Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvorfor ... Hvorfor ...

    Hvorfor skulle landets mest inkompetente sportsdirektør havne i min klub? Selv Povl Hansen begynder at ligne en mand, der kunne have klaret det her job bedre. Hvorfor vælge en mand, som i sikker stil kørte Horsens ned i 1. Division? Er vores bestyrelse ikke driftige erhvervsfolk, som ved, at man skal ansætte vindertyper, hvis man vil have en vindervirksomhed? Hvem fik den ide, at vi skulle grave en østjysk kræmmer uden skyggen af handelstalent op ad den jyske muld og lade ham overtage tøjlerne i en af de mest stolte og traditionsrige klubber i riget?

    Eneste forklaring må være, at FCK står bag det her. Det er bestillingsarbejde, og det har virket. De har smadret OB indefra.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      der sidder folk og jubler ... i Esbjerg og Viborg ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg venter i spænding på, at du forsøger at få folk til at mene, at det her ikke er så slemt.

        MvH ChrisOB
        Ingen spænding i det. Jeg er klart overrasket over, at man enten tør tage chancen (på at vi bliver oppe), eller at klubben skulle have så få midler, at man ikke kan få nogen angriber, der kan gøre noget fra dag 1. Jeg synes godt nok også, at det er risky, og jeg havde da klart gerne set en angriber, der kunne gøre en forskel med det samme. Jeg har ikke opgivet hverken JH eller Kent endnu, men troen er ikke stor; nej.

        Men jeg tror stadig, at det ikke er en enkelt spiller, der er så afgørende. Synes det helt afgørende er, om holdet kan lykkes med Kent-fodbold. Det fungerede ikke i efteråret. Det fungerede ikke i sidste træningskamp. Men man satser åbenbart på, at det kan komme til at fungere her i foråret - så det må jo stå sin prøve med max på spil.

        Og jeg tror måske, at vi hurtigt kan blive enige om, at evt. overlevelse ikke blåstempler Kent/JH-projektet. Hvis vi lige slæber os igennem på en 12.plads, så vil jeg da være lettet, fordi jeg overhovedet ikke ser noget godt i at rykke ned. Men det betyder ikke, at så er alt godt og Kent/JH har styr på tingene.

        Foråret skal ikke bare sikre overlevelse, hvis KN/JH skal holde; der skal en markant fremgang til, og den håber jeg på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Ingen spænding i det. Jeg er klart overrasket over, at man enten tør tage chancen (på at vi bliver oppe), eller at klubben skulle have så få midler, at man ikke kan få nogen angriber, der kan gøre noget fra dag 1. Jeg synes godt nok også, at det er risky, og jeg havde da klart gerne set en angriber, der kunne gøre en forskel med det samme. Jeg har ikke opgivet hverken JH eller Kent endnu, men troen er ikke stor; nej.

          Men jeg tror stadig, at det ikke er en enkelt spiller, der er så afgørende. Synes det helt afgørende er, om holdet kan lykkes med Kent-fodbold. Det fungerede ikke i efteråret. Det fungerede ikke i sidste træningskamp. Men man satser åbenbart på, at det kan komme til at fungere her i foråret - så det må jo stå sin prøve med max på spil.

          Og jeg tror måske, at vi hurtigt kan blive enige om, at evt. overlevelse ikke blåstempler Kent/JH-projektet. Hvis vi lige slæber os igennem på en 12.plads, så vil jeg da være lettet, fordi jeg overhovedet ikke ser noget godt i at rykke ned. Men det betyder ikke, at så er alt godt og Kent/JH har styr på tingene.

          Foråret skal ikke bare sikre overlevelse, hvis KN/JH skal holde; der skal en markant fremgang til, og den håber jeg på.
          Jeg ligger ikke milevidt fra dig, men...

          Jeg forstår ikke man lader Makrini rejse.

          Jeg forstår ikke man ikke ligger det element ind i spillestilen, der hedder "stort skur" oppe foran, ikke som plan a, men som en variation der kan prøves.

          Jeg tror stadig på Kent, tror han er god "på græsset", men Jesper, han kan noget, men det vi skal bruge nu kan han ikke, han er for forsigtig.

          Edit: jeg krummer tæer når det i morgen lækkes, at vi var efter en totalt urealistisk spiller........

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Ingen spænding i det. Jeg er klart overrasket over, at man enten tør tage chancen (på at vi bliver oppe), eller at klubben skulle have så få midler, at man ikke kan få nogen angriber, der kan gøre noget fra dag 1. Jeg synes godt nok også, at det er risky, og jeg havde da klart gerne set en angriber, der kunne gøre en forskel med det samme. Jeg har ikke opgivet hverken JH eller Kent endnu, men troen er ikke stor; nej.

            Men jeg tror stadig, at det ikke er en enkelt spiller, der er så afgørende. Synes det helt afgørende er, om holdet kan lykkes med Kent-fodbold. Det fungerede ikke i efteråret. Det fungerede ikke i sidste træningskamp. Men man satser åbenbart på, at det kan komme til at fungere her i foråret - så det må jo stå sin prøve med max på spil.

            Og jeg tror måske, at vi hurtigt kan blive enige om, at evt. overlevelse ikke blåstempler Kent/JH-projektet. Hvis vi lige slæber os igennem på en 12.plads, så vil jeg da være lettet, fordi jeg overhovedet ikke ser noget godt i at rykke ned. Men det betyder ikke, at så er alt godt og Kent/JH har styr på tingene.

            Foråret skal ikke bare sikre overlevelse, hvis KN/JH skal holde; der skal en markant fremgang til, og den håber jeg på.
            Nogle gange føles det som om, at der et eller andet indgroet hos dig, der bare nægter, at noget simpelthen bare ikke er til at redde, uanset hvor meget man så håber. Som om dit liv bliver værre af at erkende, at nogle gange har kynikere ret og ikke bare siger ting, fordi det mest, af de siger, er kynisk orienteret.

            Sådan føles det, når jeg læser dit indlæg. Det føles som en total negligering af virkeligheden, som kommer til at virke som et ekko af præcis de samme ting, som elaverer kritik af JH til direkte foragt.

            Vi har det samme håb, men er ikke på det samme plan i forhold til alvoren bag, hvad det er vi ser.

            Hånden på hjertet, kan du virkelig se nogen som helst sandsynlighed for den "markante" forbedring?

            Jeg kan ikke. Jeg kan kun se én udvej og har gjort det længe. Hvorfor vente til det uundgåelige er sket? Er du virkelig så "allergisk" overfor kynisme? Som oveni købet er baseret på noget ret sandsynligt?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Jeg tror stadig på Kent, tror han er god "på græsset", men Jesper, han kan noget, men det vi skal bruge nu kan han ikke, han er for forsigtig.
              Jeg vil rigtigt gerne vide, hvad det er han "kan". Jeg kan ikke få øje på det, overhovedet.

              Comment


                Vores målsætning om top-6 næste sæson, eller noget der bare ligner, kan jeg ikke tage det mindste seriøs... Det står mere end klart at OB nu er fast i bunden af Superligaen... Vi kan, vil og magter ikke at komme oven på igen, og setuppet med JH, KN, ny scout og pis mig i øret, det er en fiasko på størrelse med de største fiaskoer der har været... Det er slut med det OB vi ellers tidligere har kendt, og de seneste år håbet på vil komme tilbage igen...

                GAME OVER!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Jeg ved simpelthen ikke, hvor jeg skal rette min fortvivlelse hen!

                  Er det på Kent Nielsen, der krampagtigt fastholder den eneste spillesystem, han kender, og som alle kan se, bare ikke fungerer med den nuværende trup?
                  Er det Jesper Hansen, fordi han ikke formår at hente de spillere, der skal til for at OB ikke ligger i nedrykningsfare?
                  Eller er det i virkeligheden højere oppe, fordi de ikke giver JH økonomisk råderum til at sammensætte en trup, der for alvor kan gøre sig gældende i Superligaen? Eller fordi, råderummet er der, men JH ikke formår at udnytte det til klubbens bedste, men de alligevel lader ham sidde på posten?
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Nogle gange føles det som om, at der et eller andet indgroet hos dig, der bare nægter, at noget simpelthen bare ikke er til at redde, uanset hvor meget man så håber. Som om dit liv bliver værre af at erkende, at nogle gange har kynikere ret og ikke bare siger ting, fordi det mest, af de siger, er kynisk orienteret.

