Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægFint, var som sagt heller ikke kritikken i sig selv, at jeg var efter, men at jeg personligt synes, at det bliver trivielt at skulle læse igennem de samme kommentarer igen og igen (som samtidig er på lavt niveau)
Det er jo ikke kun dét, at vi ikke leverer. Det er at vi skal høre på de samme floskler som "Vi er godt dækket ind" og des lige om og om igen, hvilket kun øger folks lyst til, gang på gang at give udtryk for deres foragt. Den kan du så mene er triviel, jeg mener det er retfærdig harme, der kun kommer, fordi folk er opgivende og desillusionerede overfor, hvad der er ved at ske med vores klub.
Det er folks følelser, der står på spil her, og nogle er så bedre til at håndtere nedturen end andre.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægFuck af Jesper Hansen!!!!OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Jeg melder mig frivilligt som flyttemand, når han, i en forhåbentlig ikke så fjern fremtid, skal væk. Om det så skal til Horsens, Hamborg, Houston eller Hanoi, skal jeg nok hjælpe med at få bugseret hans lort væk i en allerhelvedes fart, og jeg skal gøre det ganske gratis af mit eget gode hjerte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHan har sagt, at vinduet er lukket.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægJesper Hansen har i vinduet vist økonomisk ansvarlighed. Klap på skulderen til ham fra bestyrelsen, og en sæson mere i jobbet. Alt imens er skuden hastigt ved at gå til bunds, for at lande i 1.division. Hvor er det det deprimerende.
FFS....
Comment
Comment