Oprindeligt indsendt af lassepedersen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB vs Horsens, 28.4.17
Collapse
X
-
-
Jeg ser denne
Grytebust
Lund KEP Tingager JBL
Des Tver JJ Jønne
AK Fester
tror igen på at Jønne spiller en forfærdelig kamp men Kent holder fast i ham og alternativerne er små.. Tror desuden vi taber 1-0 på en klam dødbold og skal til Esbjerg uden selv at kunne afgøre vores skæbne
Please kick in my teeth and prove me wrong
Leave a comment:
-
Njah.. synes ikke at Greve bidrager med særlig meget. Han er for statisk og langsom. Ville måske hellere prøve Festersen på kanten, da han både har drive og teknik, men så har vi selvfølgelig den udfordring at vi ikke har nogen angribere, da Joan er ude og AK gik mentalt på sommerferie engang i efteråret.
Tror at jeg ville skubbe Desler op på kanten i det lønlige håb at vi kunne få nogle stikninger bag deres dybe 11 mands forsvar, OL på h. back og så Festersen og AK i front. Statistisk set burde AK snart score et mål..
Leave a comment:
-
Yao kan formentlig godt spille kant. I 2. division. Måske 1. om nogle år.
Leave a comment:
-
Jeg må sgu ærligt indrømme, at jeg ikke kan tænke på andet end kampen i morgen. Det er sgu lidt svært at fokusere på sit arbejde, når der venter så klam en kamp.
Er der nogen som har en opdatering på Casper? Det er skidt hvis Casper skal sidde ude sammen med Joan. Men jeg stoler på Festersen, og han må meget gerne lave to kasser - og det tror jeg også godt han kan. Han virker tændt, og så håber jeg bare den lille baby derhjemme giver ham en god nats søvn. Og hvad med Yao? Han bor også hjemme hos Festersen.. Kan han sove? :-D Tror i overhovedet han kan være aktuel for en startplads? Kan han spille kant, eller er han udelukkende i angrebet?
Leave a comment:
-
Optakt OB vs Horsens, 28.4.17
Festersen siger vi kan tro på sejren fordi holdet tror på det.
Så vil jeg gerne tro på Fester. Håber ham scorer - for os og sønnen.
http://www.ob.dk/artikel/vi-fortjener-at-redde-os.aspxTags: Ingen
Leave a comment: