,

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Jeg synes at det nye OB er meget mere som jeg ønsker det.
            Flere unge talenter, identitet med spillerne, opbygning af faciliteter, mindre lønninger, måske sorte tal på bundlinjen, spillere der vil OB og som bidrager til godt træningsmiljø.. ja generelt en sundere forretning.
            Jeg anerkender dog også at folk er utilfredse med kommunikation kontra handling.
            Jeg hidser mig ikke så meget op over det.
            Vil hellere se de unge blomstre end at se stjerne ødelægge træningskultur.

            Vi ses på stadion.
            Er det Ren Kagemand det her?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Jeg syntes nu det er uhyggeligt i vores nuværende situation ikke kan indkøbes forstærkninger, når spillere sælges. Fordi huller skal lukkes andre steder i koncernen.

              Uden at komme med den lange remse om, at faldende tilskuertal tvpenge osv, fører til mindre og mindre økonomisk råderum osv. En negativ spiral,
              Den del forklarer hvorfor, at vi ikke kommer op i TOP-6 - ikke at vi ligger næst-sidst med kun 4 sejre og 16 scorede mål i 21 kampe. Forstærkninger kan sagtens hentes for mindre penge - ja nogle endda uden at betale overgangssum. Hvis man vel at mærke er dygtig til sit arbejde og ikke bare støvsuger markedet for spillere, der spillede i AaB under vores nuværende træner.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Jeg syntes nu det er uhyggeligt i vores nuværende situation ikke kan indkøbes forstærkninger, når spillere sælges. Fordi huller skal lukkes andre steder i koncernen.

                Uden at komme med den lange remse om, at faldende tilskuertal tvpenge osv, fører til mindre og mindre økonomisk råderum osv. En negativ spiral,
                Spændende at se om det kan gå den anden vej i fremtiden så Kai Thor og Arena Fyn er med til at betale for forstærkninger hvis de har haft et godt år..
                Jeg tror det næppe

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Jeg synes at det nye OB er meget mere som jeg ønsker det.
                  Flere unge talenter, identitet med spillerne, opbygning af faciliteter, mindre lønninger, måske sorte tal på bundlinjen, spillere der vil OB og som bidrager til godt træningsmiljø.. ja generelt en sundere forretning.
                  Jeg anerkender dog også at folk er utilfredse med kommunikation kontra handling.
                  Jeg hidser mig ikke så meget op over det.
                  Vil hellere se de unge blomstre end at se stjerne ødelægge træningskultur.

                  Vi ses på stadion.
                  ange af de ting du nævner er jeg som sådan enig i, det er da fedt at se JJT lave sådan et perlemål, og at han er et produkt af talentafdelingen og alle de sprudlende ting vi set fra Falk, Desler har og indimellem lavet en fremragende præstation. Talenterne som sådan er der intet i vejen med, der vil selvfølgelig være stor forskel årgang til årgang.

                  Faciliter her syntes jeg ikke der er sket så meget, og bundlinjen det er nok tvivlsomt om den er positiv, med de manglende tvpenge og tilskuertal, men spillersalg kan selvfølgelig rette lidt op på dette.

                  Syntes det nye OB er meget længe undervejs. Brink blev fyret i 2010 -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Jeg synes at det nye OB er meget mere som jeg ønsker det.
                    Flere unge talenter, identitet med spillerne, opbygning af faciliteter, mindre lønninger, måske sorte tal på bundlinjen, spillere der vil OB og som bidrager til godt træningsmiljø.. ja generelt en sundere forretning.
                    Jeg anerkender dog også at folk er utilfredse med kommunikation kontra handling.
                    Jeg hidser mig ikke så meget op over det.
                    Vil hellere se de unge blomstre end at se stjerne ødelægge træningskultur.

                    Vi ses på stadion.
                    Flere unge talenter..? Nej, ikke rigtig vel. Det er vist lidt en myte at det skulle være noget specielt med det nye OB. OB blod er der i hvert fald ikke mere af, tværtimod...
                    Identitet med spillerne, det er jo så en smagssag, og der har jeg fuld respekt for du har den smag du har. Jeg savner noget mere No-Nonsens hos de pæne drenge der kommer fra OB...
                    Opbygning af hvilke faciliteter..? De er ikke 2. Division værdig sagde sportsdirektøren efter på daværende tidspunkt at have været 3 år i klubben. Der er intet sket, hverken de 3 år eller de 8-9 måneder der yderligere er gået siden da...
                    Mindre lønninger, men efterhånden blevet ret store igen, og folk som Jønne, KEP, Izu, giver ikke noget afkast, det er penge ud af vinduet langt hen af vejen. AK kan også godt komme med der...
                    Kulturen i OB er til at grine af. Det er sgu lige ved jeg hellere vil se en stjerne lave lidt rav i den, end se de unge mennesker blive "frataget" evnen til selv at skabe en mening...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Flere unge talenter..? Nej, ikke rigtig vel. Det er vist lidt en myte at det skulle være noget specielt med det nye OB. OB blod er der i hvert fald ikke mere af, tværtimod...
                      Identitet med spillerne, det er jo så en smagssag, og der har jeg fuld respekt for du har den smag du har. Jeg savner noget mere No-Nonsens hos de pæne drenge der kommer fra OB...
                      Opbygning af hvilke faciliteter..? De er ikke 2. Division værdig sagde sportsdirektøren efter på daværende tidspunkt at have været 3 år i klubben. Der er intet sket, hverken de 3 år eller de 8-9 måneder der yderligere er gået siden da...
                      Mindre lønninger, men efterhånden blevet ret store igen, og folk som Jønne, KEP, Izu, giver ikke noget afkast, det er penge ud af vinduet langt hen af vejen. AK kan også godt komme med der...
                      Kulturen i OB er til at grine af. Det er sgu lige ved jeg hellere vil se en stjerne lave lidt rav i den, end se de unge mennesker blive "frataget" evnen til selv at skabe en mening...
                      Jeg tror jeg vil annoncere, at jeg vil lave et eller andet grandiøst, og så vil Richard udelukkende fokusere på, at jeg har sagt, at jeg vil gøre det, ikke om jeg rent faktisk gør det.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Ses gerne på Stadion når JH er væk. Jeg er nået der til, at den eneste måde at slippe af med JH er at blive væk og undlade at bruge penge på OB. Tilgengæld, så fyre jeg alle de opsparede penge af så snart han er væk

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Ses gerne på Stadion når JH er væk. Jeg er nået der til, at den eneste måde at slippe af med JH er at blive væk og undlade at bruge penge på OB. Tilgengæld, så fyre jeg alle de opsparede penge af så snart han er væk
                          +1

                          Comment


                            Jeg kan sagtens følge at nogle på forum er dybt skuffet og er vred på JH/ledelsen.
                            Det som har kendetegnet OB de sidste mange år med henblik på transfers, lønninger, sportslige ambitioner, ledelse, idoler der forlader skuden.
                            Ja det kan påvirke mange. - der er helt sikkert også ting hvor jeg også bare må sukke dybt og være grænseløst irriteret over de ting der er blevet sagt/gjort.

                            Når det er sagt. Vi ser alle forskelligt på klubben, forskelligt syn på fodbold.
                            At min holdning og syn på OB tilsyneladende er svær at forholde sig til, så må det jo være sådan 😊
                            Klubben er ikke død endnu, selv sæsonen er ikke færdig endnu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Jeg kan sagtens følge at nogle på forum er dybt skuffet og er vred på JH/ledelsen.
                              Det som har kendetegnet OB de sidste mange år med henblik på transfers, lønninger, sportslige ambitioner, ledelse, idoler der forlader skuden.
                              Ja det kan påvirke mange. - der er helt sikkert også ting hvor jeg også bare må sukke dybt og være grænseløst irriteret over de ting der er blevet sagt/gjort.

                              Når det er sagt. Vi ser alle forskelligt på klubben, forskelligt syn på fodbold.
                              At min holdning og syn på OB tilsyneladende er svær at forholde sig til, så må det jo være sådan 
                              Klubben er ikke død endnu, selv sæsonen er ikke færdig endnu.
                              Nu handlede det for mig ikke om skuffelse over OB og vrede på JH, det handlede egentlig bare om dit indlæg... Det er heller ikke svært at forholde sig til din holdning om tingene, og som jeg skriver har jeg skam fuld respekt for dit syn på at kunne identificere dig med spillerne... men der er altså også mere håndgribelige emner i dit indlæg, og derfor spurgte jeg også hvad det feks. er for en opbygning af faciliteter du snakker om..? Det har ikke så meget med holdning eller syn på OB at gøre, det er jo ganske enkelt helt sort/hvidt, om det sker eller ej... derfor vil jeg da gerne høre hvad det er du ser som jeg ikke gør..?
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jeg forstår godt alle de frustrationer som der hele tiden ytres her på forum. Jeg er bare ved at brække mig over hvor unuanceret en hetz det er blevet mod JH. Jeg bor i Jylland og ser alle de OB kampe på stadion som jeg kan komme afsted med... og resten på fjernsynet. Det OB hold jeg ser, er kun et lille skridt fra at kunne have braget igennem til top seks. Det eneste der har manglet er slutproduktet! Vi har to af ligaens giftigste angribere i truppen... De har bare en off(halv) sæson samtidigt. Alt andet på holdet er sgu ikke så skidt. Spillet flyder usædvanligt godt, lige ind til straffesparksfeltet (i de fleste kampe jeg har set). Hvis vi for fanden bare kunne score 2 mål i snit per kamp ville hele holdet vokse og det ville være en hel anden situation vi stod i nu.
                                Tilbage er så bare hvem der har ansvaret for at vores angreb stadig holder sommerferie. I mine øjne er det Kent der ikke har formået, med holdet, at sætte angriberne i scene. JHs ansvar ligger primært i at der ikke er sørget for at vi også har en kvalitets tank-centerforward eller lignende i truppen til at supplere de små i kampe, hvor der skal power til.
                                I sommers var der bred enighed på forum om at efteråret ville blive godt. Et par måneder senere havde mange pludselig travlt med at klage over kvaliteten af de selv samme spillere som de en måned før havde set et lys i. Vendekåber?

                                Comment

                                Working...
                                X