Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg er enig.
    OB har pt. ikke et supergodt hold.
    For få år siden havde vi et hold med spillere af "høj" superligaklasse, som kunne gå ind i de fleste klubbers start-11'er, krydret med spillere af "ekstraordinær" klasse - DD, Traore m.fl.
    Med den økonomiske opbremsning faldt niveauet også betragteligt. Det er jo så et valg, man har taget i OB. Og hvis det er det, man vil, så er det jo så sådan, det er.

    Jeg ved godt, det er et hypotetisk spørgsmål, men jeg prøver alligevel:
    Gad godt vide, hvor meget mindre indtægter man har fået over de sidste 5 års tid (via tv-indtægter, tilskuere, transfers, sponsorer m.m.) pga. den økonomiske opbremsning/besparelserne, kontra hvad man hypotetisk kunne have hentet ved at fortsætte med at investere i truppen, så den kunne have holdt sig rimeligt i toppen af ligaen...
    Den tankegang har jeg efterlyst i snart en del aar Den har vaeret meget aktuel ved manglende aktioner i transfervinduer.
    Nu er det vaerre end nogensinde fordi nye fans ikke er kommet til og de/os gamle resignerer.

    Jeg tror flere af spillerne bliver bedre naar de ser det nytter fordi der kommer maal.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Jeg er så hamrende træt af, at de professionelle kommentatorer bliver ved med at sige, at vi har en god trup i OB.
      Vi fik også lige en skuldertackling i FodboldFM, fordi vi gik fra at være begejstrede for Jesper Hansen før sæsonen, til at ville af med ham nu…

      Og den lader vi vist bare stå en øjeblik.. ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Vi fik også lige en skuldertackling i FodboldFM, fordi vi gik fra at være begejstrede for Jesper Hansen før sæsonen, til at ville af med ham nu…

        Og den lader vi vist bare stå en øjeblik.. ,o)

        Mvh

        MaxHH
        Ha ha , ja så kan vi godt udelukke at det er min profil de har kigget på
        , jeg har været utilfreds med ham siden hans første indkøb .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Jeg er enig.
          OB har pt. ikke et supergodt hold.
          For få år siden havde vi et hold med spillere af "høj" superligaklasse, som kunne gå ind i de fleste klubbers start-11'er, krydret med spillere af "ekstraordinær" klasse - DD, Traore m.fl.
          Med den økonomiske opbremsning faldt niveauet også betragteligt. Det er jo så et valg, man har taget i OB. Og hvis det er det, man vil, så er det jo så sådan, det er.

          Jeg ved godt, det er et hypotetisk spørgsmål, men jeg prøver alligevel:
          Gad godt vide, hvor meget mindre indtægter man har fået over de sidste 5 års tid (via tv-indtægter, tilskuere, transfers, sponsorer m.m.) pga. den økonomiske opbremsning/besparelserne, kontra hvad man hypotetisk kunne have hentet ved at fortsætte med at investere i truppen, så den kunne have holdt sig rimeligt i toppen af ligaen...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Jeg er enig.
            OB har pt. ikke et supergodt hold.
            For få år siden havde vi et hold med spillere af "høj" superligaklasse, som kunne gå ind i de fleste klubbers start-11'er, krydret med spillere af "ekstraordinær" klasse - DD, Traore m.fl.
            Med den økonomiske opbremsning faldt niveauet også betragteligt. Det er jo så et valg, man har taget i OB. Og hvis det er det, man vil, så er det jo så sådan, det er.

            Jeg ved godt, det er et hypotetisk spørgsmål, men jeg prøver alligevel:
            Gad godt vide, hvor meget mindre indtægter man har fået over de sidste 5 års tid (via tv-indtægter, tilskuere, transfers, sponsorer m.m.) pga. den økonomiske opbremsning/besparelserne, kontra hvad man hypotetisk kunne have hentet ved at fortsætte med at investere i truppen, så den kunne have holdt sig rimeligt i toppen af ligaen...
            Spændende hypotetisk spørgsmål, jeg har indimellem på det sidste, (i de særligt sorte OB stunder, som der er et par stykker af pt.) sammenlignet os med Fuckerne, da de på et tidspunkt balancerede på randen af Konkurs (var vist perioden hvor vi var første udfordrer..those where the days!) det hed sig at de var så store så man ikke kunne tillade de gik konkurs.
            Jeg ved godt man selvfølgelig ikke bare sådan kan drage en direkte parallel mellem dem og os og hvor vi var, da man lavede Blodbadet I Ådalen. Jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke på hvad der mon var sket hvis vi måske ikke havde bremset helt så hårdt op....Ihvertfald et interessant tankespind...man kan da ihvertfald sige fuckerne kom igen........(her mangler jeg en bræk Emoji) Hvorimod vi både har nået at have Troels og Poul plapremund...for slet ikke at tale om kong varmluft TC.....(igen mangler jeg den der emoji!!)
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg synes Joan er absolut godkendt, fordi jeg synes han smider mere og mere på for hver kamp. Han er stadigvæk svingende, og nogle af de ting han bliver bedre til svinger også fra kamp til kamp. Nu gælder det for ham at lægge yderligere på og finde et mere stabilt niveau. Jeg er sikker på at når/hvis holdet bliver mere stabilt, så vil vi også se en Joan løfte niveauet yderligere og holde fast i det.

