Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB vs Horsens, 28.4.17

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    Njah.. synes ikke at Greve bidrager med særlig meget. Han er for statisk og langsom. Ville måske hellere prøve Festersen på kanten, da han både har drive og teknik, men så har vi selvfølgelig den udfordring at vi ikke har nogen angribere, da Joan er ude og AK gik mentalt på sommerferie engang i efteråret.
    Tror at jeg ville skubbe Desler op på kanten i det lønlige håb at vi kunne få nogle stikninger bag deres dybe 11 mands forsvar, OL på h. back og så Festersen og AK i front. Statistisk set burde AK snart score et mål..
    Hvad lægger du i ordet statisk? For umiddelbart er det noget af det sidste, som jeg ville beskrive Greve som

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg ser denne

Grytebust
    Lund KEP Tingager JBL
    Des Tver JJ Jønne
    AK Fester

tror igen på at Jønne spiller en forfærdelig kamp men Kent holder fast i ham og alternativerne er små.. Tror desuden vi taber 1-0 på en klam dødbold og skal til Esbjerg uden selv at kunne afgøre vores skæbne

Please kick in my teeth and prove me wrong

Leave a comment:

• lassepedersen
    replied
    Njah.. synes ikke at Greve bidrager med særlig meget. Han er for statisk og langsom. Ville måske hellere prøve Festersen på kanten, da han både har drive og teknik, men så har vi selvfølgelig den udfordring at vi ikke har nogen angribere, da Joan er ude og AK gik mentalt på sommerferie engang i efteråret.
    Tror at jeg ville skubbe Desler op på kanten i det lønlige håb at vi kunne få nogle stikninger bag deres dybe 11 mands forsvar, OL på h. back og så Festersen og AK i front. Statistisk set burde AK snart score et mål..

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    Yao kan formentlig godt spille kant. I 2. division. Måske 1. om nogle år.
    Så det du siger til mig er, at vi selvfølgelig anvender Greve i et eventuelt Casper fravær.

Leave a comment:

• lassepedersen
    replied
    Yao kan formentlig godt spille kant. I 2. division. Måske 1. om nogle år.

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Jeg må sgu ærligt indrømme, at jeg ikke kan tænke på andet end kampen i morgen. Det er sgu lidt svært at fokusere på sit arbejde, når der venter så klam en kamp.

Er der nogen som har en opdatering på Casper? Det er skidt hvis Casper skal sidde ude sammen med Joan. Men jeg stoler på Festersen, og han må meget gerne lave to kasser - og det tror jeg også godt han kan. Han virker tændt, og så håber jeg bare den lille baby derhjemme giver ham en god nats søvn. Og hvad med Yao? Han bor også hjemme hos Festersen.. Kan han sove? :-D Tror i overhovedet han kan være aktuel for en startplads? Kan han spille kant, eller er han udelukkende i angrebet?

Leave a comment:

• andlox
    started a topic Optakt OB vs Horsens, 28.4.17

Optakt OB vs Horsens, 28.4.17

Festersen siger vi kan tro på sejren fordi holdet tror på det.
    Så vil jeg gerne tro på Fester. Håber ham scorer - for os og sønnen.
    http://www.ob.dk/artikel/vi-fortjener-at-redde-os.aspx
Working...
X