                    Sådan føles det, når jeg læser dit indlæg. Det føles som en total negligering af virkeligheden, som kommer til at virke som et ekko af præcis de samme ting, som elaverer kritik af JH til direkte foragt.

                    Vi har det samme håb, men er ikke på det samme plan i forhold til alvoren bag, hvad det er vi ser.

                    Hånden på hjertet, kan du virkelig se nogen som helst sandsynlighed for den "markante" forbedring?

                    Jeg kan ikke. Jeg kan kun se én udvej og har gjort det længe. Hvorfor vente til det uundgåelige er sket? Er du virkelig så "allergisk" overfor kynisme? Som oveni købet er baseret på noget ret sandsynligt?

                    MvH ChrisOB
                    Det er klart mere håb end begrundet tro. Men nogen gange tager ting tid. Jeg har bare opgivet håbet endnu, selv om det er frustrerende pt.

                    Comment


                      Der blev forsøgt på Fellah, men forgæves.

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-fcn-nordmand/

                      Men JH er jo tryg ved vores angreb, så alt er vel fint.

                      Comment


                        16 mål i 21 kampe....
                        Det mindste man kan forlange af en sportsdirektør for et nedrykningstruet hold med tydelige scoringsproblemer, er vel at han knokler indtil vinduet lukker ?? - jeg ville have beholdt en smule respekt for ham hvis han var tonet frem på tipsbladet lige over midnat, med strithår, poser under øjnene, kaffepletter på skjorten osv ... og sagde at de havde arbejdet på forstærkning indtil det sidste ..
                        men nejnej, vi gider kun arbejdet til kl 19 .... hvad FUCK er det for en indstilling at have til sit job? ...
                        Last edited by Grønvang; 31-01-2017, 20:07.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                          Det mindste man kan forlange af en sportsdirektør for et nedrykningstruet hold, er vel at han knokler indtil vinduet lukker ?? - jeg ville have beholdt en smule respekt for ham hvis han var tonet frem på tipsbladet lige over midnat, med strithår, poser under øjnene, kaffepletter på skjorten osv ... og sagde at de havde arbejdet på forstærkning indtil det sidste ..
                          men nejnej, vi gider kun arbejdet til kl 19 .... hvad FUCK er det for en indstilling at have til sit job? ...
                          Hansen magter desværre ikke at multitaske - det så vi også i sidste vindue. Får han et nej, har han ikke nogen plan B.
                          Og forresten Simon Poulsen til SDR ....
                          This is what you have been trained for, makes us proud!

                          Comment


                            Det eneste jeg venter på nu er, at vi får følgende meldinger fra træningslejren.:

                            1. "Ryan ude i ni måneder pga. Korsbåndsskade".

                            2. "Festersen skade forværret, forventes at misse de tre første kampe i foråret"

                            3. "AK har brækket ryggen, og stopper karrieren".

                            Jeg kan lige se det for mig..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                              16 mål i 21 kampe....
                              Det mindste man kan forlange af en sportsdirektør for et nedrykningstruet hold med tydelige scoringsproblemer, er vel at han knokler indtil vinduet lukker ?? - jeg ville have beholdt en smule respekt for ham hvis han var tonet frem på tipsbladet lige over midnat, med strithår, poser under øjnene, kaffepletter på skjorten osv ... og sagde at de havde arbejdet på forstærkning indtil det sidste ..
                              men nejnej, vi gider kun arbejdet til kl 19 .... hvad FUCK er det for en indstilling at have til sit job? ...
                              x 10
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Det eneste jeg venter på nu er, at vi får følgende meldinger fra træningslejren.:

                                1. "Ryan ude i ni måneder pga. Korsbåndsskade".

                                2. "Festersen skade forværret, forventes at misse de tre første kampe i foråret"

                                3. "AK har brækket ryggen, og stopper karrieren".

                                Jeg kan lige se det for mig..
                                lige knap så galt går det nok ikke. Men RJL kommer vel stort set ikke til at spille en rolle mens AK vel er kronisk småskadet hele tiden og aldrig kommer i form..

                                Comment

                                Working...
                                X