              Godt indkøb hvis du spørger mig.
              Jeg er også positivt overrasket over hans potentiale. Jeg tror der er gode muligheder for at han udvikler sig yderligere. Hans problem er vel, at der mangler en leder på holdet. En som kan hjælpe ham når han vil for meget som falder uden for taktikken. han har absolut ikke være dårligste mand, men et par rutinerede spillere omkring ham, som kunne være med til at få fjernet det værste ukrudt fra hans spil - det ville gavne ham.

              Comment


                Heller ikke min. Mærkeligt, at de ikke også går baglæns og se på hans tid i Horsens.

                Comment


                  Tja - den konstruktion som der er i selskabet gør vel, at ovensående sådan set bare er nogle tal fra et regneark - lige som teksten er varm luft.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Vi fik også lige en skuldertackling i FodboldFM, fordi vi gik fra at være begejstrede for Jesper Hansen før sæsonen, til at ville af med ham nu…

                    Og den lader vi vist bare stå en øjeblik.. ,o)

                    Mvh

                    MaxHH
                    looooooooooooool

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Jeg er så hamrende træt af, at de professionelle kommentatorer bliver ved med at sige, at vi har en god trup i OB.

                      I denne sæson har kun Grytebust, Tverskov og til dels Makrini leveret. Og så er det rigtigt nok, at vi på papiret burde have to gode angribere, men de har kun præsteret over relativt kort tid.

                      Resten af truppen er simpelthen divisionsspillere. Tag nu fx Joan Edmunsson, som da er en fin spiller til 1. Division, men som man satanedme ikke kan bygge et tophold i Superligaen af.

                      OB har ikke et godt hold. De har enkelte gode spillere, mens resten er af sekundaklasse.
                      Ja, det er absurd at høre på efterhånden.

                      Og så pisser det mig af, at Jesper Hansen-kritiske OB-fans bliver talt ned til af Frimann, og fortalt af Poul Hansen, at han "kunne forstå utilfredsheden, hvis truppen ikke havde været på plads, men det er den jo", som om vi var små børn, der ikke forstår den rette sammenhæng.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Ja, det er absurd at høre på efterhånden.

                        Og så pisser det mig af, at Jesper Hansen-kritiske OB-fans bliver talt ned til af Frimann, og fortalt af Poul Hansen, at han "kunne forstå utilfredsheden, hvis truppen ikke havde været på plads, men det er den jo", som om vi var små børn, der ikke forstår den rette sammenhæng.
                        well det kan sgu ikke bringe mit pis i kog at Poul plapremund og manden der nærmest egenhændigt kørte AB i sænk sidder og kloger den .....det er næsten Oddset Jannie & Amalie værdigt....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Ja, det er absurd at høre på efterhånden.

                          Og så pisser det mig af, at Jesper Hansen-kritiske OB-fans bliver talt ned til af Frimann, og fortalt af Poul Hansen, at han "kunne forstå utilfredsheden, hvis truppen ikke havde været på plads, men det er den jo", som om vi var små børn, der ikke forstår den rette sammenhæng.
                          Jeg er faktisk overrasket over deres ræsonnering ...
                          Truppen var på plads tidligt og derfor kan man ikke brokke sig.
                          Man kan ikke fyre ham så langt henne i turneringen ...

                          Det er altså meget mystisk.

                          Men jeg husker nu dig som en af dem der var tilfredse ... lige indtil sidste dag af vinduet :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Tillader mig at reposte dette billede...
                            Last edited by Jacob97; 25-10-2016, 22:05.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg er faktisk overrasket over deres ræsonnering ...
                              Truppen var på plads tidligt og derfor kan man ikke brokke sig.
                              Man kan ikke fyre ham så langt henne i turneringen ...

                              Det er altså meget mystisk.

                              Men jeg husker nu dig som en af dem der var tilfredse ... lige indtil sidste dag af vinduet :).
                              Well, the times they are a-changin'...

                              Comment


                                Hele den her fadæse er et tydeligt bevis på, hvor lidt fodboldkommentatorerne i grunden følger med. Personligt begyndte jeg at brokke mig tilbage i 2014, og i sommeren 2015 begyndte jeg for alvor at lægge tryk på Jesper Hansen og hans dømmekraft.

                                Alligevel bliver det nu fremstillet som om, at vi fans hidtil har været glade for Jesper Hansen, og at han her i sommer havde sat en slagkraftig trup sammen til vores fulde tilfredshed. Har de slet ikke fulgt med i, hvor mange vi var, der advarede om, at der manglede kvalitet på midten og i angrebet? At man dumt og naivt bare spillede videre med Falk uden at tænke over den kommende sæson. At mange af os undrede os over, hvor den offensive kreativitet skulle komme fra med Makrini og Izunna på midten og langsomme kanter?

                                De aner ikke en skid, og jeg er vildt skuffet over dækningen af denne krise i OB. Tænk sig, at så mange af os almindelige fans kan have så meget større indsigt end kommentatorer - og ja, selv vores fucking sportsdirektør!
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X